| 
		Pobór prądu z aku na parkingu ?? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 remik44992  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 43  Dołączył: 27 Lis 2006 Posty: 3 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2006,  20:21   Pobór prądu z aku na parkingu ??
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
 
Czy to normalne, aby z akumulatora szedl prad 0,18A podczas postoju przy wylaczonych WSZYSTKICH odbiornikach ?? 
 
 
Mierzylem caly czas wyjmujac po kolei wszystkie bezpieczniki, caly czas byl pobor 0,18A. Niby to malo, ale po 6 dniach postoju zdycha akumulator. Teraz gdy zostawiam auto na postój, ściągam jedną klemę żeby nie "doiło", ale to nie jest rozwiązanie.
 
 
Co może ciągnąć prąd? I czy pobór na postoju powinien być dokładnie 0, czy jakieś urządzenia pobierają (typu zegar np. ale to są przecież znikome prądy rzędu 0,01A)...
 
 
Nie wiem co robić, alternator prawidłowo ładuje 2,5A.
 
 
pozdro
 
 
remik | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kam'ol  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk5`02 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Kamil 
                  Wiek: 45  Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2006,  20:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | powykręcaj radyjo, klimę, alarm, centralny, i co tam jeszcze masz i zobacz wtedy, jak dalej idzie to moze masz walniety aku albo gdzies jest przebicie.... a z 2 strony to wyjmij akumulator, jak dalej bedziesz miał pobór mocy to wlasnie stales sie wlascicielem "perpetum mobile" i to nawet 2 rodzaju... pozdrawiam kaput | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2006,  22:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odepnij alternator i wtedy zobacz . Prawdopodobnie to bedzie to . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remik44992  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 43  Dołączył: 27 Lis 2006 Posty: 3 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2006,  23:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wszystko wyłączone, żadnych wynalazków typu klima nie mam   
 
 
Kolega ma rację, spróbuję wypiąć alternator i sprawdzić czy nadal idzie prąd. A jeśli przestanie płynąć? To alternator do wymiany, czy one po prostu "tak mają", że coś za coś - ładują aku, ale potem coś chcą od niego? ;-)
 
 
remik
 
 
P.S A jesli juz jesteśmy przy elektryce, ktoś z Szanownych kolegów wie może co to za sprytna wtyczka łącząca wiązkę przewodów z masą samochodu znajdująca się troszkę wgłąb silnika, nieopodal podnośnika i zbiornika płynu ham.? Jak odłącze, to wszystko działa oprócz ... świec żarowych    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomwal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2006,  07:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli po odłączeniu alternatora przestanie płynąć prąd tzn że padła jakaś dioda w mostku alternatora. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2006,  07:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli masz zegarek. to on też ciągnie prąd, ale nie 0,18 tylko duzo mniej. Zwykłe mierniki też oszukują, ale zrób tak jak koledzy piszą. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 picio_18  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 41  Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2006,  09:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a powiedz jeszcze czym sprawdzasz ten pobur prądu ?? cęngami czy miernikiem ? | 
             
						
				_________________ MONDEO 2.0 TDCI  115KM GHIA CZARNY 
 
 
MOJE HOBBY | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remik44992  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 43  Dołączył: 27 Lis 2006 Posty: 3 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2006,  00:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miernikiem, miernikiem. Nie znam metody "cengowej" ;-)
 
 
Wesołych Świąt!
 
 
remik | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2006,  00:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przepływ prądu przez przewodnik generuje pole magnetyczne . pomiar jego wskazuje jaki płynie prąd . to jest metoda cegowa chyba    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 picio_18  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 41  Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2006,  08:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diodalodz napisał/a: | 	 		  przepływ prądu przez przewodnik generuje pole magnetyczne . pomiar jego wskazuje jaki płynie prąd . to jest metoda cegowa chyba    | 	  
 
no metoda nie nazywa sie cegowa tylko jest to pomiar cęgami ditza (chyba dobrze napisałem, szkole już dawno skończyłem wiec moge nie pamiętać), ale co do zasady to wlasnie o to chodzi    co do cegów to do pradu stałego sa specialne droższe i do prądu przemiennego też są inne. | 
             
						
				_________________ MONDEO 2.0 TDCI  115KM GHIA CZARNY 
 
 
MOJE HOBBY | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |