Weitec - plusy i minusy |
Autor |
Wiadomość |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 22 Sty 2007, 20:42 Weitec - plusy i minusy
|
|
|
No właśnie dostałem całkiem niezła propozycje kupna takich springów + amorków tej samej firmy za 400 zł ale nie wiem czy czy warto ,ma ktoś takie zabaweczki u siebie w autku ?? Jeśli tak to prosił bym o opinie a i jeszcze jedno to są springi 60/50 i lekko sie boje że mój diesel tego nie przeżyje choć różnica w obciążeniu miedzy moim silnikiem a CVH 1.6 to tylko 17 kg wiec nie wiem czy sie kusić ????
Kod: | Poprawilem nazwe zawieszenia w tytule postu na prawidlowa, co by nie zmylala.
- trzeci |
|
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Sty 2007, 21:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 22 Sty 2007, 21:04
|
|
|
na pewno Vietec a nie Weitec ;> o Weitecu slyszalem duzo dobrych rzeczy ale o Vietecu słysze pierwszy raz;> o ile to weitec to ja bym brał bo cena zachęcajaca jak za cały kaplet |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 22 Sty 2007, 21:17
|
|
|
A cholera wie tak mi napisano i tak przepisałem bo ani o jednej ani o drugiej firmie nie słyszałem
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 20:19 ]
Piesek a co ty podglądasz mnie czy co hehe dokładnie od Artona z tym ze nie wiem czy sie kusić na to czy nie bo cena atrakcyjna ale troszke hardcor jak na polskie drogi |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Sty 2007, 22:06
|
|
|
A ja bym tego nie zalozyl do 1.8D a tym bardziej jak planujesz cos "ciezszego" nom jedyna ewentualnosc w tym ze mozesz zrobic sobie oslone alternatora ktory bardzo ladnie umiera w deszczowe dni oraz oslone miski olejowej ktora to jest zrobiona z aluminium a koszt uzywki to 200zl + uszczelka 80zl + kupa roboty wybor nalezy do Ciebie...
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 23 Sty 2007, 01:51
|
|
|
a widzisz ..WEITEC !!! Kuba dziwne nie jest ze nie znałem firmy ..weiteka znam ..
dobry sredniak ..nieco nizej nich eibach długo na rynku ..german engineering ....jeśli zestaw zdrowy to cena rewelka ..tylko brac i ..pozazdroscic . |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 23 Sty 2007, 08:44
|
|
|
Kurcze w sumie to nie wiem co robić z jednej strony ,na pewno ładnie by to wyglądało no i cena jest kusząca z 2 strony boje sie trochę o auto bo jeżdżę nim na codzień a przy takim niskim zawieszeniu łatwo coś rozwalić |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
 |
trzeci
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Sty 2007, 08:53
|
|
|
Ja jeżdżę na codzień na niskim zawieszeniu -60/-60.
Fakt, wygląd auta fajny.
Ale choć nic nie rozwaliłem z tego powodu, to od czasu do czasu słychać złowrogie zgrzytnięcie spod podwozia.
Pomimo tego, że na nierównościach jeżdżę jak z jajkiem.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
 |
Artone^ [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Sty 2007, 22:54
|
|
|
ja bym nie bral ...
Daras juz zarezerwowal przykro mi |
|
|
|
 |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Sty 2007, 23:07
|
|
|
Witam ja jestem szczęśliwym posiadaczem amorów i springów firmy Weitec, specjalnie jechałem do Niemiec żeby je kupić (choć mam tylko 40 km ) i mam pewność że są org. szczerze to ci polecam tą firmę a i komfort jazdy nie jest najgorszy , nie polecam polskich firm |
|
|
|
 |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Lut 2007, 10:58
|
|
|
Cześć chłopaki!
Jeżdżę na codzień na Weitec'ach -35/-40 (zielone od essiego). Samochód ładnie się prowadzi, ale na nierównościach - zgroza! - trzeba jeździć bardzo powoli. KOmfort jazdy - żaden, ale nie po to je zakładałem.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
maerik

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 42 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Lut 2007, 09:43 Re: Weitec - plusy i minusy
|
|
|
Dla mnie zbyt miękkie - patrz testy w temacie z dieslem ( http://www.fiestaklubpols...p=181807#181807 )
P.S.
Może zawieszenie skracane i hartowane by MIETEC Zartowalem |
|
|
|
 |
|