Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Świece - problem z odkręceniem
Autor Wiadomość
Frycek
[Usunięty]

Wysłany: 21 Kwi 2006, 18:46   [MK3] Świece - problem z odkręceniem

Postanowilem wymienic swiece.....niby czynnosc bardzo prosta...
ale okazalo sie wze w moim przypadku chyba nie....
otoz swiece nawet niedrgnely przy odkrecaniu....
popsikalem wd40 poczekalem i ......i nic,boje sie mocno i na sile bo moge swiece zlamac albo gwint zjechac co robic??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jogar26 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 47
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Wysłany: 21 Kwi 2006, 19:17   

Ja odpowiem, bo robiłem to wczoraj :D
Kup sobie dobry klucz (mój kosztował 25zeta- ale wcale taki dobry nie jest)
Na koniec nałóż rurkę i pociągając gwałtownie ruszysz - Chyba, że złamie Ci się klucz-ja tak miałem (przy drugiej świecy), wtedy spawarka w dłoń-napraw klucz i do dzieła.
Acha i nie poddawaj się, to w końcu tylkko świece ;)
_________________
mk3---->mk7 :D
 
 
 
berni
[Usunięty]

Wysłany: 21 Kwi 2006, 19:22   

Nie bój nic, dobry klucz taki żeby nie objechał i ciąg ile masz pary w rękach, możesz spróbować na tak zwany „zryw” często pomaga, a świeca nie pęknie tylko Ci się wydaje, że jest taka słaba, w gruncie rzeczy wytrzyma nie mało. WD40 w wielu przypadkach pomaga ale na świece nie masz co go lać bo i tak nic nie da.
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 21 Kwi 2006, 22:30   

jeszcze jedno.. niby każdy mówi że świece na zimnym silniku wykręcać. ja zawsze odkręcama na ciepłym. i lepiej mi to wychodzi niż na zimnym, a tyle sie uczyłem o rozszerzalności cieplej materiałów i bąź tu madry..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Kwi 2006, 22:40   

szynszyl napisał/a:
a tyle sie uczyłem o rozszerzalności cieplej materiałów i bąź tu madry..

własnie dziwny jest ten świat :)
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
kaluza
[Usunięty]

Wysłany: 21 Kwi 2006, 23:29   

witam jest zasadnicza roznica miedzy goracym, cieplym i zimnym silnikiem
 
 
Frycek
[Usunięty]

Wysłany: 22 Kwi 2006, 09:49   

no ok,jaks sproboje :]
dam znac jak poszlo:]
 
 
domin1
[Usunięty]

Wysłany: 22 Kwi 2006, 13:29   

rozgdzej silnik i zgaś polej świece coca colą po 30 minutach osusz polej płynem hamulcowym i rozgrzej auto i wtedy spróbój(pewnie byk w słowie spróbój) i odkręć i nie rób tego ze zrywu bo zerwiesz gwint.jak poluzujesz to ją wkręcaj i wykręcaj jak bedzie ciasno szła i polewaj płynem ham. ja jak u siebie chciałem zmienić świece to prawie godzine je wykręcałem tak trzymały żę h..
 
 
kaluza
[Usunięty]

Wysłany: 22 Kwi 2006, 14:11   

widziałem jak na gorącym silniku wykręcano świece 1 na 3 kończyła się pozostawieniem gwintu z głowicy na świecach
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 22 Kwi 2006, 22:36   

napisałem tylko tyle :he:
szynszyl napisał/a:
ja zawsze odkręcama na ciepłym
nic nie mówiłem o gorącym, a coca cola to ponoć nieziemski wynalazek
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
domin1
[Usunięty]

Wysłany: 22 Kwi 2006, 23:36   

szynszyl napisał/a:
a coca cola to ponoć nieziemski wynalazek


nie kumam :D olśnij mnie
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Kwi 2006, 01:23   

Ja też wykręcam na ciepłym silniku . Zastanawia mnie jedno jak gwint możwe wyjsć ze świeca jak jest wiercony i gwintowany w głowicy . Poprostu ktos zrobił partacka reperaturke gniazda i wylazło ze świeca . co 2 polonez z naprawianym gniazdem ma taki problem i ludzie żyja .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Kwi 2006, 07:01   

domin1 napisał/a:
szynszyl napisał/a:
a coca cola to ponoć nieziemski wynalazek


nie kumam :D olśnij mnie


Bo coca-cola to idealny odrdzewiacz do śrub (ale oryginalna,a nie jakieś Hoop czy inne). O tym wiadomo nie od dziś i wiem że działa bo sam używałem nie raz. I to wcale nie jest jakiś kit tylko prawda!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
domin1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Kwi 2006, 11:28   

jackrzec napisał/a:
domin1 napisał/a:
szynszyl napisał/a:
a coca cola to ponoć nieziemski wynalazek


nie kumam :D olśnij mnie


Bo coca-cola to idealny odrdzewiacz do śrub (ale oryginalna,a nie jakieś Hoop czy inne). O tym wiadomo nie od dziś i wiem że działa bo sam używałem nie raz. I to wcale nie jest jakiś kit tylko prawda!


teraz kumam.święta prawda z tą colą
 
 
Frycek
[Usunięty]

Wysłany: 23 Kwi 2006, 11:46   

no i jestem....
Wkurzylem sie i pojechalem do mechanika....
wizal breche i .....
odkrecil jedna ,druga,,,przy trzeciej mu juz nieszlo, wiec przeszedl do czwartej..kreci kreci i dup....swieca sie ulamala..gwint zostal w glowicy..no to juz mi sie humor poprawil ;-|

gosciu proboje mnie rozsmieszyc ale mi nie do smiechu....
no to mowie mu ,trzeba to jakos wyciagnac,niech proboje rozwiercac....
zjechal 4 wiertla, pol butelki penetratora...ale udalo sie...
jezy w tym aucie to chyba nigdy swiecenie byly wymieniane od nowosci ;-(

swiece zasyfiale,czarne....zgroza.....
koszt 40zl i godzina roboty :he:
mechanik tez mial pietra.....

no ale autko teraz inaczej jezdzi..lepiej :) tak mi sie wydaje:)

swiece posmarowal taka pasta miedzana aby sie nie zapiekaly na przyszlosc

a teraz instruktaz jak co potrzebne do wymiany swiec w Ford Fiesta :-P

- mlotek
- srubokret
- wiertarka + 4 wiertla
- roznego rodzaju odrdzewiacze,penetratory
- no i cierpliwosc


:D :D :D :D
 
 
domin1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Kwi 2006, 12:14   

cóż za mechanik zamiast głową to siła a fee wrrr nie lubie takich mechaników
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.