[MK3] Szwankująca pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 22:03 [MK3] Szwankująca pompa paliwa
|
|
|
Jestem szcześliwym posiadaczem fiestki. Ale dzisiaj sie zawiodłem a dokladniej na paliwie nie jedzie. Jestem pewien ze to pompa bo normalnie po przekreceniu kluczyka odzywała sie na 3sekundy a teraz cicho. Dodam ze po dwóch godzinach z powrotem zaczeła działać tyle ze z nowu przestal. Ma ktoś jakieś pomysly dlaczego tak sie dzieje i jak mozna z tym walczyc??? Z góry dziękuje za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 21:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 22:06
|
|
|
zagazowaną masz fiestę?? |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 22:12
|
|
|
Dokładnei zagazowana. Ale zawsze ja odpalalem na pliwie i tego mialem troszke w baku na gazie zzrobiłem 10 tys km |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 22:16
|
|
|
ari napisał/a: | ...mialem troszke w baku... |
widać troszke okazało sie niewystarczające i być może pompa sie zatarła - jesli do kostki zasilającej dochodzi prąd to znaczy ze popma paliwa sie zatarła |
_________________
 |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 22:18
|
|
|
a jak to sie ma z naprawą regeneracja czy trzeba nowa kupowac i moze wiesz jakie sa koszta???Ale jak by sie zatarła to by juz nie dzialała a ona po pewnym czasie znowu sie włączyła i zaczeła dzialać |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Kwi 2006, 14:42
|
|
|
Prawdopodobnie skończyły jej sie szczotki . niestety jest to element nie regenerowalny . Wymienia sie wkład pompy dostępny za ok 150 zł i chodzi dalej . Wsłuchaj sie czy po przekreceniu stacyjki cyka przekaźnik od pompy bo to może być też jego wina . A szkoda nie potrzebnie części wymieniać . najlepiej zlokalizuj ten przekaźnik wyjmij i rozbierz . Zobacz czy klucz nie jest wypalony jakoś strasznie . Co do sprawdzenia czy dochodzi prąd do pompy to ściagasz tylna kanape znajdujesz przewody od pompy (zdaje sie że 3 ida) jeden to masa drugi to plus trzeci to sygnał do wskaźnika . Wpinasz żarówke 21 W 12V pomiędzy plus a mase i patrzysz czy po przekręceniu stacyjki zapali sie na ok 1,5 sek i czy później zapali sie odrazu po ruszeniu rozrusznika . |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Kwi 2006, 17:01
|
|
|
jakprzekrece kluczyk to słychac takie pyknięcie więc przekaźnik chyba dziala zaraz będe właśnie rozbieral wiec zobacze co tam sie dzieje |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 10 Kwi 2006, 18:28
|
|
|
ja tez kiedyś myślałęm że pompa siadła. nie słychac jej było po przekręceniu kluczyka. po wyjęciu jej okazało sie że gumki były postrzępione i przepuszczały paliwo.. nie było jak pociągnąć paliwa. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Kwi 2006, 00:39
|
|
|
Co prawda masz fiestę z 92 roku, ale jednak wersję Ghia. Może masz wyłącznik wstrząsowy pompy paliwa i może się wyłaczył. Nie wiem czy masz (ze wzgl na rocznik) ale zobacz i jesli jest to go sprawdź |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Kwi 2006, 09:25
|
|
|
sprawdz przekaznik maly czerwony w puszce czy sie nie wypalil jak u mnie sprawdz glowna wtyczke pod maska czy Ci styki nie zasniedzialy to sa identyczne objawy jak u mnie gdy mnie fredziu z bialej sciagal |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Kwi 2006, 17:49
|
|
|
Posprawdzałem i nic fiesia idzie jutro do mechanika bo sam nie jestem w stanie jej wymieć bo jak popatrzylem to rzeba zbiornik wyciągać. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Kwi 2006, 23:13
|
|
|
???? do czego chcesz zbiornik wyjmować ?? |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Kwi 2006, 13:09
|
|
|
Od góry ciężko wyjąć a ciąć blachy nie chce wiec pozostaje wyjęcie zbiornika |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Kwi 2006, 06:22
|
|
|
ari napisał/a: | Od góry ciężko wyjąć a ciąć blachy nie chce wiec pozostaje wyjęcie zbiornika | A po co chcesz wyjmować całość? Wyjmij samą pompę bez tej obudowy! |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Kwi 2006, 10:31
|
|
|
I juz po zabiegu. Pompa wymieniona 150zl pompa + 50 zl wmiana i jak narazie dziala |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Kwi 2006, 13:05
|
|
|
ari napisał/a: | Pompa wymieniona | przyjmę starą jako prezent na święta.. poważnie |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Kwi 2006, 20:07
|
|
|
Dlugo nie mialem dostepu do neta a pompa pjechala dzisiaj ze śmieciami wiec nie da rady |
|
|
|
 |
|