Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 7 Sie 2006, 21:17 |
Swapik |
Autor |
Wiadomość |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 19:46 Swapik
|
|
|
Witam! na wstepie chcialbym sie przywitac jako nowy user wszego forum.
Jestem posiadaczem fiestki mk3 90r. z silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic dlatego tez chcialbym przymierzyc sie do swapa na wiosne przyszlego roku, ale wczesniej chcialbym sie wywyiedziec co bedzie mi potrzebne oprucz samego silniczka
Silniczek myslalem nad 1.8i wersja 130KM
jakie beda koszta takiego silniczka i co oprocz niego bedzie mi jeszcze potrzebne do tego aby autko banglalo jak trzeba oraz jakie so przyblizone ceny za te gratki.
pozdrwaim i czekam na pomoc. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:10
|
|
|
Cytat: | silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic |
Jestes pewien ze nic nie da sie...
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=11655
do tego jesli chcesz zmieniac silnik z diesla na bezyne to masz do robienia cale auto od poczatku czyli kolo 6-7 tys. jak nie wiecej...
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:14
|
|
|
oj dlaczego tak duzo 6-7tys.??
no da sie wstawic turbo do diesla lalbo kupic juz turbawka...tylko ze ten moj klekot strasznie sie trzesie na wolnych i nie amm pojecia co to moze byc..w tym tyg jade na wymiane poduszek moze pomoze
a poza tym chce miec benzynke! dosc mam juz diesla |
|
|
|
 |
Aero [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:25
|
|
|
czemu tak duzo... a no dla tego ze bedziesz musial miec kupe czesci do ktorych masz juz linki do tego musi byc ekspertyza auta ktore przeszlo z diesla na bezyna oraz nowe papiery i sporo latania i $$$$ za to jest... do tego jesli silnik ci lata to masz do ass poduszki a i wiedz ze jest cos takiego jak regulacja silnika... od katow wyprzedzenia wtrysku po dawki na kazda sekcje... ale i tak jesli nawet wsio wyregulujesz a nie sprawdzisz kompresji to bedzie kulal silnik... ot odpowiedz.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:27
|
|
|
to widze ze jedynie moge sie przymierzac do 1.6 bo najmniej kombinowania!
ale jak to jest z lapami trzymajacymi silnik? w dieslu jest takasao jak w bezynie?
juz wiem co potzrebuje:
1) silnik kompletny z kolektorami,
2) poduszke od fiesty 1,4/1,6
3) wiąske z ECU i wszystkimi czujnikami
4) układ wydechowy od xr2i
jaki przyblirzony moze byc koszt tych czesci?
i jak sie ma sprawa ze skrzynia? czy od diesla bedzie pasowac i czy wytrzyma? |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:48
|
|
|
do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:02 Re: Swapik
|
|
|
Bazyss napisał/a: | Witam! na wstepie chcialbym sie przywitac jako nowy user wszego forum.
Jestem posiadaczem fiestki mk3 90r. z silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic dlatego tez chcialbym przymierzyc sie do swapa na wiosne przyszlego roku, ale wczesniej chcialbym sie wywyiedziec co bedzie mi potrzebne oprucz samego silniczka
Silniczek myslalem nad 1.8i wersja 130KM
jakie beda koszta takiego silniczka i co oprocz niego bedzie mi jeszcze potrzebne do tego aby autko banglalo jak trzeba oraz jakie so przyblizone ceny za te gratki.
pozdrwaim i czekam na pomoc. |
o boze lubie takich ludzi ... chlopie sprzedaj to i kup cale 1.8 bo ty nie wiesz co to swap
bez wiedzy mechanicznej i elektrycznej nie masz sie co brac bo warsztat ci za cos takiego policzy
w skroce - inna belka , bak , instalacja , mocowania , uklad hamulcowy , paliwowy bo masz disela ,zawiecha nawet nei wiesz jakie koszta przy swapie licz takie gadzety jak pasek rorzadu 100pln pompa wody 160pln , olej polsyntetyk min 80pln filtr oleju itp bzdety jak nie masz drugiego auta jako dawce odpusc sobie a 130 konny haha ciekawe gdzie to fiesty znajdziesz taki co z tego za sa w escortach do spotkania jak nigdzie lap mocujacych do fiesty nie ma piesek cos o tym wie |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:14
|
|
|
Fordon napisał/a: | :devil: do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... |
klekota z turbo to tak ale nie takiego zwyklego jak ja mam!
czyli widze ze najlepiej sprzedac ta puszke, bo w tym silniku tez nie pogrzebe zeby lepiej chodzil |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:22
|
|
|
Bazyss napisał/a: | Fordon napisał/a: | :devil: do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... |
klekota z turbo to tak ale nie takiego zwyklego jak ja mam!
