| Przesunięty przez: Freeman 24 Mar 2014,  16:34
 | [MK3] Ford Fiesta MK3 XR2i | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Wrz 2013,  21:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | wypluło korek od wlewy oleju... normalne ? | 
 
 Nie - albo odma zapchana, albo pierścionki mówią papa
   
 Ogólnie dziw bierze, że kupiłeś takiego złoma i chcesz to ogarniać
   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Wrz 2013,  22:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ten motor bym Jarku olał. Primo, klepie, secundo, dziura w bloku zaspawana, po trzecie nie muszę chyba mówić po czym może być ta dziura. Wywalił raz wywali i drugi. Korek wywala bo ma przedmuchy już konkretne pewnie. |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  02:36 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | przy hamowaniu raz mam pedał u góry a raz troszkę niżej wydaje mi się że jest to spowodowane tym ABS'em ? | 
 
 przy pierwszym uzyciu hamulca, czy objaw podobny do zapowietrzonego układu?
 
 Przedmuchy mozna na oko ocenić, ja bym obstawiał odme
  Chyba, że z tyłu jest chmura niebieskiego dymu i sąsiedzi muszą zamykać okna, gdy fieste odpalasz   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  05:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | no bardzo ciekawe bo jak korek jest stary i luźno wchodzi zawsze go wypchnie jak coś mam perfekcyjny doł silnika ze swojej xrki , wykres do niego tez mam , glowicy niestety nie ma już
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  06:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | już to słyszałem... 	  | kuba87 napisał/a: |  	  | Primo, klepie, | 
 
 
 ja jednak dziwny jestem (nie lubię łatwizny) co to za logika wsadzić np. zeteca 	  | kuba87 napisał/a: |  	  | Ten motor bym Jarku olał | 
   
 pamiętajcie że się dużo przy tym silniku nauczę (tak na marginesie z zawodu nie jestem mechanikiem)
 
 
 nie to nie jest zapowietrzenie :( tym bardziej mnie to dziwi bo jest to nieregularne... 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | przy pierwszym uzyciu hamulca, czy objaw podobny do zapowietrzonego układu? | 
 
 
 i coś mi się zdaje że tak jest i u mnie 	  | Mafios napisał/a: |  	  | no bardzo ciekawe bo jak korek jest stary i luźno wchodzi zawsze go wypchnie | 
   
 Wy mi lepiej powiedzcie dlaczego to się dławi i nie chce jechać bez dodawania większej ilości gazu ? co mam wymieniać po kolei ? to samo tyczy się zawieszenia... konkretnie poproszę...
   
 Kupiłem auto jest w takim stanie a nie innym
  muszę (nic nie muszę), chcę doprowadzić go do stanu używalności a potem zając się cycaniem  na dzień dzisiejszy wygląda strasznie ale stwierdziłem że to auto za kilka lat będzie w świetnym stanie wspomnicie jeszcze moje słowa... Jak chcecie mnie petować to z góry mówię żebyście sobie podarowali bo mnie to nie rusza   
 
 
 p.s. czytamy całe posty a nie tylko oglądamy obrazki
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  06:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | wymrygaj sobie błędy   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  09:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | zmien CPP |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  13:27 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | nie to nie jest zapowietrzenie :( tym bardziej mnie to dziwi bo jest to nieregularne... | 
 
 Nie no, bo jakby to było, że dojezdzam do swiatel i raz pierwsze nacisniecie jest niskie a raz wysokie, to bym kombinował z podciśnieniem i wspomaganiem. U mnie też czasem pedał jest twardszy (mniejsze obroty), a czasem miększy (wyzsze obroty i więcej wspomy).
 A rośnięcie pedału przy drugim czy trzecim depnięciu to mogą być puchnące przewody hamulce lub tym, że cylinderki z tyłu nie zdążą się cofnąć do końca i potem wykonują krótszy ruch. Miałem kiedyś taką super sztukę cylinderka, że chować go trzeba było ściskiem stolarskim
  A mimo to auto normalnie hamowało i nic się nie grzało. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  18:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tym ? 	  | Peedro napisał/a: |  	  | wymrygaj sobie błędy | 
 
 http://fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/#tester
 
 
 no widzisz. Tu mi nasunąłeś myśl bo jak wczoraj skończyła mi się benzina na stacji benzynowej i musieliśmy przepchnąć auto jakieś 20m to zdawało nam się że tylne hamulce trzymają... Nic nie stoi na przeszkodzie jak tylko rozkręcić wszystko powymieniać przewody i cylinderki wymienić płyn... 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | lub tym, że cylinderki z tyłu nie zdążą się cofnąć do końca i potem wykonują krótszy ruch. | 
   
 Następna zależność co do silnika:
 
