![Fiesta Klub Polska](templates/subSilver/images/banner.jpg)
|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:15 |
Znowu moja elektryka ! |
Autor |
Wiadomość |
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 11 Wrz 2006, 16:56 Znowu moja elektryka !
|
|
|
Pisałem juz o falujących obrotach byłem dziś w serwise bosch uprzejmy pan mi podłaczył fieste do kompa a tu nic żadnych błedów w komputerze no to jedziemy dalej teraz diagnoza przy pracującym silniku a tu :
kod 15 czujnik położenia przepustnicy
1. to dziwne czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ?
zrobiliśmy jeszcze raz test na pracujacym silniku i znowu wyswietliło sie cos takiego:
2.kod 50 kod identyfikacyjny modułu EEC4 co to oznacza ?
Teraz pytanie czy jak zrobiłem test na pracującym silniku poraz drugi tojuz niebyło kodu 15 dlaczego czy komp sobie go wykasował ?
Sprawdziłem jeszcze sonde i okazało sie że wykres jest prosty a powinien byc pofalowany i że silnik dostaje zadużo paliwa co to oznacza ? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
dday
![](http://www.fun.from.hell.pl/2002-07-31/239.gif)
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 11 Wrz 2006, 21:36 Re: Znowu moja elektryka !
|
|
|
Marcinus napisał/a: | czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ? |
tak |
_________________
![](http://i5.photobucket.com/albums/y187/2smart/fkp/avator/panoramka_mini_podpis.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
diodalodz
![](http://avatars.zapodaj.net/images/a6b11d1a1491.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2006, 22:52
|
|
|
sprawdź omomierzem czujnik przepustnicy . Najlepiej wychyłowym . |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 12 Wrz 2006, 19:37
|
|
|
czujnik połozenia przepustnicy wymieniony i żadnych efektów dalej to samo HELP !!!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Tommur
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img27.imageshack.us/img27/7650/kularvb.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Wrz 2006, 20:48 dłuuuugi
|
|
|
Witam!
Posiadam Fofi jak w opisie obok 104KM. Od2 tygodni auto zaczęło szarpać około 1800-2000 obrotów. Przy gwałtownym ruszeniu z wciśniętym gazem tego nie czuć, natomiast przy powolnym ruszaniu i jeździe w mieście na tzw. podtrzymaniu prędkości, gdy obroty znajdą się w okolicy 1800 obr auto wali żabki (od 2 tyg coraz mocniejsze).
1. świece zmienione wczoraj (bez zmian)
2. na diagnozie był kod 11 (w pmięci brak błędów), potem wykazało kod 35 czyli czujnik położenia przepustnicy (na wyłączonym silniku). I teraz moje prośba, czy ktoś posiadający sprawny czujnik mógłby pomierzyc opory na nim miedzy poszczególnymi nóżkami. Na potencjometrze nie mam opisanych numerów nóżek, ale zerkając na opis z książki błędów to tylko mam jeden pomiar w normie. Trzeci ma identyko silnik, miezyliśmy opór i tez wychodzi, że tylko jeden pomiar jest w zakresie (i stąd moje pytanie - u niego nie ma takiego szarpania).
3. krokowiec będzie czyszczony na dniach, ale sądzę że to nie on, bo auto się nie dławi. Jest tylko to jedno szarpnięcie w zakresie powyżej.
4. chciałbym przeczyścić przepływomierz, ale nie wiem gdzie on jest.
5. czy w tym silniku reguluje się luz zaworowy, czy tez ma on regulacje hydrauliczną?
6. auto posiadam 2 miechy, ale szybko sie go uczę
7 zdolności manualne i elektryczne w stopniu podstawowym posiadam to chyba dam radę (z fso truck większe były problemy i dalo sie jeździć
Pozdrawiam i oczekuję szybkiego helpu, bo kupić czujnik za 406 zł w sklepie forda umiem.
P.S. Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło
Te stalowe tulejki działają jak zatrzaski i trzymają go przed rozleceniem sie na 2 połówki. Złożenie go jest trudniejsze, ale możliwe.
21:38 Najwazniejsze, zapomniałem powiedzieć, obroty na biegu jałowym nie chcą zejśc poniżej 1300. Na poczatku schodził bez problemu, potem raz na jakiś czas, a teraz to do 1000 zejdzie raz na 15-20 razy (mimo przegazowania nie spadaja na 1000 - wiem objawy wskazuja na krokowy, ale czy to powoduje ta dziurę?
Sorki za długi post
23:00 Analuzując poprzednie posty z problemami XR-ek kompreska wygląda tak
![](http://img155.imageshack.us/img155/7751/kompresjaeh5.th.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jackrzec
Klubowicz
![](http://forum.fordclubpolska.org/customavatars/avatar4694_2.gif)
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12 Wrz 2006, 23:22
|
|
|
Tommur napisał/a: | Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło | Ten typ to tak, a spróbuj to zrobić od 1,1 czy 1,3.... Też się da rozebrać, ale to bardzo ryzykowna operacja. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Tommur
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img27.imageshack.us/img27/7650/kularvb.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Wrz 2006, 00:02
|
|
|
Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jackrzec
Klubowicz
![](http://forum.fordclubpolska.org/customavatars/avatar4694_2.gif)
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Wrz 2006, 00:14
|
|
|
Tommur napisał/a: | Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa. | Własnie o tym mówię. 1,1 - 1,4 jest inny. Co do wiercenia, to mozna się zagłębić ok 0,5 mm po przejściu wiertła przez obudowe, bo dalej wejdzie już w ten grafit, w twoim też na pewno jest luz, ale skoro można rozebrać, to też bym tak zrobił a nie wiercił |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|