Totalnie sprawne i zamulone auto |
Autor |
Wiadomość |
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 12 Sie 2014, 22:57
|
|
|
niekoniecznie turbo, moga byc tez wtryski w d*pie. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 12 Sie 2014, 23:26
|
|
|
Blanka28 napisał/a: | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej Nie widzisz że przy 4000rpm spadło do 70KM |
spadło w drugim teście po rozgrzaniu więc być może tutaj kryje sie odpowiedź całego tematu, jak mówiłem niech zrobią test realnej jazdy na co dzień |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 12 Sie 2014, 23:40
|
|
|
Parzych napisał/a: | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej |
A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy
Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 13 Sie 2014, 00:26
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Parzych napisał/a: | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej |
A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy
Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza | Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Blanka28
Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38 Dołączyła: 07 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 13 Sie 2014, 00:52
|
|
|
MisiekT napisał/a: | chip byl robiony w kreatorze mocy czy gdzies indziej?
1. wroc na hamownie i popros o wgranie fabrycznej mapy - sprawdz czy problem wystepuje nadal.
jezeli tak
2. jedz na hamownie obciązeniową i sprawdz czy ten sam problem pojawia sie przy realnym obciazeniu rolki... sprawdz z ESP wlaczonym i wylaczonym (!)
3*. jak chcesz to wpadnij do Zielonki wieczorem, potwierdze Ci czy faktycznie masz problem czy nie (z objawow obstawiam ciagly tryb serwisowy), moze cos wymyslimy |
Chip był od razu zdjęty ale to długa historia..
Z chęcią podjadę tylko mogę dopiero w czwartek
[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 00:53 ]
Pufcio napisał/a: | Blanka28 napisał/a: | jesli myslisz, że nie mam tego na uwadze i mam z tego frajdę to się mylisz |
Spokojnie dziewczyno. Nie jesteśmy tu po to, żeby się nabijać (jeśli jeszcze tego nie zauważyłaś, to ludzie tu starają się pomóc). Rozbija się o to, że przy redline to klekot już w ogóle nie przyspiesza, nie wiem więc co się musi dziać, że takie piłowanie na dwójce jest lepsze niż wrzucenie trójki. |
wiem,że nie przyspiesza.. niestety wielokrotnie się przekonałam |
_________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 Sie 2014, 09:19
|
|
|
Cytat: | Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś |
Bo rozbija się o ogólny przypadek, że 500rpm może robić aż tak dużą różnicę |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Blanka28
Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38 Dołączyła: 07 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 25 Sie 2014, 15:27
|
|
|
Nie ma cwaniaka na mojego fordziaka? |
_________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
|
|
|
|
|
Przemo3
Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Przemek
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 8 Skąd: Boguszyn
|
Wysłany: 29 Sie 2014, 20:38
|
|
|
Witam nie wiem czy to pomoże, ale miałem podobne objawy w moim fordzie i pomogła wymiana przepustnicy |
|
|
|
|
|