Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:15		 | 
	
			POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 OLAXR2 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Lip 2006,  20:17   POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
Mam problem z moją fieścinką a dokładnie od momentu wyjazdu od mechanika gdzie robione było zawieszenie z wymianą tłumika i inne pierduły które raczej nie mają związku z tym , że samochód od tego momentu mi co kawałek gasnie a najczęściej jak zwalniam czy hamuję do tego doszło jeszcze dławienie tz najczęsciej zmieniając bieg  dusi się i nie ma mocy(nie przyspiesza) po chwili zaskakuje i zaczyna normalnie jechać
 
Pojechałam na komputer  który nie wykazał błędów a mechanik odłączył mi czujnik drogi -chyba tak to się nazywa    co oczywiscie nie pomoglo, potem wymienili mi popychacz hydrauliczny co tez nic nie dało a teraz zaczyna im sie nie podobać moja pompa paliwa :(((
 
pomóżcie zanim wymienią mi cały samochód na nowszy model a ze mnie zrobią blondynkę | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wojtass  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Lip 2006,  21:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miałem tak gdy zalałem syfiastego paliwa lub gdy wogóle go brakło   )
 
 
Ale na poważnie, to pompa paliwa faktycznie może to być, jesli nie wytwarza ciśnienia to paliwo wolniej dopłynie do wytrysków, w których też musi być odpowiednie ciśnienie i stąd ta "dziura".
 
Kiedyś sam jednak tak miałem, mechanik powiedział, że równie prawdopodobne moze to być zajechany rozrząd, co raczej w CVH nie należy do rzadkości. 
 
Jest jeszcze wiele mozliwości, moze wymień filtr paliwa, spróbuj czy tak bedzie bez filtra powietrza... trzeba na żywca zobaczyć.
 
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Lip 2006,  01:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               skoro sie mechanik czepia pompy paliwa to najpierw wymieńcie filtr paliwa bo moze być zmieniany nigdy a w tedy ma prawo być zapchany. 
 
 
Swoją dfrogą według mnie to jeszli by miało brakowac paliwa w górnym zakresie obrotów jesli by to miała być pompa paliwa.
 
 
wyjaśnij jaki czujnik bo nie bardzo rozumiem oczym piszerz. gdzie on jest?? 
 
 
Sedecznei witak kolejną Panią na forum     
 
 
PS: xr2i w 1990 roku miało silnik 8v a nie 16v jak to napisałaś w profilu | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OLAXR2 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Lip 2006,  07:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za wprowadzenie w błąd z silniczkiem , oczywiście 16 v to wyniosłam z warsztatu gdzie mnie Panowie mechanicy tak poinformowali   W dalszym ciagu czekam na rady dotyczace dziwnych zachowań mojej fieścinki   
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2006,  00:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sprawdź rurke  od koletora ssącego do serwa czy przypadkiem nigdzie nie pękł i czy wszystkie podciśnienia (rurki) sa podłaczone . Spotkałem sie już 2 razy z taka usterka po "mechanikach" ze uszkadzali rurki od serwa i pojawiały sie cudowne objawy . Przed wyminana pompy trzeba podłączyć manometr pod układ paliwowy i zobaczyc jakie daje ciśnienie na wolnych i wysokich  obrotach i gwałtowynch przygazówkach . Po tym bedzie wiadomo czy pompa teoretycznie na postoju jest dobra . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 maerik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 13 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2006,  11:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mi to pachnie silniczkiem krokowym lub TPSem/CPP (czujnkiem połoczenia przepustnicy).
 
Jak auto zachowuje się przy odpaleniu? Obroty falują czy utrzymują się po nagrzaniu w granicach 900?
 
 
Jedno jest pewne - zmień mechanika na takiego co zna forda.
 
 
Aaaa... widze, że juz auto sprzedane ;( 
 
Mam nadziejez ze nie przez tą usterkę     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 OLAXR2 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2006,  20:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
Autko już sprzedane z usterką oczywiscie znaną nowemu właścicielowi..
 
A co do usterki do okazła się głowica a dokładnie nieszczelne zawowry.... a do tego doszedł wałek rozrządu... więc porazka :( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sie 2006,  15:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | temat juz nieaktualny, no nie? | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.