[MK4] Pompa paliwa chodzi cały czas |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 12:02 [MK4] Pompa paliwa chodzi cały czas
|
|
|
..czyli jak w temacie, gdzieś wyczytałem, że powinna się tylko na chwile załączyć po przekręceniu kluczyka i ucichnąć, pytałem też jednego z klubowiczów u którego jest tak jak powinno być...
Co może byc tego przyczyną? a dochodzi do tego problem z obrotami, a dokładniej mówiąc nie schodzenie ich do ~900 przy toczeniu się samochodu, nie raz juz czyściłem, oliwiłem itd regulator wolnych obrotów (jak kto woli krokowiec) i po nim za każdym razem reset kompa i nic się za bardzo nie zmieniało. Przegrzebałem troche całe forum i nic szczegolnego nie znalazłem, może cos diagnostyka wykaze, ale za bardzo nie chce mi sie wydawać 50zł na podłączenie do kompa... a nie znalazłem jak można samemu ja zrobić (oprocz modeli mk3).
Czekam na jakieś sugestie. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lut 2010, 21:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 12:09
|
|
|
zeby nie bylo nie domowien - wlacza sie po przekreceniu kluczyka, gasnie, i jak odpaliszsilnik to znowu sie wlacza i juz chodzi dopoki nie zgasisz silnika... |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 12:11
|
|
|
W tym rzecz że ona cały czas chodzi po przekręceniu kluczyka, nawet na chwile sie nie wyłacza. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 13:34
|
|
|
tzn ze wlaczyl ci sie tryb awaryjny |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 13:42
|
|
|
Mafios napisał/a: | tzn ze wlaczyl ci sie tryb awaryjny |
też mi się tak wydaje, tylko dlaczego |
|
|
|
 |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 19:31
|
|
|
Jakiś czujnik podaje błąd i to z tego powodu. a skoro trb awaryjny to tak jak w komputerze cos sie zepsiulo |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Maj 2006, 20:16
|
|
|
Na dniach chyba się wybiore i podepne ja pod kompa może coś wykaze, bo jak na razie innego wyjścia nie widze. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 08:32
|
|
|
Dokładnie - to jest tryb awaryjny, ale nie taki ze jakis czujnik przestał działać, tylko coś nie tak z kompem. Krokowiec, cpp i tego typu rzeczy nie sprawia ciągłej pracy pompy, bo przy uszkodzeniu czujników komp je zastępuje ustawieniami fabrycznymi, a gdy sam padnie, to objawem jest właśnie ciągła praca pompy. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 11:51
|
|
|
Wygląda na to że mam ból :-/ i to nie mały, w takim razie diagnostyka może nic nie dać, jeśli padło coś w kompie to co: elektronika czy oprogramowanie? bo jakby cały padł to pewnie silnika w ogołe nie możnyby odpalić, może tylko coś nie tak jest z przekaźnikiem od pompy i cały czas ją załacza? Perspektywa kupna nowego kompa to wydatek koło tysiaka...na pewno teraz nie wchodzi to w gre.
...więc za co się zabrać? |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 12:38
|
|
|
Marcin napisał/a: |
...więc za co się zabrać? |
jak nie masz pojecia o tym to zabierz sie do elektryka zeby Ci to obadal bo moze byc wina przekaxnika itd.. a na koncu obstawiaj kompa,musisz zczytac błedy i wtedy powinno cos wyjsc dlatego mowie najlepsze rozwiazanie to elektryk bo jak nie masz pojecia o tym a zaczniesz sam dłubac to koszta mogą rosnąć i rosnąc a potem i tak do elektryka trafisz
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:37
|
|
|
Darek laikiem w elektronice nie jestem, bo w tym kierunku już sporo czasu sie edukuje, ale do pewnych rzeczy jeśli się za bardzo nie znam to się nie zabieram. Przekaźnik jest raczej ok, po sprawdzeniu na szybkiego miernikiem, wiec chyba cos w kompie siedzi. We wtorek jade zbadać kompa co w nim słychać i się okaże, na razie trzeba czekać i jeździć tak jak jest.
pzdr.! |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:38
|
|
|
a jak sonda leci to nie jest ten sam objaw ?? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:47
|
|
|
Nie mam zielonego pojęcia, musieliby się wypowiedzieć Ci co tak mieli... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|