| Wysokie spalanie, muł, i dla odmiany brak błędów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lis 2014,  16:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest to możliwe, obejrzj wezyki zlaczki przy filtrze.... |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mundek9098   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Norbert
 Wiek: 29
 Dołączył: 02 Lip 2014
 Posty: 23
 Skąd: Pilaszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lis 2014,  17:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | No te akurat są całe i nie przepuszczają :( Wyczyściłem i poprawiłem izolację na CPP przy okazji.. Zobaczymy jak to będzie  Powoli tracę siły do tej gabloty |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | limus   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: S
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 26 Sty 2010
 Posty: 197
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lis 2014,  22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | mundek9098 Nie przejmuj się .
 Pomyśl ile inni wydaja na koła dwumasowe , pompowtryskiwacze i inne pierdoły
  )) Tak na poważnie , to mam mk3 już kilka lat i spalanie wynosi w zależności od humoru fifi od 7 z przecinkiem do ponad 9l na setkę w mieście.
 Niedawno odwiedził mnie mój kolega który ma od wielu lat mk2 na gazniku z ręcznym ssaniem .
 Ta mu pali na mieście pomiędzy 6- 7 l .
 Moja skomputeryzowana pali tyle ile napisałem  .
 Już różne piruety wyczyniałem i mniej palić nie chce .
 Wnioski wyciągnij sam.
 
 Pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mundek9098   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Norbert
 Wiek: 29
 Dołączył: 02 Lip 2014
 Posty: 23
 Skąd: Pilaszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2014,  08:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | No niby coś w tym jest, ale tak z dnia na dzień - aż dziwne dlatego ją mocno obserwuję i zobaczymy - najlepsze jest to, że wskazówka nie ucieka w trakcie jazdy, przy hamowaniu, na postoju. Ona ucieka jak samochód ostygnie i go wtedy odpalam. Od razu o 1/8 w dół z miejsca. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blind227   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 44
 Dołączył: 21 Sty 2011
 Posty: 330
 Skąd: Wawa/Strubiny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2014,  01:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | To akurat chyba normalne bo po przekręceniu stacyjki pokazuje się aktualny stan. Moja pali 10l na sto w trasie i nie narzekam no tylko że ja jeżdżę jak wariat
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mundek9098   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Norbert
 Wiek: 29
 Dołączył: 02 Lip 2014
 Posty: 23
 Skąd: Pilaszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2014,  21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ale właśnie wtedy wychodzi mi 10l/100 i to równo - Miasto, spokojna jazda  Chyba trzeba się przyzwyczaić.. 
 PS. Miło w końcu zobaczyć kogoś z Warszawy od MK3
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blind227   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 44
 Dołączył: 21 Sty 2011
 Posty: 330
 Skąd: Wawa/Strubiny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2014,  23:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Od roku nie mieszkam już w warszawie tylko 15 razy w miesiącu tu pracuje. Przyszedł czas na założenie rodziny i koniec beztroskiego życia :(
 Teraz mieszkam na wsi mam ciszę i spokój i wielki domowy warsztat gdzie mogę robić to co lubię. Pamiętam jak kiedyś w trabancie pod blokiem sam na szybko wymieniałem silnik ze skrzynia
   
 Co do twojego problemu to jak wygląda kompresja po ustawieniu zaworów ?
 Bo jak nadal kiepska to może kupisz jakiś nowszy silnik 1.3 od ka albo mk4 wtedy tylko mono przełożysz chyba ze będziesz chciał pełny wtrysk to i immobiliser będzie trzeba dołożyć .
 
 Ja już od dawna myślę o innym silniku ale teraz wielka odbudowa budy a potem się zobaczy.
 Moje 1.3i ma przejechane 185000 a silnik daje jeszcze radę max chyba na s7 jechałem w 2 osoby 160km/h ale strach było jechać
   
 Jeszcze możesz kupić parę gratów na szrocie i skasować mono wtrysk i zobaczyć ile będzie palić na gaźniku. Kiedyś miałem fiestę mk3 91r 4 biegowa skrzynia na gaźniku i strasznie mało mi paliła.
 
 A jak tam termostat ? bo może silnik nie dogrzany ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mundek9098   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Norbert
 Wiek: 29
 Dołączył: 02 Lip 2014
 Posty: 23
 Skąd: Pilaszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2014,  16:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | no niby się dogrzewa, wskazówka ładnie ląduje na połowie pola, sam też się otwiera bo wentylator załącza również jak trzeba ale to muszę w korku trochę postać żeby się wentylator odpalił  Kompresję musiałbym sprawdzić, a sam nie mam manometru. Silnika nie opłaca mi się chyba do niego pakować bo blacha słaba i w zasadzie byle do wakacji przejeździł ale jednak spalanie mi trochę po kieszeni daje, bo 30km do szkoły mam a są dni że muszę jechać autem   
 
 EDIT: Nic z powyższych nie pomogło - Auto ląduje na złomie z powodu braku przeglądu (pognity VIN)... Szkoda :(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.