 Jeździłem dzisiaj w deszczu troszkę okna mi zaparowały pierwsze co robię odpalam dmuchawę i jadę a tu kukupa... Przy włączonej dmuchawie (bardziej na ciepłym ale myślę że nie ma to znaczenia), obroty skaczą między 1500 a 800 oraz 800 a 1100 i gaśnie... znowu odpalę troszkę pochodzi i gaśnie
  jakieś pomysły może to jest jakaś wspólna zależność ? może coś z elektryką ogólnie nie halo ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Wrz 2013,  20:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | bo tam jest elektryka ogolnie nie halo o czym Ci wspominałem  , chodziło mi nie o to żebyś zeteca wstawił tylko szukał inne cvh bez dziury po korbie
   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Wrz 2013,  21:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | To auto ogólnie jest przygodą  każdy kilometr na dzień dzisiejszy jest wyzwaniem pod każdym kątem, w każdej postaci  po pierwsze rozsypało się łożysko... 
 foto łożyska (albo jego brak)
 
   
 oczywiście naprawione
  ale co się działo jadąc na tym łożysku nie pytajcie  nawet mi się nakrętka (nakrętka piasty) przez to odkręciła, piasta sama w sobie była ok. 
 To kilka rzeczy które kupiłem i w najbliższej przyszłości będę wymieniał...
 
 
   
 Wychodzę z założenie że jak ma się coś rozsypać to lepiej blisko domu więc robię specjalnie krótkie dystanse w których jest piz***a ogień na każdym biegu (żeby tylko nie jeździć dizlem)
  Teraz mam następną usterkę  szarpanie przy cofaniu. Dziwna sprawa gdy auto toczę (pcham do tyłu) nic się dziwnego nie dzieje, gdy wbiję bieg i chcę jechać zaczyna szarpać, lecz tylko prawą stroną stroną. Dodam że, z prawej strony huczy łożysko, dopiero gdy wymienię łożysko będę miał pewność że to znowu nie to  Po woli będzie wymiana wszystkiego na nowe. Każda śrubka będzie odkręcona i skręcona ponownie, już miałem przykład po lewej stronie zawieszenia że nie wszystkie śruby było dokręcone "z tą samą siłą". Ogień na każdym biegu i modlić się żeby się nic nie rozpadło podczas jazdy takie jest moje przesłanie w tym aucie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Wrz 2013,  23:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | dasz rade, kuma podczas konsultacji telefonicznych jak mówie co i jak zrobić   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2013,  06:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czujnik przepływu powietrza wymieniony  Mam jeszcze jedno ale, albo mi chodzi na 3 gary albo mi się tylko wydaje  najważniejsze nie gaśnie przy zatrzymywaniu się i ruszaniu   
 Szarpie mi budą w czasie kiedy cofam... obstawiam na poduszkę ale którą ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bezimienny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Mar 2010
 Posty: 1185
 Skąd: Torzym/ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2013,  09:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | Czujnik przepływu powietrza | 
 
 Ale że co??? przecież CVH z EFI nie ma przepływomierza, chyba chodziło Ci o czujnik położenia przepustnicy tak?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2013,  09:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nooo mówię przecież CPP :-D wybacz ale uczę się dopiero tego auta... 
 Ha no i wreszcie mam ogrzewanie
  możecie mi zazdrościć właściciele MK2'jek, przy dzisiejszym przyrozku wystarczyło kilka minut i miałem nahajcowane :-D |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2013,  12:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | etam, mi też grzeje   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2013,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Z nowości  wczoraj pchałem moją furę przez miasto jakieś 500m  powód ? bardzo prosty skończyło się paliwo  zawsze myślałem że na czerwonej kresce mogę pośmigać jeszcze 50km hmmm tak było i jest w przypadku samochodów które posiadam/posiadałem... Lecz nie w przypadku XR2i bestia jakaś paliwo żerna jest bo zamiast 50km zrobiłem jedynie 10km  niestety nie przygotowałem się na tą ewentualność, ale pomoc przybyła bardzo szybko z 5l bańką. Nic tylko cieszyć się z takiego spalania   
 No i wymieniłem te "wieśniackie" przednia białe kierunki na oryginalne pomarańczowe. Udało mi się nawet zdobyć z tego samego roku co auto.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Paź 2013,  09:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Shame on you! Ileż to razy było na forum tematy o wskaźniku poziomu paliwa w mk3... Na nim nie ma co polegać bo pokazuje co chce, lepiej sobie licznik dzienny zerować przy tankowaniu i wiesz kiedy zalać. Wskaźnika równie dobrze mogło by nie być bo jest tak dokładny   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Paź 2013,  18:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | też tak myślałem 	  | Peedro napisał/a: |  	  | Na nim nie ma co polegać bo pokazuje co chce, | 
  bo świrował kilka razy ale cały czas obwiniałem elektrykę (cały czas ją obwiniam za różnego rodzaju cyrki). 
 teraz już to wiem 	  | Peedro napisał/a: |  	  | Wskaźnika równie dobrze mogło by nie być bo jest tak dokładny | 
  . Wiem również to że w MK2 był dokładniejszy i zawiodłem się ponieważ myślałem że mi się żyd (kontrolka paliwa) zapali a tu takie rozczarowanie  chyba że znowu o czymś nie wiem   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |