Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Pompa paliwa chodzi cały czas
Autor Wiadomość
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Maj 2006, 12:02   [MK4] Pompa paliwa chodzi cały czas

..czyli jak w temacie, gdzieś wyczytałem, że powinna się tylko na chwile załączyć po przekręceniu kluczyka i ucichnąć, pytałem też jednego z klubowiczów u którego jest tak jak powinno być...
Co może byc tego przyczyną? a dochodzi do tego problem z obrotami, a dokładniej mówiąc nie schodzenie ich do ~900 przy toczeniu się samochodu, nie raz juz czyściłem, oliwiłem itd regulator wolnych obrotów (jak kto woli krokowiec) i po nim za każdym razem reset kompa i nic się za bardzo nie zmieniało. Przegrzebałem troche całe forum i nic szczegolnego nie znalazłem, może cos diagnostyka wykaze, ale za bardzo nie chce mi sie wydawać 50zł na podłączenie do kompa... a nie znalazłem jak można samemu ja zrobić (oprocz modeli mk3).
Czekam na jakieś sugestie.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lut 2010, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 30 Maj 2006, 12:09   

zeby nie bylo nie domowien - wlacza sie po przekreceniu kluczyka, gasnie, i jak odpaliszsilnik to znowu sie wlacza i juz chodzi dopoki nie zgasisz silnika...
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Maj 2006, 12:11   

W tym rzecz że ona cały czas chodzi po przekręceniu kluczyka, nawet na chwile sie nie wyłacza.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Maj 2006, 13:34   

tzn ze wlaczyl ci sie tryb awaryjny :D
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Maj 2006, 13:42   

Mafios napisał/a:
tzn ze wlaczyl ci sie tryb awaryjny :D

też mi się tak wydaje, tylko dlaczego :?: :!:
 
 
 
ari
[Usunięty]

Wysłany: 30 Maj 2006, 19:31   

Jakiś czujnik podaje błąd i to z tego powodu. a skoro trb awaryjny to tak jak w komputerze cos sie zepsiulo
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Maj 2006, 20:16   

Na dniach chyba się wybiore i podepne ja pod kompa może coś wykaze, bo jak na razie innego wyjścia nie widze.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 31 Maj 2006, 08:32   

Dokładnie - to jest tryb awaryjny, ale nie taki ze jakis czujnik przestał działać, tylko coś nie tak z kompem. Krokowiec, cpp i tego typu rzeczy nie sprawia ciągłej pracy pompy, bo przy uszkodzeniu czujników komp je zastępuje ustawieniami fabrycznymi, a gdy sam padnie, to objawem jest właśnie ciągła praca pompy.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 31 Maj 2006, 11:51   

Wygląda na to że mam ból :-/ i to nie mały, w takim razie diagnostyka może nic nie dać, jeśli padło coś w kompie to co: elektronika czy oprogramowanie? bo jakby cały padł to pewnie silnika w ogołe nie możnyby odpalić, może tylko coś nie tak jest z przekaźnikiem od pompy i cały czas ją załacza? Perspektywa kupna nowego kompa to wydatek koło tysiaka...na pewno teraz nie wchodzi to w gre.

...więc za co się zabrać?
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 31 Maj 2006, 12:38   

Marcin napisał/a:

...więc za co się zabrać?

jak nie masz pojecia o tym to zabierz sie do elektryka zeby Ci to obadal bo moze byc wina przekaxnika itd.. a na koncu obstawiaj kompa,musisz zczytac błedy i wtedy powinno cos wyjsc dlatego mowie najlepsze rozwiazanie to elektryk bo jak nie masz pojecia o tym a zaczniesz sam dłubac to koszta mogą rosnąć i rosnąc a potem i tak do elektryka trafisz ;)
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:37   

Darek laikiem w elektronice nie jestem, bo w tym kierunku już sporo czasu sie edukuje, ale do pewnych rzeczy jeśli się za bardzo nie znam to się nie zabieram. Przekaźnik jest raczej ok, po sprawdzeniu na szybkiego miernikiem, wiec chyba cos w kompie siedzi. We wtorek jade zbadać kompa co w nim słychać i się okaże, na razie trzeba czekać i jeździć tak jak jest.

pzdr.!
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:38   

a jak sonda leci to nie jest ten sam objaw ??
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 31 Maj 2006, 15:47   

Nie mam zielonego pojęcia, musieliby się wypowiedzieć Ci co tak mieli...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Baza noclegowa na czas zlotu
Informacje i rezerwacje miejsc
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 99 29 Maj 2009, 11:17
a1topgear
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Kto ma motory ten chodzi chory
czyli słabe pukty mk1/2
Żółwik Tuptuś Mechanika silnika 0 11 Sty 2006, 23:39
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.