Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK 4 - 1.3 - Endura - E ... Podnosimy moc ...
Autor Wiadomość
rufus295 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 51
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Lip 2008, 22:52   

Wydaje mi się że do poziomu przepustnica nie dojdzie, za dużo siły na to potrzeba, ale podciągnąłem i jest nie źle.Różnice czuje zdecydowanie , czekam tylko bujnąć się na maxa.Zastanawiam się teraz jak jest z odcięciem, czy tak samo będzie odcinał czy później?
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Lip 2008, 08:33   

tak jak pisałeś w mailu mozna wyciągnąć te 150 na prostej bo też sprawdzałem, gorzej jest pod górke jak ma niskie obroty to czasem wogóle nie reaguje na gaz mozna 4 cisnąć i dopiero jak wjedzie na szczyt ma odejście

sprawdz teraz spalanie w mieście i sie odezwij jak wyszło po całym baku przy normalnej jeździe :)

[ Dodano: Wto Sie 05, 2008 13:36 ]
i jak sie sprawuje???
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 10 Gru 2008, 22:30   

w czy w mk3 1.4 Gaźnik dało by sie tak jak zrobił zwiększyć moc o 10 km z ta linka i czymś innym
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 10 Gru 2008, 23:02   

mamuten, o mk3 1.4 pisane było nie raz. Maerik miał takie cudo, Kolin a nawet i RKR się kiedyś w to bawił. Więc nie zadawaj "takich" pytań, co? :)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
dida 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Czechowice
Wysłany: 15 Mar 2009, 15:22   [MK4]

przeczytałem cały temat...i co..i nic..
znalazłem plastik ograniczający.ale przed jego wyłamaniem zastanawiam sie o ile zwiekszy sie spalanie..czy faktycznie o jeden litr?czy opłaca sie zwiekszać spalanie jesli róznica niebędzie tak wielka..no i czy wkoncu trzeba robić ten reset kompa?z drugiej strony czytając tematy o resecie i widząc problemy wiążące sie z resetem..czyli różne spalanie..to znów zadaje pytanie czy jest to sens..jak zrobić to wszystko poprawnie?
wyłamać plastik...
czy naciągać po tym linke???
czy przepustnica calkiem sie bedzie otwierać??
czy trzeba robić po tym reset??
jak go zrobić poprawnie jesli obroty zmieniają sie przy wcisnieciu gazu...a jałowy zostaje taki sam...
pomocy bo 10km to dużo na taki samochodzik :ups:
_________________
WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ...
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Mar 2009, 16:14   

wyłamiesz ten plastik to musisz naciagnac linke bo samo wyłamanie nie da efektu ponieważ linka jest luźna i nie otworzy przepustnicy do konca, do tego pod pedałem gazu jest taka blach trzeba ją też dobić aby tak nie wystawała wtedy też pedał idzie dalej, reset jak najbardziej sie przyda na ciepłym silniku odłącz na 15 min potem załączi niech pochodzi też z 10min bez gazu i sie przejeć z 10 km niech sie nagrzeje dobrze ale spokojną jazdą i wtedy sprawdz efekt czy ma więcej konii lub na hamownie leć
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
dida 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Czechowice
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:25   

ok wezme sie za to!efekty napisze!!!o podciąganie linki nie pytam bo pewnie to banał...wiec dam rade..chyba:D
_________________
WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ...
 
 
 
Przem1987 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Mar 2009, 08:57   

ja nie nacigalem linki, usunalem calkowicie mlotkiem ta blache pod pedalem(bez najmniejszego problemu) i przepustnica prawie jest w pozycji pionowej, po drugie nie zauwazylem rozncy w spalaniu, poniewaz nie jezdze na pedale wciaz wcisnietym do dechy, a z wiekszej mocy korzystam jak musze wyprzedzic i itp. po trzecie nie widze roznic gdy robie reset standardowo lub tym 2 sposobem z ostra jazda
_________________
fiesta 1.3 mkIV 1997
 
 
edge
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2009, 11:53   

Niech ktoś napisze, kto juz to robił wszystko dokładnie od początku jak to wszystko przebiega, fajnie by było jakby jeszcze jakies zdjecia były :yes:
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Mar 2009, 17:41   

Edge ale ciebie to nie dotyczy ty masz 60 konny silnika wg opisu więc te przeróbki w twoim wypadku odpadają gdyz jest to sposób na niemieckie fiesty które było tłumione do 50 KM celem niższej stawki OC i jak narazie to prawda nikt jasno nie napisał jak wyszła cała ta operacja z podciaganiem linki resetem itd.............................. tylko chyba hamownia moze to jasno określić

[ Dodano: Czw Mar 19, 2009 17:43 ]
aha słuchajcie jaki jest najlepszy patent na podciągnieci tej linki od gazu
bo wiadomo tam ona ma swoje wyciecie w tym ślimaku od przepustnicy i zakończona jest ołowianym walcem czy go można zerwać jakie macie na to sposoby by ją naprężyć po wyłamaniu tego plastiku?????
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
lesiokro 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Leszek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 122
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Mar 2009, 17:45   

Moja jest po-niemiecka, w dowodzie ma wpisane 60KM, wg VIN wychodzi 60 KM a i tak do przodu się nie zbiera. Z chęcią bym coś zmienił może na inne auto - mocniejsze, może swap ale tak naprawde to szkoda mi się z nią rozstawać.
_________________
lesiokro
 