czyli widze ze najlepiej sprzedac ta puszke, bo w tym silniku tez nie pogrzebe zeby lepiej chodzil |
daj sobie spokoj na allegro jest 130 rs za 4000pln |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:38
|
|
|
tylko ciekawe w jakim stanie?
w mojej to przynajmniej wiem ze blacha nie zgnita zawiech wporzadku...
widze ze kolega przekladal z 1.3 na RS1800 a wczesniej z 1.1 wiec daje rade to zrobic.
a ty odrazu odradzasz! mam odpowiedzni zaprzyjazniony zaklad ktory zajmuje sie tylko silnikami i bez problemu mi to zrobia... a jezeli nie to grono osob z mojego otoczenia z checia pomoze przy projekcie z racji znajomosci w temacie machanicznym...
ja sie spytalem co mi bedzie potrzebne do wyoknania tego i jakie mniej wiecej koszta! |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:11
|
|
|
Bazyss napisał/a: | ja sie spytalem co mi bedzie potrzebne do wyoknania tego i jakie mniej wiecej koszta! |
i dostaleś odpowiedź dobrze ci wszyscy radzą chyba że masz zamiar fiestą jeździc do usranej śmierci jak ja to możesz sie bawić w swapy łapy halabardy i pilniczki :lol: |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:15
|
|
|
nie no tak dlugo to nie chcialem sie tylko pozbyc tego silnika bo ma go serdecznie dosyc...mul chodzacy. |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:21
|
|
|
Bazyss napisał/a: | nie no tak dlugo to nie chcialem sie tylko pozbyc tego silnika bo ma go serdecznie dosyc...mul chodzacy. |
to wejs przyklad z fordona i zrob jak on a nie pchaj sie w beznyne,przy swapie z 1.1 -1.3 na 1.8 sie napocisz a co dopiero z jak swapujesz z diesla... dobrze Ci tu radzą wszyscy
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:23
|
|
|
to inwestuj w inne kle kle / grzechotnika czy jak to sobie nazwiesz swap to nie prosta sprawa czytasz posty tych co to zrobili i wydaje cie sie to łatwe ale zacznij to robić to się przekonasz ile nerwów, zdrowia i pieniedy stracisz a tak naprawde to mało zyskasz jeśli nie zostawisz sobie tego auta i jeśli się nie rozsypie wcześniej.
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:44
|
|
|
Taaa dobrze ci chlopaki gadaja... albo kup sobie inna fieste albo Swapuj diesla co do prostych rzeczy nie nalezy... do tego trzeba poswiecic kilka elementow od 1.8D zeby wsadzic silnik z Mondeo czy tez Escorta no i pierwsze znalesc silnik w stanie powiedzmy zadowalajacym...
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Sie 2006, 11:04
|
|
|
spoko chopaki wieze wam na slowo!
zapytalem sie poprostu bo chialaem wiedziec czy to wogule jest realne, ale teraz juz wiem ze nie pozostaje mi zbierac PLN i zobaczy sie na wiosne oc sie z tym zrobi.
a co w takim razie mozna zrobic przy tym silniczku??
moze jakis stozek cos pomoze czy tez nie warto w niego inwestowac?? |
|
|
|
 |
kratek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 42 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 146 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 7 Sie 2006, 11:52
|
|
|
Jak masz dosc tego silnika to ja bym sie nie bawil na Twoim miejscu....tylko zrobilbym tak jak pisal mafios - poszukaj sobie ładnej Rs 1800 - i gwarantuje Ci ze to najlepsze wyjscie...bo swap to nie tylko: wymienie sobie silnik na inny...jedno ciagnie za sobą drugie...hamulce, zawieszenie wszystko jest zupelnie inaczej - a Xr2i lub Rs tylko z zewnatrz wyglada podobnie do zwyklej fiesty - nie sugeruj sie tym ze wymienisz silnik i po sprawie - czeka Cie ogrom pracy i wydatkow. |
_________________ ..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::.. |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Sie 2006, 15:56
|
|
|
Bazyss napisał/a: |
widze ze kolega przekladal z 1.3 na RS1800 a wczesniej z 1.1 wiec daje rade to zrobic.
|
tyle ze ja mialem auta rozbite z ktorych przekladalem ! z benzyny latwiej zrobic szybsza benzyne niz z klekota |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Bazyss [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Sie 2006, 16:27
|
|
|
tu masz racje!!
wszystko ladnie pieknie ale znalezc ladnego xr-ka albo rs-ka to jak szukanie ze swieca. wiem ze idealu sie nie dostanie zle zeby chociarz silnik zdrowy i blacha a reszta jakis tam pierdul moglbym wykorzystac ze swojego dieselka |
|
|
|
 |
|