Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Dystanse pod obniżone zawiesznie + 17" ST +205-40
Autor Wiadomość
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Wrz 2014, 06:42   

Pufcio napisał/a:
Jarecki - pochwalisz się gdzieś to wyszperał?


Czym mam się pochwalić bo nie rozumiem o czym piszesz?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Jarecki 3 Wrz 2014, 07:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 3 Wrz 2014, 06:48   

vegetagt napisał/a:
MisiekT, chodzi o oddalenie osi obrotu?

w dużej części pewnie tak i na bank wiaze się to mocno z rozlozeniem masy
przy mocnych zmianach i szykowaniu auta pod upalania można się bawić - ale poszerzenie dystansami czy nizsze ET felg rzadko kiedy daje faktyczna poprawe (a samo "wrazenie" stabilności nie skreca)
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Wrz 2014, 08:12   

Jarecki napisał/a:
Czym mam się pochwalić bo nie rozumiem o czym piszesz?

Cytat:
nawet dystanse 5mm powinny mieć flansze do felgi, jak będe miał zamawiać to zapytam sprzedającego.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Wrz 2014, 08:30   

Pufcio napisał/a:
Jarecki napisał/a:
Czym mam się pochwalić bo nie rozumiem o czym piszesz?


Jarecki napisał/a:
nawet dystanse 5mm powinny mieć flansze do felgi, jak będe miał zamawiać to zapytam sprzedającego.


Pufcio napisał/a:
Super. Pytam, bo do tej pory nie widziałem cieńszych niż 10mm, które miałyby kołnierze. żadne piątki takowych nie miały.


Jarecki napisał/a:
masz rację, z tego co wyszukałem to rzadkość z dystansami 5mm z kołnierzem centrującym. Nigdy nie potrzebowałem dystansów z racji że miałem felgi z mniejszym ET.


Chyba wyjaśniłem to w tym poście. Sprawa jak dla mnie zamknięta, to po co szukasz dziury w całym?
_________________
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Wrz 2014, 09:00   

Jarecki napisał/a:
po co szukasz dziury w całym?

Za każdym razem jak ktoś pyta o linka albo kontakt, tak się wpieniasz czy jak? :9:
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Wrz 2014, 09:17   

Pufcio napisał/a:
Jarecki napisał/a:
po co szukasz dziury w całym?

Za każdym razem jak ktoś pyta o linka albo kontakt, tak się wpieniasz czy jak? :9:


Nie wpieniam się. Po prostu ponowne zapytanie o to samo ,kołnierz 5mm, skąd to wziąłem, gdzie wyjaśniłem że nie wiedziałem że to rzadkość, wydało mi się na siłę szukaniem dziury w całym (w tym że nie miałem racji). Możliwe że jakoś w zły sposób odebraliśmy to co napisaliśmy. Nie szukam z nikim żadnych zatargów. Tak jak pisałem, sprawa dla mnie zamknięta, na pytanie w temacie odpowiedzi dostałem wystarczające, tak że dziękuję.

Pozdrawiam.
_________________
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Wrz 2014, 09:32   

To jest jak widać rzadkość, dlatego pytałem gdzie je dostałeś, bo sam byłbym takimi zainteresowany. Jesteś w stanie podać źródło?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Wrz 2014, 11:06   

Przykro mi ale nie znalazłem takiego, wtedy gdy pisałem o 5'tce, nie wiedziałem że to praktycznie nie dostępne (jak pisałem, nie mam wiedzy na temat dystansów), a zakupy dopiero planuje. Jak będzie miejsce w nadkolu to kupie po 10mm.
_________________
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Wrz 2014, 11:12   