 
 
edge
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2009, 18:29   

Ja mam 50KM w dowodzie pisze fiesta-niemcy, no cóż pomyliłem sie w opisie ale zaraz to zmienie :hihihi:
 
 
dida 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Czechowice
Wysłany: 19 Mar 2009, 20:18   

a ja za chiny niemoge sie dowiedzieć czy moja wersja to 50km czy 60? w dowodzie pisze tylko w adnotacji urzędowej numer silnika "omega"co to może znaczyć? auto napewno jest sprowadzone z niemieć ..mam do niego w ciumek wszelakich papierów ale wszystko po niemiecku..wkarcie pojazdu pisze 13. flair pierwsze słysze o czymś takim a na silniku pisze enduro..dziwne... :fox:
_________________
WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Mar 2009, 21:00   

Misu pysiu, na kapie pisze ENDURA E a nie enduro, silnik 50KM od 60KM odruznia kat otwarcia przepustnicy w 50KM 1.3 otwiera sie ona na 3/4 a w 60KM 1.3 musi ona otwierac sie w pelni cos w ten desen " --- " no juz prosciej nie potrafie.
Wystarczy wziasc plaski lub krzyzowy wkretak w dlon, okdrecic przewod dolotu od przepustnicy i sprawdzasz w jakim stopniu otwiera sie przepustnica, przy przepustnicy jest tps i konik gazu :)
_________________

 
 
 
edge
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2009, 22:57   

A Flair to jest tylko i wyłącznie wersja wyposarzenia :hihihi: jak fun czy ghia (flair należu do tej najuboższej old )
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Mar 2009, 07:09   

nie najuboższa jest wersja focus czyli podstawowa fun i flair to wersje lepiej wyposażone ale niema to wpływy na silnik który moze być endura-e 1.3 i ze-tec 1,25 w tych trzech wersjach różnie wsadzali
a co do sprawdzenia kąta otwarcia to zgodze sie weźcie śrubokręt odkręcie plastikowy dolot do przepustnicy patrzcie z kolegą czy po dodaniu gazu na max otwiera sie cała czy 3/4

[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 07:12 ]
napiszcie lepiej jakie macie pomysły na tą linke obciać ją i skrócić czy jak????????
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
edge
[Usunięty]

Wysłany: 20 Mar 2009, 13:12   

O widzisz niewiedziałem że była jeszcze wersja focus w Mk4, mnie sie wydawało że to Flair.
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Mar 2009, 15:13   

a ile ci ten flair pali co tak na 100 odbiegajac ciekawy jestem twojej 50 konnej jednostki na baku ile zrobisz po mieście???
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
edge
[Usunięty]

Wysłany: 20 Mar 2009, 17:14   

Przy takiej jezdzie eco-driving za 50zł zrobie 200km a przy takie powiedzmy do 4000obr i bieg to juz 170km, w sumie tylko takie porównanie mam a tak dokładnie to nigdy niesprawdzałem ile pali bo i tak trzeba wlac i tak :hihihi:
 
 
dida 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Czechowice
Wysłany: 20 Mar 2009, 18:24   

wow!bo jak ja oststni raz sprawdzałem na trasie nad morze to przy mocnym załadunku spaliła bardzo mało bo 5 litrów ale teraz zimą za 50 zł to zrobie jakieś 120km po miescie..szitowo!zastanawiam sie czy to nie za dużo!..czy nie było by trzeba popracować nad kompem..
w sumie w mojej wersji praktycznie niema nic.zero wspomagania i takich tam.. :sad:

[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 18:32 ]
Fordon napisał/a:
Misu pysiu, na kapie pisze ENDURA E a nie enduro, silnik 50KM od 60KM odruznia kat otwarcia przepustnicy w 50KM 1.3 otwiera sie ona na 3/4 a w 60KM 1.3 musi ona otwierac sie w pelni cos w ten desen " --- " no juz prosciej nie potrafie.
Wystarczy wziasc plaski lub krzyzowy wkretak w dlon, okdrecic przewod dolotu od przepustnicy i sprawdzasz w jakim stopniu otwiera sie przepustnica, przy przepustnicy jest tps i konik gazu :)

misiu pysiu...no no!!! :serduszka: :serduszka: :serduszka:
to wiem!raczej chodziło mi o jakieś wskazówki typu>>poznasz po numerach nadwozia>>>albo można po podanych kilowatach sprawdzić ile ma koników..ale dzięki za pomoc :-P
_________________
WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi WIEKSZA MOC?
Gość Tuning mechaniczny 19 4 Mar 2010, 18:57
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zwiększyć moc w 1,4
Gość Tuning mechaniczny 2 5 Lis 2008, 22:08
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK3] traci moc
Gość Mechanika 19 26 Mar 2009, 08:24
jackrzec
Brak nowych postów Zamała moc radia ? ;>
ZonExE Car Audio i CB 21 28 Kwi 2009, 01:01
Gość
Brak nowych postów [MK3] Słaba moc - 1.1
Nie można rozwinąć 100 km/h
Kusiu Mechanika ogólna 8 1 Kwi 2010, 09:17
Miner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.