MK 4 - 1.3 - Endura - E ... Podnosimy moc ... |
Autor |
Wiadomość |
rufus295
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 51 Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Lip 2008, 22:52
|
|
|
Wydaje mi się że do poziomu przepustnica nie dojdzie, za dużo siły na to potrzeba, ale podciągnąłem i jest nie źle.Różnice czuje zdecydowanie , czekam tylko bujnąć się na maxa.Zastanawiam się teraz jak jest z odcięciem, czy tak samo będzie odcinał czy później? |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Lip 2008, 08:33
|
|
|
tak jak pisałeś w mailu mozna wyciągnąć te 150 na prostej bo też sprawdzałem, gorzej jest pod górke jak ma niskie obroty to czasem wogóle nie reaguje na gaz mozna 4 cisnąć i dopiero jak wjedzie na szczyt ma odejście
sprawdz teraz spalanie w mieście i sie odezwij jak wyszło po całym baku przy normalnej jeździe
[ Dodano: Wto Sie 05, 2008 13:36 ]
i jak sie sprawuje??? |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 22:30
|
|
|
w czy w mk3 1.4 Gaźnik dało by sie tak jak zrobił zwiększyć moc o 10 km z ta linka i czymś innym |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 23:02
|
|
|
mamuten, o mk3 1.4 pisane było nie raz. Maerik miał takie cudo, Kolin a nawet i RKR się kiedyś w to bawił. Więc nie zadawaj "takich" pytań, co? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
dida
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 158 Skąd: Czechowice
|
Wysłany: 15 Mar 2009, 15:22 [MK4]
|
|
|
przeczytałem cały temat...i co..i nic..
znalazłem plastik ograniczający.ale przed jego wyłamaniem zastanawiam sie o ile zwiekszy sie spalanie..czy faktycznie o jeden litr?czy opłaca sie zwiekszać spalanie jesli róznica niebędzie tak wielka..no i czy wkoncu trzeba robić ten reset kompa?z drugiej strony czytając tematy o resecie i widząc problemy wiążące sie z resetem..czyli różne spalanie..to znów zadaje pytanie czy jest to sens..jak zrobić to wszystko poprawnie?
wyłamać plastik...
czy naciągać po tym linke???
czy przepustnica calkiem sie bedzie otwierać??
czy trzeba robić po tym reset??
jak go zrobić poprawnie jesli obroty zmieniają sie przy wcisnieciu gazu...a jałowy zostaje taki sam...
pomocy bo 10km to dużo na taki samochodzik |
_________________ WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ... |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Mar 2009, 16:14
|
|
|
wyłamiesz ten plastik to musisz naciagnac linke bo samo wyłamanie nie da efektu ponieważ linka jest luźna i nie otworzy przepustnicy do konca, do tego pod pedałem gazu jest taka blach trzeba ją też dobić aby tak nie wystawała wtedy też pedał idzie dalej, reset jak najbardziej sie przyda na ciepłym silniku odłącz na 15 min potem załączi niech pochodzi też z 10min bez gazu i sie przejeć z 10 km niech sie nagrzeje dobrze ale spokojną jazdą i wtedy sprawdz efekt czy ma więcej konii lub na hamownie leć |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
dida
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 158 Skąd: Czechowice
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:25
|
|
|
ok wezme sie za to!efekty napisze!!!o podciąganie linki nie pytam bo pewnie to banał...wiec dam rade..chyba:D |
_________________ WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ... |
|
|
|
|
Przem1987
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 36 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 08:57
|
|
|
ja nie nacigalem linki, usunalem calkowicie mlotkiem ta blache pod pedalem(bez najmniejszego problemu) i przepustnica prawie jest w pozycji pionowej, po drugie nie zauwazylem rozncy w spalaniu, poniewaz nie jezdze na pedale wciaz wcisnietym do dechy, a z wiekszej mocy korzystam jak musze wyprzedzic i itp. po trzecie nie widze roznic gdy robie reset standardowo lub tym 2 sposobem z ostra jazda |
_________________ fiesta 1.3 mkIV 1997 |
|
|
|
|
edge [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 11:53
|
|
|
Niech ktoś napisze, kto juz to robił wszystko dokładnie od początku jak to wszystko przebiega, fajnie by było jakby jeszcze jakies zdjecia były |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 17:41
|
|
|
Edge ale ciebie to nie dotyczy ty masz 60 konny silnika wg opisu więc te przeróbki w twoim wypadku odpadają gdyz jest to sposób na niemieckie fiesty które było tłumione do 50 KM celem niższej stawki OC i jak narazie to prawda nikt jasno nie napisał jak wyszła cała ta operacja z podciaganiem linki resetem itd.............................. tylko chyba hamownia moze to jasno określić
[ Dodano: Czw Mar 19, 2009 17:43 ]
aha słuchajcie jaki jest najlepszy patent na podciągnieci tej linki od gazu
bo wiadomo tam ona ma swoje wyciecie w tym ślimaku od przepustnicy i zakończona jest ołowianym walcem czy go można zerwać jakie macie na to sposoby by ją naprężyć po wyłamaniu tego plastiku????? |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
