Komputer - jak się podłaczyć (Mk4) |
Autor |
Wiadomość |
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 19:41 Komputer - jak się podłaczyć (Mk4)
|
|
|
Czy ktoś z Łodzi może mi pomóc ze sprawdzeniem odczytów z komputera? Ewentualnie zresetować go w miarę potrzeby, albo jeśli ktoś da szczegółowy opis jak się podpiąć (mam laptopa, ale bez seriali, tylko usb, więc nie wiem czy się coś da ). |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 19:45
|
|
|
reset kompa masz opisany dokladnie w archiwum
ale cos nie tak jest z praca silnika czy poprostu myslisz jak sie podpiac??? |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 19:52
|
|
|
To drugie, tzn myślałem o tym sądząc, że za dużo pali, ale ostatnio wyszło mi 6,5l/100km w mieście Powiedzmy, że coś pomyliłem i niech będzie 7 8)
Myślałem o tej sondzie Lambda, czy nie padła, ale wychodzi na to że nie, niemniej warto sprawdzić wszystko jak można, a do Forda mi nie śpieszno, bo pewnie zawołają... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 19:53
|
|
|
7L to duzo w zime??
hehe nie rob scen
po za tym jesli nie masz doswiadczenia w diagnostyce kompow i ich oprogramowaniu, moze nie ruszaj
oo EDIT
przede wszystkim musisz kupic zlacze diagnostyczne |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 20:10
|
|
|
NIEeEeE
Myślałem, że dużo pali, zanim nie przeliczyłem
Teraz już wiem ile pali (circa), a co do niskiego spalania, to pewnie ma na to wpływ fakt, że mam trochę za duże ciśnienie w oponkach, ale szkoda zawieszenia trochę, więc będzie trzeba spuścić (bo pompowałem na czuja na stacji, dałem przód 2,4 bara tył 2,2 a powinno być przód 2,2 tył 1,8 ). |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 21:08
|
|
|
złącze do kompa masz przy nogach kierowcy z lewej strony, żeby się podłaczyć potrzebujesz odpowiedni kabelek i przede wszystkim oprogramowanie... więc raczej sobie daruj ;-) chyba ze masz do tego dojscie.
Do resetu wystarczy odłaczyć aku na jakies 10 minut i je spowrotem podłaczyć, to już jest inny komp niż w mk3, przynajmniej ja nie widziałem(czułem) róznicy między resetem tak jak to jest opisane na forum a takim jak wyzej napisałem. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 21:31
|
|
|
dlaczego daruj sobie od razu soft z netu, a kabel kosztuje 300zl:)
jesli masz o tym pojecie probuj, jesli nie lepiej nie ryzykuj |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 21:36
|
|
|
Zefir chodziło mi jeśli nie ma w ogole się czym podpiać, jak chce to tak jak piszesz |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|