Ok.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2014, 20:35   

Dystansów raczej nie będę dodawał, oprócz tych 12.5mm z ASO (kit w środę, montaż do nast. tygodnia także dam znać).
Dzisiaj skończyłem montaż gwintu AP i przód raczej nie wymaga poszerzenia, wszystko fajnie pasuje. Samochód mocno obniżony ale to na razie na "ślepo", przód obciera także będę musiał podnieść i spróbuje zniekształcić plastikowe nadkola opalarką by był większy zapas. (okazało się że plastikowe nadkole jest bez jednego zaczepu i bardziej wisi, przez to obcierało)
Na szybko relacja z gwintu AP:
Na tą chwilę nie polecam do sportowej jazdy. Samochód jest jeszcze przed wstawieniem dystansów - tył i przed zrobieniem zbieżności, ale niestety to zawieszenie jest za miękkie.
Co prawda mimo złych kątów, i tak da się szybciej wpadać w zakręty, ale reakcja na ruch kierownicą jest zbyt wolna jak na zawieszenie do szybszej jazdy. Go Kartu się nie zrobi na tej bazie. Zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności i się dobrze trzyma, ale jak ktoś chce gokarta, to lepiej kupić coś twardszego/lub/i z regulacją twardości (zależne od funduszy). Po zrobieniu zbieżności jest lepiej, jednak nadal to nie gokart, możliwe że po prostu przy tej masie, tak to wygląda. Zawieszenie bardzo dobrze pracuje, na dziurach w zakręcie w miarę sobie radzi. W zakrętach o wiele lepiej się trzyma ale nie ma przepaści, do dzisiaj nie mogę szybciej jechać w łuku niż poprzednim samochodem (wg. RaceChrono). Ogólnie jestem zadowolony, za tą cene mam coś co działa, jest wygoda, i jest prowadzenie. Polecam jeżeli ktoś ma wybierać między MTS/TA. Za komplet czegoś twardszego musiałbym dać 1.5/2 x więcej, chociaż jeżeli by była spora różnica w prowadzeniu, to możliwe że bym się skusił.
Dystanse kupione ale z powodów $$$ itp, montaż na za miesiąc :| )


tak to teraz wygląda



_________________
Ostatnio zmieniony przez Jarecki 23 Wrz 2014, 20:38, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Michał.K 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 8 Wrz 2014, 16:57   

Ależ pięknie wygląda taka biała z czarnymi dodatkami. A co do zawieszenia to ciekawe co piszesz, nie mam gwintu a b6+eibach i odnoszę wrażenie, że jest wystarczająco sztywno do sportowej jazdy. Wydawać by się mogło, że na gwincie będzie jeszcze fajniej.
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Wrz 2014, 17:35   

Dzięki.
Jak dla mnie reakcja na szarpnięcie kierownicą powinna być o wiele lepsza (sama różnica pomiędzy serią a gwintem). Może po prostu jestem zbyt przyzwyczajony do poprzedniego samochodu, gdzie się jeździło jak gokartem na zestawie MTS'a + waga 960kg (Clio II) + 16" OZ 45/195 P Zero. Jutro zbieżność tak że zobaczę stan k.drążków/tulei/sworzni, 3 miesiące temu były w bdb kondycji.
_________________
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 23 Wrz 2014, 20:43   

Jarecki napisał/a:
Polecam jeżeli ktoś ma wybierać między MTS/TA


zasugerowałeś to tak jakby MTS/TA to było jedno i to samo..
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Wrz 2014, 21:53   

DemptD napisał/a:
Jarecki napisał/a:
Polecam jeżeli ktoś ma wybierać między MTS/TA


zasugerowałeś to tak jakby MTS/TA to było jedno i to samo..


Są to podobne cenowo/jakościowo produkty. Jeździlem na jednym i drugim i wg. mnie oba zawieszenia to nic specjalnego tak że wrzucam je do 1 wora porównując je z innymi zawieszeniami.
_________________
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 24 Wrz 2014, 22:09   

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=64979
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Wrz 2014, 20:08   

tak jak napisałem, jak dla mnie to jest niska półka i w miarę na podobnym poziomie w porównaniu do 'średniego ' AP czy wyższej klasy zawieszenia KW itp...
Są różnice między TA a MTS ale nie o tym tu mowa, w dalszej chwili te zawieszenia są najniższą półką gwintu, i mimo że któreś jest lepsze od drugiego, to nie o to tu chodzi.

Dla mnie półka wygląda następująco
-MTS/TA/FK
-AP
-KW/H&R/Ksport/GAZ/AVO (zależne od setupu)

Daję tą opinię ludziom jeżeli by się zastanawiali między MTS/TA/FK czy Ap czy KW/H&R/Ksport/GAZ/AVO
_________________
 
 
grooby 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Adrian
Wiek: 31
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 141
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Wrz 2014, 03:26   

A ja mam takie pytanko, te dystanse tak bez wymiany szpilek wrzucasz?
_________________

 
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27 Wrz 2014, 07:55   

dystanse tylne pod piastę mają swoje śruby (dłuższe od oryginalnych) i łączą belkę z piastą.

szpilki koła zostają takie same
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.