Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:17
Imobilaizer
Autor Wiadomość
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Paź 2005, 21:40   Imobilaizer

Czy MK3 dokładnie 1995 rok miał jakiś imobilaizer w kluczyku albo coś w tym stylu? Bo jak wyłącze auto to po chwili słychac że jakiś przekaźniczek puszcza\łapie (trudno powiedzieć), a pozatym pytam z ciekawości :)
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
jogar26 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 47
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15 Paź 2005, 22:15   

Tak to jest imobilajzer
 
 
 
edit
[Usunięty]

Wysłany: 16 Paź 2005, 02:29   

zaraz zaraz ... wyjasnijcie mi w takim razie co to jest imobilajzer?
to charakterystyczne pykniecie po przekreceniu stacyjki (swoja droga czekam te 2 sekundy zanim przekrece dalej-nie wiem po cholere,ale czekam :) ) raczej mi wyglada na cos innego niz imobilajzer. chyba,ze nie wiem co to imobilajzer,a kojarzy mi sie z zabezpieczeniem samochodu...

edit
 
 
Kurtus
[Usunięty]

Wysłany: 16 Paź 2005, 09:29   

mam oryginalny immobiliser w fiestce :) jakis idiota kupujac moj samochod zamiast dodatkowego wyposarzenia (fiesta goła i wesoła) wziol immobiliser.Ci z forda (idioci) zamontowali go w miejscu gdzie jest przycisk ( chyba uderzeniowy ??) w kazdym razie w tej skrytce kolo lewej stopy kierowcy :)
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Paź 2005, 09:32   

JoeMix napisał/a:
Immobilajzer ma zawsze taką fajną migającą diodę... a to co cyka po przełaczeniu zapłonu to może być masa urządzeń....


Albo słyszysz przekaźnik od pompki paliwa tak ok 1 s. W mk3 immobiliser to tzw PATS, i jego kontrolka jest umieszczona między przyciskami w zegarku. Niewiem jak to działa, trzeba by spróbowac odpalic nieoryginalnym kluczem jakims dorabianym
Profil Facebook
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Paź 2005, 10:09   

zapomniałem dodać że dioda jest właśnie tam gdzie mówicie czyli miedzy przyciskami w zegarku, jak przekece stacyjke to sie zapala i gaśnie prawie że równo z kontrolką AIR BAGów
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
jogar26 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 47
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16 Paź 2005, 14:16   

To działa tak, że kluczykiem niezakodowanym nie dasz rady odpalić samochodu.
Dioda faktycznie jest między przyciskami zegarka.
Jak kogoś denerwuje to zabezpieczenie, to wystarczy nie czekać, aż zgaśnie - tak średnio 1\2 roku :) przy uruchamianiu silnika) i szlag to trafi :) pzdr
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 17 Paź 2005, 15:44   

ja mam immobilajzer w kluczyku, niemam zadnej diody, a wokol stacyjki tylko czytnik;]
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 17 Paź 2005, 16:11   

jogar26 napisał/a:
A zegarek masz?
w aucie oczywiście :)

Ma ma ale jeszcze nie podłaczony bo poprzedni własciciel zabrał se na pamiątke i uciał chamsko przewody :he: ale luzik bedzie zalozone tyle ze on ma moj zegareeek. Odyniec oddaj moj zegarek :-P
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
tosterzz
[Usunięty]

Wysłany: 17 Paź 2005, 17:02   

tak a propo imobilisera, jest gdzies przycisk ktorym mozna go wylaczyc kompletnie. Ja tez mam fabryczny. Co to za skrytka kolo lewej nogi kierowcy, gdzie dokladnie sie znajduje. Chodzi tu o to skrytke gdzie sa wszystkie bezpieczniki.??

I jeszcze jedno pytanie czy lampka pomedzy przyciskami zegarka powinna zgasnac przed zapaleniem silnika czy nie, bo jakos tak nie moge za bardzo z kontekstu postow wywnioskowac ;)
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 17 Paź 2005, 21:52   

a jak wyglada wogole imobiliser od strony stacyjki po rozebraniu jakos mozna poznac prosiłbym o zdjęcia jakby sie udało komuś zrobic :)
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
jogar26 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 47
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Wysłany: 17 Paź 2005, 22:14   

tosterzz napisał/a:
tak a propo imobilisera, jest gdzies przycisk ktorym mozna go wylaczyc kompletnie. Ja tez mam fabryczny. Co to za skrytka kolo lewej nogi kierowcy, gdzie dokladnie sie znajduje. Chodzi tu o to skrytke gdzie sa wszystkie bezpieczniki.??

I jeszcze jedno pytanie czy lampka pomedzy przyciskami zegarka powinna zgasnac przed zapaleniem silnika czy nie, bo jakos tak nie moge za bardzo z kontekstu postow wywnioskowac ;)


1. Nie wiem czy jest i gdzie jest jeśli jest :) ten przycisk :(
2. koło lewej nogi kierowcy to nie skrytka ale jeśli się nie mylę - przycisk bezpeiczeństwa odcianający dopływ paliwa ;-| jeśli se to dobrze tłumaczę :lol:
3. Lampka powinna zgasnąć jeśli zależy Ci - aby imobilajzer jeszcze czas jakiś służył (choć tu opinie som podzielone :) )
A jak Ci nie zależy to sie niom nie przejmuj :devil:
 
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Paź 2005, 22:17   

apropo tego zegarka :) z diodą ma może ktostaki na sprzedaz (bo mój klęk)
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
tosterzz
[Usunięty]

Wysłany: 17 Paź 2005, 22:57   

jogar26 napisał/a:

1. Nie wiem czy jest i gdzie jest jeśli jest :) ten przycisk :(
2. koło lewej nogi kierowcy to nie skrytka ale jeśli się nie mylę - przycisk bezpeiczeństwa odcianający dopływ paliwa ;-| jeśli se to dobrze tłumaczę :lol:
3. Lampka powinna zgasnąć jeśli zależy Ci - aby imobilajzer jeszcze czas jakiś służył (choć tu opinie som podzielone :) )
A jak Ci nie zależy to sie niom nie przejmuj :devil:




no wlasnie wydaje mi sie ze nie ma przycisku wyłączajacego immobiliser, bo szukalem juz kiedys i nic tam nie ma. Moje watpliwosci stad, ze nie slyszalem sporo opinii ze musii takie urzadzenie gdzies byc ale jesli nie ma to luz :-D
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 19 Paź 2005, 00:00   

JoeMix napisał/a:
odyniec napisał/a:
ja mam immobilajzer w kluczyku, niemam zadnej diody, a wokol stacyjki tylko czytnik;]

To tak jak byś powiedział ze masz telewizor ale nie masz kineskopu - jak rozpoznajesz stan pracy immobilaizera? Moze go zwyczajnie nie masz...



a wlasnie ze jest, w skodzie felicji tez takie montowali. w kluczyku jest uklad, czytnik wokol stacyjki (pod plastikiem) i ani 1 diody do tego. takie zabezpieczenie przed panami zlodziejami;] a po co mi rozpoznawac tryb w jakim jest :| jak wkladam kluczyk to przestaje dzialac (rozlacza sie), a jak go wyjmuje to sie uaktywnia :devil:
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
damian_n
[Usunięty]

Wysłany: 21 Paź 2005, 10:04   odnośnie imobilizera

wyłącznik fabryczny? to po co imobilizer? jak każdy złodziej mógłby go wyłączyć? Pewno dla złodzieja to marne zabezpieczenie ale zawsze jakiś komfort psychiczny. Zapalać można od razu tylko napisali ze dioda przy zegarku świeci przez 3 sekundy

"Układ unieruchamiania silnika- imobilizer W przypadku włączenia układu, jakakolwiek próba uruchomienia silnika będzie elektronicznie udaremniona.
Kluczyki
Twój pojazd zaopatrzony jest w trzy zakodowane kluczyki: jeden czerwony kluczyk główny oraz dwa kluczyki oznaczone czerwoną kropką. Można się posługiwać tylko tymi kluczykami.
Automatyczne włączanie układu Układ uruchamiany jest po 5 sekundach odwyłączenia zapłonu. Wówczas pojazd jest elektronicznie zabezpieczony przed kradzieżą.
Automatyczne wyłączanie układu Poprzez włączenie zapłonu, układ zostanie odblokowany, o ile prawidłowo został rozpoznany elektroniczny kod kluczyka.
Kontrola działania układu Przy włączonym zapłonie lampka kontrolna umieszczona w zegarze zaświeci się na około 3 sekundy. Wskazuje to na prawidłowe działanie układu.
Lampka ta wskazuje również działanie
systemu alarmowego. Jeśli lampka pulsuje z większą częstotliwością przez około jedną minutę, a następnie błyska w nieregularnych odstępach czasowych, oznacza to, iż układ nie rozpoznał kodu kluczyka. Należy wówczas ponownie uruchomić silnik, wyjmując i ponownie
wkładając kluczyk do stacyjki."
Damian
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 24 Paź 2005, 22:21   

witam.U mnie tez jakis przekaźnik po wyjeciu kluczyka pyka.Mam fieste z grudnia 92 i jest to wersja C.Niema zegarka wiec niema tam diody :P heh a kluczyki to w sumie mam takie zykłe ( moze sie myle) to mam immo czy nie ??
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Paź 2005, 08:18   

Bongo napisał/a:
witam.U mnie tez jakis przekaźnik po wyjeciu kluczyka pyka.Mam fieste z grudnia 92 i jest to wersja C.Niema zegarka wiec niema tam diody :P heh a kluczyki to w sumie mam takie zykłe ( moze sie myle) to mam immo czy nie ??


Wg książki immobiliser (tzw. PATS) zaczęto montowac we fiestach od 1 sierpnia 1993 r. Tak że zapewne go niemasz
Profil Facebook
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 25 Paź 2005, 14:50   

no trudno...bardzi jednak sie boje o to co w aucie niz o auto :(
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2005, 17:58   

Bongo napisał/a:
witam.U mnie tez jakis przekaźnik po wyjeciu kluczyka pyka.Mam fieste z grudnia 92 i jest to wersja C.Niema zegarka wiec niema tam diody :P heh a kluczyki to w sumie mam takie zykłe ( moze sie myle) to mam immo czy nie ??

Zapewne pyka Ci przekaźnik od pompy paliwa. Nie musisz mieć imma. Jak nie masz zegarka z diodą to nie masz imma. Niektóre fiechy mają zegarek bez diody co znaczy że bez imma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.