|
[MK3] Na gazie silnik raz pracuje raz nie -brak logicznego z |
Autor |
Wiadomość |
pucio2
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 114 Skąd: Jaryszki k.Poz.
|
Wysłany: 21 Cze 2010, 20:05
|
|
|
JoeMix: Zauważ, że massur ma dwa elektrozawory: jeden na reduktorze i drugi nad filterkiem gazu - o ile dobrze widzę na foto 1. Zakładając, że elektrozawór na butli działa poprawnie, podałem możliwości wyeliminowania zepsutego (ewentualnie) jednego z pozostałej dwójki. Poza tym Kolega nie dysponuje czasem (pracuje, gdy możliwa wizyta u gazownika), stąd dywagacje, czy "gdyby babcia miała koła, to byłby traktor"... |
_________________ Fiesta forever... |
|
|
|
|
massur
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Cze 2010, 22:57
|
|
|
Najgłupsze jest to, że nie ma zależności kiedy instalacja działa dobrze a kiedy nie, 3 dni idealnie, kolejnego dnia nie, w połowie trasy przestanie działać itd.
Jeśli nawet umówię się z gazownikami, urwę w pracy, pojadę tam i co -wszystko śmiga idealnie? Za jakiegoś durnia mnie wezmą, że pewnie nie umiem jeździć i zwalam na instalację gazową. Odjadę, wieczorem będę chciał gdzieś podjechać i trzeba będzie na benzynie...
Nadal męczy mnie pytanie czy elektrozawór może być tylko trochę otwarty, bo stawiając na elektrozawór sytuacje gdzie silnik ma z połowę mocy (a kilka dni temu też tak miałem) byłyby to tylko wtedy możliwe... |
|
|
|
|
pucio2
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 114 Skąd: Jaryszki k.Poz.
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 08:37
|
|
|
massur: toteż napisałem Ci żebyś kolejno odłączał elektrozawory, najpierw ten, co jest bezpośrednio na reduktorze i po nim ten nad filterkiem gazu. massur napisał/a: | Nadal męczy mnie pytanie czy elektrozawór może być tylko trochę otwarty | Na to pytanie nikt z biegłych w temacie gazu chyba nie odpowie, bo wymagałoby to rozebrania tegoż elektrozaworu; może być uszkodzona cewka, w której porusza się trzpień i taki jest elektrozawór. Właściwie takie przerwy znienacka, które wymieniasz wskazywałyby właśnie na zakłócenia pracy zespołu cewka-trzpień/elektrozawór. Który? Metodę przedstawiłem. Kupno elektrozaworu - http://www.shopgaz.pl
Może jednak na początek zleć regulację luzów zaworów silnika...? |
_________________ Fiesta forever... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|