Przesunięty przez: trzeci 14 Wrz 2010,  07:39		 | 
	
			[MK3] Nie wkręca się na obroty | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Wrz 2010,  21:38   [MK3] Nie wkręca się na obroty
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               WITAM znowu (a w zasadzie caly czas) mam problem z obrotami... wymienilem juz przewody filtr paliwa ccp przeplywomierz powietrza filtr powietrza i dalej nic ! bylem u mechaniora bo niby byla rozwalona uszczelka pod glowica jednak okazalo sie ze to uszczelka pod kolektorem ... pozostaly mi chyba jeszcze swiece a potem to juz chyba nowy silnik ... dodam ze test nie wywala zadnego bledu a i mam dziure w wydechu ale to raczej nic nie robi jak na moje ... co to moze jeszcze byc ??
 
 
 
 
a no i jak sie silnik rozgrzeje jest troszke lepiej nieraz wchodzi normalnie na obroty nieraz nie zalezy jak lezy ;p | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 14 Wrz 2010,  07:44, w całości zmieniany 4 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Wrz 2010,  21:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a co to jest "problem z obrotami"? w którym miejscu ta dziura w wydechu? silnik EFI czy CFI? | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Wrz 2010,  21:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               za katalizatorem w zasadzie to nie jest dziura tylko jedna rura wchodzi w druga i nie jest to obspawane  
 
 
a problem dotyczy tego ze nieraz nie chce sie rozbujac pow 3.5 tys obrotow strzela pierdzi i nie wchodzi
 
 
silnik jak w linku ponizej 
 
 
http://www.google.pl/imgr...=1t:429,r:4,s:0      | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Wrz 2010,  23:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | za katalizatorem w zasadzie to nie jest dziura tylko jedna rura wchodzi w druga i nie jest to obspawane | 	  Najmniejsza nieszczelność w wydechu będzie powodować że ten będzie zasysać powietrze i sonda będzie bzdury podawać,,, dziura przed sondą to kaplica, im dalej od sondy w kierunku końca wydechy tym mniejsza szkodliwość,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 trzeci  		  
		 
         Moderator
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Artur 
                  Wiek: 55  Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  07:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | majdanos napisał/a: | 	 		  | za katalizatorem w zasadzie to nie jest dziura tylko jedna rura wchodzi w druga i nie jest to obspawane   | 	  
 
To połączenie nie powinno być obspawane tylko zaciśnięte obejmą.
 
Oprócz tego co napisał Joe Mix może to grozić też tym, że wydech się obluzuje podczas jazdy i rura obwiśnie.
 
Sprawdż stan świec bo takie strzelanie, pierdzenie to może być ich wina.
 
 
Temat przenoszę do Mechaniki, gdyż tam bardziej pasuje.
 
Pozdro ... | 
             
						
				_________________ Verba volant, scripta manent | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  14:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               swiece dzisiaj zostaly wymienione i dalej to samo             | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  15:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odczytaj kody błędów ze sterownika | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  15:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja bym rozrząd sprawdził a i czy pompka wydala tyle ile powinna?? | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  18:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dzisiaj zatankowalem gazu ... i tu zdziwienie wszystko elegancko chodzi nic a nic sie nie dusi pewnie pompa paliwa jest wystrzelona ;p | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  18:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zatem czeka cie albo opuszczenie baku, albo tak jak ja zrobiłem, czyli powiększyłem otwór od góry u mnie w temacie widać "słoneczko" | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piter37 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  20:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja mialem ten sam problem wyczyscilem zbiornik,mialem tez zapchany odpowietrznik w zbiorniku teraz jest wszystko w porzadku. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Wrz 2010,  21:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzieki za odpowiedzi napewno sie przydadza    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |