Przesunięty przez: LOY 16 Cze 2006, 23:10 |
sprezyny sportowe do diesla...?? |
Autor |
Wiadomość |
BigHead [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Cze 2006, 23:29 sprezyny sportowe do diesla...??
|
|
|
szukalem w wyszukiwarce i nic takiego co by mnie urzadzalo nie ma...wiec tak chcial bym obnizyc swoja fieste i teraz mam pyt do was co mi polecacie...czy polowac na uzywane jakies typu weitec czy moze zalozyc jakies od xr2i czy beda wogole pasowac...wiec co mi radzicie bo juz sam nie wiem a zbytnio w zawieszeniu sie nie znam co mozna by wykombinowac i jakie to sa koszty wiec jak cos to prosze o porade z gory dzieki |
|
|
|
|
Intruder [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Cze 2006, 23:51
|
|
|
bylo tego juz duuuuzo ale OK
Beda pasowac sprezyny od RS Turbo i RS 1800. Max obnizenie bez zmiany seryjnych amorków to -40mm. Sprytnie się składa, że będę miał na sprzedanie sprężyny seryjne od RS Turbo czyli -25mm lub inne -40mm. To poprostu zależy jak mi podejdą nowe sprężyny bo będę zmieniał u siebie |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Cze 2006, 12:41
|
|
|
Pamietajcie ze Diesel ma ciezki silnik i jesli wezmiesz zawias od bezyniaka i bedzie przod -30 a tyl -20 to wiedz ze przod usiadzie do -50 a tyl pozostanie na swoim poziomie -20... wiec polecam szukac dedykowanego zawiasu do diesla...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 16 Cze 2006, 14:20
|
|
|
u nas Qubi ma fieste 1.8D na takich jamexach jak ja czyli -35mm i powiem ze łądnie usiadł przod wyglada jak -40mm wiec sie opłaca a za komplet nowych z przesyłka to chyba cos do 320zl wiec jak ktos chce tanim kosztem nowych sprezyn to polecam,sam na tym śmigam i autko sie dobrze trzyma ,tylko fakt przod mogł usiąsc nizej ale coz... |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 16 Cze 2006, 23:09
|
|
|
dyskusja zbyt tresciwa jak na ten dział przenoszę |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Cze 2006, 00:37
|
|
|
Dzięki LOY - to faktycznie topik do mnie .
Do autora - poszukaj o springach obniżających w archiwum TuninguMechanicznego
ps : Pytanie pomocnicze - dowiedz siejaki nacisk ma na przednie koło mk3 1.8 D a jaki ma mk3 1.8 ZETEC czy choćby mk3 1.1 |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 17 Cze 2006, 06:41
|
|
|
Podpowiem tyle ze silnik diesla jest naj ciezszy bo jest zeliwny... od glowicy po blok... do tego powiem ci ze Escort np 1992r z tym samym silnikiem potrafi "skladac" sie na podloznicach... wiec za nim zainwestujesz w zawias to proponowal bym rozporke krora uchroni twoja mala przed takimi efektami ubocznymi zwlaszcza na obnizonym i utwardzonym zawiasie...
Pozdrawiam.... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.