lesiokro
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Leszek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 122 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 17:45
|
|
|
Moja jest po-niemiecka, w dowodzie ma wpisane 60KM, wg VIN wychodzi 60 KM a i tak do przodu się nie zbiera. Z chęcią bym coś zmienił może na inne auto - mocniejsze, może swap ale tak naprawde to szkoda mi się z nią rozstawać. |
_________________ lesiokro |
|
|
|
|
edge [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 18:29
|
|
|
Ja mam 50KM w dowodzie pisze fiesta-niemcy, no cóż pomyliłem sie w opisie ale zaraz to zmienie |
|
|
|
|
dida
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 158 Skąd: Czechowice
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 20:18
|
|
|
a ja za chiny niemoge sie dowiedzieć czy moja wersja to 50km czy 60? w dowodzie pisze tylko w adnotacji urzędowej numer silnika "omega"co to może znaczyć? auto napewno jest sprowadzone z niemieć ..mam do niego w ciumek wszelakich papierów ale wszystko po niemiecku..wkarcie pojazdu pisze 13. flair pierwsze słysze o czymś takim a na silniku pisze enduro..dziwne... |
_________________ WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ... |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 21:00
|
|
|
Misu pysiu, na kapie pisze ENDURA E a nie enduro, silnik 50KM od 60KM odruznia kat otwarcia przepustnicy w 50KM 1.3 otwiera sie ona na 3/4 a w 60KM 1.3 musi ona otwierac sie w pelni cos w ten desen " --- " no juz prosciej nie potrafie.
Wystarczy wziasc plaski lub krzyzowy wkretak w dlon, okdrecic przewod dolotu od przepustnicy i sprawdzasz w jakim stopniu otwiera sie przepustnica, przy przepustnicy jest tps i konik gazu |
_________________
|
|
|
|
|
edge [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2009, 22:57
|
|
|
A Flair to jest tylko i wyłącznie wersja wyposarzenia jak fun czy ghia (flair należu do tej najuboższej ) |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 07:09
|
|
|
nie najuboższa jest wersja focus czyli podstawowa fun i flair to wersje lepiej wyposażone ale niema to wpływy na silnik który moze być endura-e 1.3 i ze-tec 1,25 w tych trzech wersjach różnie wsadzali
a co do sprawdzenia kąta otwarcia to zgodze sie weźcie śrubokręt odkręcie plastikowy dolot do przepustnicy patrzcie z kolegą czy po dodaniu gazu na max otwiera sie cała czy 3/4
[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 07:12 ]
napiszcie lepiej jakie macie pomysły na tą linke obciać ją i skrócić czy jak???????? |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
edge [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 13:12
|
|
|
O widzisz niewiedziałem że była jeszcze wersja focus w Mk4, mnie sie wydawało że to Flair. |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 15:13
|
|
|
a ile ci ten flair pali co tak na 100 odbiegajac ciekawy jestem twojej 50 konnej jednostki na baku ile zrobisz po mieście??? |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
edge [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 17:14
|
|
|
Przy takiej jezdzie eco-driving za 50zł zrobie 200km a przy takie powiedzmy do 4000obr i bieg to juz 170km, w sumie tylko takie porównanie mam a tak dokładnie to nigdy niesprawdzałem ile pali bo i tak trzeba wlac i tak |
|
|
|
|
dida
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: dawid
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 158 Skąd: Czechowice
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 18:24
|
|
|
wow!bo jak ja oststni raz sprawdzałem na trasie nad morze to przy mocnym załadunku spaliła bardzo mało bo 5 litrów ale teraz zimą za 50 zł to zrobie jakieś 120km po miescie..szitowo!zastanawiam sie czy to nie za dużo!..czy nie było by trzeba popracować nad kompem..
w sumie w mojej wersji praktycznie niema nic.zero wspomagania i takich tam..
[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 18:32 ]
Fordon napisał/a: | Misu pysiu, na kapie pisze ENDURA E a nie enduro, silnik 50KM od 60KM odruznia kat otwarcia przepustnicy w 50KM 1.3 otwiera sie ona na 3/4 a w 60KM 1.3 musi ona otwierac sie w pelni cos w ten desen " --- " no juz prosciej nie potrafie.
Wystarczy wziasc plaski lub krzyzowy wkretak w dlon, okdrecic przewod dolotu od przepustnicy i sprawdzasz w jakim stopniu otwiera sie przepustnica, przy przepustnicy jest tps i konik gazu |
misiu pysiu...no no!!!
to wiem!raczej chodziło mi o jakieś wskazówki typu>>poznasz po numerach nadwozia>>>albo można po podanych kilowatach sprawdzić ile ma koników..ale dzięki za pomoc |
_________________ WIDZIAŁEŚ KIEDYŚ FIESTE Z DRZEWA? NIE? TO WYJDZ NA DRZEWO I POPATRZ NA NIĄ... |
|
|
|
|
|