[MK3] Po resecie kompa silnik wyje - 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 8 Gru 2006, 15:28
|
|
|
orionek napisał/a: | yczyść krokowca i po sprawie |
Albo podmienic na inny jak jest mozliwosc i sprawdzic. Tez mi sie zdaje ze to jednak jego wina...
remax napisał/a: | to na luzie jak wcisne gaz i trzymam to chodzi rowno , przygasa tylko jak puszcze noge z gazu |
ale jak wciskasz nawet minimalnie gaz to krokowiec nie ma w tym zadnego udziału. dopiero jak puszczasz go całkiem to przepustnica wciska ten bolec w nim i wtedy on reguluje obroty jałowe. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
orionek [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Gru 2006, 19:14
|
|
|
[ciach]
(...)dziś odłaczylem krokowca i silnik zachowywal sie calkiem inaczej tzn jak trzymalem wcisniety gaz na luzie to obroty doslownie falowaly(...)
I beda falowaly bez krokowca bo go bedziesz dlawil nie dostaje odpowiedniej mieszanki powietrza i paliwa to wszystko
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
remax [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 00:03
|
|
|
Wnioskuje że działanie krokowca wygląda tak : gdy naciskam gaz to przepustnica sie otwiera a krokowiec wysuwa bolec , jego maksymalne wysuniecie jest ograniczone tym stykiem ktory sie rozwiera i tym samym blokuje dalsze wysuwanie sie bolca . wnioskuje ze tak samo dzieje sie w drugą strone, czyli po puszczeniu gazu bolec sie chowa do momentu kiedy blaszki w srodku sie nie roztąpią i tym samym obroty nie beda mogly bardziej spasc . Jezeli moj tok rozumowania jest dobry to moze tak nagne ta blaszke w krokowcu ze styk bedzie szybciej sie rozwieral i tym samym obroty nie beda bardziej spadac .
Czy to pomoże ?? |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 00:31
|
|
|
Nie. Tam między tymi blaszkami ma być przejscie i tyle.
A jak sprawdziłeś że CPP jest dobry. Bo nie rozumiem. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
remax [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 01:33
|
|
|
Cytat: | A jak sprawdziłeś że CPP jest dobry. Bo nie rozumiem. |
Omomierzem sprawdziłem , płynne są przejścia rezystancji |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 08:32
|
|
|
remax napisał/a: | Wnioskuje że działanie krokowca wygląda tak : gdy naciskam gaz to przepustnica sie otwiera a krokowiec wysuwa bolec , jego maksymalne wysuniecie jest ograniczone tym stykiem ktory sie rozwiera i tym samym blokuje dalsze wysuwanie sie bolca . wnioskuje ze tak samo dzieje sie w drugą strone, czyli po puszczeniu gazu bolec sie chowa do momentu kiedy blaszki w srodku sie nie roztąpią i tym samym obroty nie beda mogly bardziej spasc | Praktycznie tak jest, ale krokowiec ma też trzeci styk w środku, którego nie widać i z tąd wie kiedy puszczasz gaz. Po prostu przepustnica naciska na bolec, który w środku naciska na taki pojedynczy styk i wtedy dopiero komp daje sygnał do krokowca, żeby się cofał. Schemat: http://jackrzec.republika...chemat_krok.jpg |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.