| Wada lakieru | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | gulgulq [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2019,  19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znając życie to lepiej będzie jak udasz się do jakiegoś adwokata lub radcy prawnego. Pismo od prawnika wygląda dużo lepiej i ma większą moc rażenia niż wezwanie do wyjaśnienia od klienta. Zwłaszcza że koszt to okolice 100-200 zł. Firmy klientów olewają lub dostaniesz taką odpowiedź z której nic nie wynika. Pieczątka papugi czasem czyni cuda.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wujekcybul   
 Model: Ford Fiesta Mk7`15
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
 Dołączył: 25 Lis 2017
 Posty: 50
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Sty 2019,  12:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie no bez jaj wymiana auta za dwukrotne malowanie? Przeciez to jest normalny proces technologiczny. Co do drzwi to pewnie cos w salonie poparawiali. Poprosilbym o ponowne lakierowanie drzwi i tyle. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Frauka   
 Model: Ford Fiesta Mk8`18
 Wersja: Sync Edition
 Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
 Imię: Monika
 Dołączyła: 07 Lis 2018
 Posty: 78
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Sty 2019,  16:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem czy było dwukrotnie malowane w fabryce, nikt mnie o tym nie poinformował. Równie dobrze mogli coś łatać w salonie. W necie pełno opowieści klientów o szpachlach, uszkodzonych słupkach itp itd Za rok może się okazać, że coś mi wypadnie i będę musiała sprzedać auto. Przyjdzie nabywca z miernikiem lakieru i wyjdę na naciągaczkę. To moje auto i moja kasa, powinnam wiedzieć i móc zdecydować czy mi to pasuje czy nie. Jeżeli łatali drzwi w salonie również powinnam wiedzieć. Daje się klientowi propozycję np upustu, jakiś przegląd gratis i klient podejmuje decyzję. 
 Gdyby "wadą" tego auta było tylko dwukrotne malowanie w fabryce i wiedziałabym o tym to nie byłoby tematu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wujekcybul   
 Model: Ford Fiesta Mk7`15
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
 Dołączył: 25 Lis 2017
 Posty: 50
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sty 2019,  08:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Frauka napisał/a: |  	  | Gdyby "wadą" tego auta było tylko dwukrotne malowanie w fabryce i wiedziałabym o tym to nie byłoby tematu
   | 
 
 Nikt tego nie wie bo taki jest proces produkcji. Nawet Ferrari trafia do powtornego lakierowania jesli tego wymaga.
 
 Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sty 2019,  17:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wujekcybul napisał/a: |  	  | Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie. 
 | 
 
 a przy odsprzedaży dowiesz się, że "łoo całe malowane, pewnie pod tira wpadło, dam 50% mniej".
 Wolałbym mieć na to papier od aso czy centrali.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Frauka   
 Model: Ford Fiesta Mk8`18
 Wersja: Sync Edition
 Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
 Imię: Monika
 Dołączyła: 07 Lis 2018
 Posty: 78
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sty 2019,  21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlatego napisałam do dealera prośbę o informacje. Na gębę inaczej się rozmawia a inna sprawa to się pod czymś podpisać.   |  
				| _________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wujekcybul   
 Model: Ford Fiesta Mk7`15
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
 Dołączył: 25 Lis 2017
 Posty: 50
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sty 2019,  10:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vegetagt napisał/a: |  	  |  	  | wujekcybul napisał/a: |  	  | Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie. 
 | 
 
 a przy odsprzedaży dowiesz się, że "łoo całe malowane, pewnie pod tira wpadło, dam 50% mniej".
 Wolałbym mieć na to papier od aso czy centrali.
 | 
 
 Nic sie nie dowiesz przeciez na calym aucie taka sama grubosc lakieru. Jak pomaluja cale drzwi to sladu nie bedzie. Chyba jestesmy jedynym krajem na swiecie gdzie ludzie z czujnikiem lakieru lataja po samochodzie. To normalne, ze uzywany samochod mial przygody.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Frauka   
 Model: Ford Fiesta Mk8`18
 Wersja: Sync Edition
 Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
 Imię: Monika
 Dołączyła: 07 Lis 2018
 Posty: 78
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Lut 2019,  21:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Salon milczy a z Forda przyszła odpowiedź typu kopiuj wklej . 
  	  | Cytat: |  	  | Szanowna Pani, 
 Uprzejmie dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Kontaktu z Klientami Ford Polska Sp. z o.o. W odpowiedzi na Pani wiadomość informujemy, że każdy samochód po zakończonym procesie produkcji przechodzi w fabryce kontrolę jakości, podczas której sprawdzamy jest m.in. stan powłoki lakierowej. Każdy samochód opuszczający fabrykę spełnia standardy producenta. Nie ma norm fabrycznych i branżowych, dotyczących dopuszczalnej grubości powłoki lakierowej w samochodach. Ford dopuszcza podwójne lakierowanie pojazdu w procesie produkcji. Jeżeli ma Pani jakiekolwiek wątpliwości, dotyczące powłoki lakierowej, sugerujemy kontakt z serwisem.
 
 | 
 
 Chciałam żeby udzielili mi odpowiedzi ile razy moje auto było lakierowane w fabryce. Czy to takie trudne?
 |  
				| _________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lut 2019,  01:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może warto napisać do centrali w Niemczech albo UK, bo obsługa klienta w Polsce nie istnieje |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Wojtek Wawa   
 Model: Ford Fiesta Mk8`17
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 44
 Dołączył: 03 Sie 2017
 Posty: 180
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2019,  09:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | To samo myślę - Ford Polska olewa wszystko co tylko może, od aktualizacji softu do zgody na naprawę brzęczenia. Nawet z przedłużeniem gwarancji zajeło to dobry kwartał. 
 Tania marka, tania obsługa. Niestety.
 |  
				| _________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Frauka   
 Model: Ford Fiesta Mk8`18
 Wersja: Sync Edition
 Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
 Imię: Monika
 Dołączyła: 07 Lis 2018
 Posty: 78
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2019,  19:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podobno moje pismo trafiło do dyrektora, który czeka na informację z Ford Polska i wtedy mi odpisze. Coś ma się ruszyć w przyszłym tygodniu. Także na razie czekam i nie kombinuję z rzeczoznawcą. |  
				| _________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |