Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:14 |
Elektryczne otwieranie klapy! |
Autor |
Wiadomość |
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 00:43 Elektryczne otwieranie klapy!
|
|
|
Obmyśliłem sobie taką koncepcje otwierania klapy bagażnika elektrycznie (siłownik już założony działa wyśmienicie teraz tylko elektryka) a mianowicie przez pilota (moja centralka ma taką możliwość) no i przez przycisk na konsloi środkowej:
Centralka ma na wyjściu sygnał ujemny przez chyba 15 sek. podaje go na P2 a żeby otwierać przyciskiem to podaje na przycisk sygnal dodatni i do P1. Myśle że bedzie dobrze, jeżeli nacisne za jednym razem przycisk w konsoli i w pilocie to łapią dwa przekaźniki klapa sie otwiera zwarcia żadnego nie ma
Chyba że coś jest źle to dajcie znać!!
PS sory za jakość itd ale to już prawie 1 w nocy a ja sobie w POINCIE rysuje schematy to chyba już mnie naprawde wali |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
|
bartos [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 09:47
|
|
|
Taki mały szczegół. Biegun dodatni oznaczamy zwykle kolorem CZERWONYM a ujemny kolorem CZARNYM. 8) |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 10:00
|
|
|
Sprawa pierwsza po co Ci 2 przekażniki... zrób na jednym, skoro centralka daje ci impuls ujemny to pstryczek srerujący teś wysteruj ujemnym równolegle z centralką... ablo wręcz za przekażnikiem, bo przy pstryczku w zasadzie nie jest potrzebny... w sumie dałeś jak widze aż 2 bezpieczniki kiedy spokojnie wystarczy jeden - w przypadku pechowego zwarcai te 2 nie zdadzą egzaminu bo częsci ukłądu stale pod napieciem i tak jest pominięta...
Przykłąd - plus siłownika podłaczasz pod zasilanie lamkpi w bagażniku (dzięki temu obwód maż już zabezpieczony bezpiecznikiem) minus ciągniesz do kabiny... bierzesz sobie pstryczek, i podłączasz ten minus pod pstryczek, a z pstryczka ciągniesz na mase i gotowe, naciskając pstryczek siłownik pracuje.... teraz bierzesz przekaźnik podłaczasz go gdzieś pod 12V w samochodzie najlepiej również pod obwód z bezpiecznikiem, moze być to ten sam od lapki z tyłu, a drugą koncówke cefki polączas pod centralke alarmu - efekt naciskając pilota przekażnik się włacza na chwile.... teraz kotwice przekaźnika podłaczasz pod nasz pstryczek - równolegle, zeby włączając przekaźnik efekt był taki sam jak nacisnięcie przycisku.... jak coś to moge ci to rozrysować... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 10:14
|
|
|
tylko że "minus" siłownika podłączyłem już pod mase wycieraczki a do przodu wyprowadziłem już plus (siłownik musi pchać żeby otworzyć klape)
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 10:16 am ]
ps "bartos" czepiasz sie szczegółów |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 10:24
|
|
|
picio_18 napisał/a: | tylko że "minus" siłownika podłączyłem już pod mase wycieraczki a do przodu wyprowadziłem już plus (siłownik musi pchać żeby otworzyć klape) |
Twój wybór... ja ci podaje metode prostą i sprawdzoną... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Paź 2005, 10:35
|
|
|
picio_18 napisał/a: | ... (siłownik musi pchać żeby otworzyć klape)
|
A wczym to przeszkadza? zamien kable przy siłowniku i będzie pchał |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.