| Zamknięty przez: Freeman 7 Mar 2014,  11:54
 | [MK3] Fiestka by Zdaszek. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2011,  11:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Poczytamy, zobaczymy. Nie będę pisał, jakie to grube projekty nie powstaną. Na razie koncentruję się na reanimacji 1.6 a potem zwyczajnie zacznę odkładać na to mocne "coś" co będzie służyło do dziczenia
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2011,  13:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | kumpel wlasnie takie cos zmajstrowal...zapewne niedlugo staniemy aby sprawdzic wyniki. Jego seryjnego N7A objezdzalem 	  | Stunt_Man napisał/a: |  	  | ale można zrobić RS2300 | 
 |  
				| _________________ Cichociemna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2011,  13:56 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kenczorf napisał/a: |  	  | Jego seryjnego N7A objezdzalem | 
 to musiała być straszna padaka
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2011,  11:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na hamowni wyplulo 143 kucy a jak wiadomo te silniki rzadko trzymaly serie. Pozatym Esiak jest troche ciezszy od Fiesta wiec jest to realne. Nie wiem dlaczego ale wiekszosc aut w tym jego objezdza mnie na 1 i 2gim biegu. Na trojce doganiam i przeganiam, a 4ka to juz tylko utrzymanie pozycji. Jego Esa srednio wyprzedzalem o polowe auta |  
				| _________________ Cichociemna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Kwi 2012,  22:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | Powolutku kompletuję graty do mojego 1.6, które leży i czeka na wsadzenie w budę... Posiadam silnik i wiązkę od wersji 110KM, komp 1AFA w drodze...
 Potrzebuję informacji.
 Czy mapsensor i edis muszą być od XR2i 110KM czy może można zostawić te elementy z 1.4 na monowtrysku ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fiester213   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Wiek: 29
 Dołączył: 10 Lut 2014
 Posty: 15
 Skąd: Zawadzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lut 2014,  23:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piękna Fiestka, posiadam rówieśnika w swoim skromnym garażu. Nad swapem również myślałem, lecz zamówiłem z 1.6 tylko wałek. Gdyby silnik już opuścił budę chętnie przyganę tego CVH  Powodzenia w modzeniu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.