Ciężko chodząca kierownica |
Autor |
Wiadomość |
goku

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44 Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 17:30 Ciężko chodząca kierownica
|
|
|
Dawno już pisałem o kłopotach mojej fiesty ale spróbuje nadgonić. A więc .....
Dzisiaj rano jadąc ....... zauważyłem że ciężko kręci się kierownica. Miałem takie wrażenie jadąc na wprost i chcąc skręcić w lewo czy w prawo kierownica miała taki jakby przeskok ( nie w sęsie przerwy, luzu albo cuś ) tylko musiała pokonać pewien opór a potem szła lżej, ale jednak trochę ciężko.
Co to może być ?? Dzień wcześniej była chlapa a w nocy był mróz -14C Może coś przymarzło albo....??
Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego. !!
Mam nadzieję że to nie maglownica.
A wy co myślicie ?? |
_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote] |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lip 2010, 20:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 18:32
|
|
|
A opcja szukaj i krzyżak zewnętrzny poleciał Ci na pewno. Też miałem taki przeskok (w poldku to przy takim czymś poleciała mi przekładnia). No ale ford to auto zachodnie więc pewnie krzyżak :lol: |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 19:42
|
|
|
Krzyzak na 100% miałem te same objawy wymieniłem i było ok. Ale przez połtora roku teraz znowu mam do wymieny bo jesto to samo dlatego proponuje dołozyc pare zł i kupić oryginał. Tzn wszystko zalezy ile masz zamiar jeszcze pojezdzic tym autem. Pozdrawiam. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
goku

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44 Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 20:44
|
|
|
Czyli stawiacie na krzyżak. No nic jak trzeba to trzeba. Jeszcze sprawdze pare żeczy i wtedy ewentualnie wymienie.
Aha ile moge na takim krzyżaku ( jeżeli to on ) posmigać, wytrzyma jeszcze koło 2 tygodni ?? |
_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote] |
|
|
|
 |
Paweł F
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 49 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 71 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 21:07
|
|
|
wymień jak najszybciej bo możesz mieć problem na zakręcie ( ja miałem ale było szeroko i nic nie jechało) 8) |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2007, 22:26
|
|
|
Zaklinuje Ci stary kierę i pójdziesz prosto :-( |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
Iwa [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 12:23
|
|
|
To na pewno krzyżak Miałam takie objawy w zeszłą zimę, raz blokowało mocniej, raz słabiej... ale pojeździłam tak jeszcze ok. miesiąca, bez żadnych problemów Potem wymieniłam... Powodzenia |
|
|
|
 |
pawlik123 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 13:05
|
|
|
Ja jeżdżę już rok na takim krzyżaku. Zakup sobie WD 40 i raz na miesiąc pryśnij na nie, jeśli nie masz czasu na wymianę (jak w moim przypadku) ;-) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 14:38
|
|
|
pawlik123 napisał/a: | jeśli nie masz czasu na wymianę (jak w moim przypadku) ;-) | 10 minut roboty... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 17:01
|
|
|
pawlik123 napisał/a: | Zakup sobie WD 40 | nie rozśmieszaj mnie.. wd-40 wypłukuje i wysusza łożysko igiełkowe z resztki smaru.. jak już to olej w sprayu lubrification np. valvoline.... zreszta o tym juz gokowi na gg napisałem |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
Longer_007

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:11
|
|
|
Zreszta ja bym tak nie polegał na WD-40, ludzie to układ kierowniczy jak cos sie zuzyło to natychmiast wymieniac i to nie na jak najtansze, juz nie mowiac o prowizorkach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:28
|
|
|
Longer_007 napisał/a: | i to nie na jak najtansze, juz nie mowiac o prowizorkach |
Osobiście proponuje to:
http://www.ford.sklep.pl/...n,198539,0.html |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:34
|
|
|
a ja sasic9004007 przez pół.. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:06
|
|
|
szynszyl napisał/a: | a ja sasic9004007 przez pół.. | z calym szacunkiem ale szkoda kasy na ten chlam, tak jak pisalem wyzej poltora roku temu pozalowalem 40zl zeby dolozyc do czegos lepszego i efekt jest taki ze dzisiaj wymienialem go po raz drugi. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:17
|
|
|
a jak w konkurencji z oryginałem wypada MEYLE w tej gumowej osłonie? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:21
|
|
|
anjko napisał/a: | szkoda kasy na ten chlam |
wg fota
wg IC tylko wkleic SAS9004007
ja to miałem w ręce i to co ty tam pokazujesz też...
a MAYLE zapomnij to jest chłam, |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
DomiOl [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 22:23 znowu problemy:[[[[[[[[[[[[[[[[[
|
|
|
Witam
Mam podobny problem. Tylko ze mi ciezko sie skreca wylacznie w prawo... i tez jak jak by byl przeskok-zaczelo rowniez sciagac na prawo-bylo wszytsko ok dzis cos sie stalo:( mialem wymienianay koncow drazka i tuleje(jakis tydzien temu) ale bylo git a teraz znow problem z tym trupem:[[ Co sie dzieje??
Mam juz tego samochodzika dosc ciagle cos:(
[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 22:41 ]
jeszcze jedno- kiera zrobila sie strasznie nerwowa jak skrece szybko prawo lewo to caly samochodzik chodzi a tak wczesniej nie bylo i jak skrecam i puszcze kiere to ta odbija jak by sie przy skrecaniu sprezyna naciagala, a puzniej sie odkrecala bo kiera sie odkreca w 2 strone z taka predkoscia ze lepiej jej łapkami nie trzymac bo nadgarstki polamie;/
to tak zeby bylo latwiej zdiagnozowac |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 22:46
|
|
|
szynszyl napisał/a: | anjko napisał/a: | szkoda kasy na ten chlam |
wg fota
wg IC tylko wkleic SAS9004007
ja to miałem w ręce i to co ty tam pokazujesz też...
a MAYLE zapomnij to jest chłam, |
Troche nie rozumiem kryteriów w jakich rozpatrujesz jakość części zamiennych bo jesli tylko cena i to ze miałes je w rece i widziałes jak wyglądają to życze powodzenia... Pare lat dzień w dzien montuje te różne wynalazki i jakies tam zdanie sobie wyrobiłem.
Wiekszość firm oferujących czesci typu SASiC SIDEM MOOG 4MAXX KAGRE i wiele innych to jest jeden h... Są to firmy które tłuką dany asortyment na tony i potem miedzy soba go odkupuja pakują w swoje pudelka i juz. Glowną zaletą tego towaru jest cena ale niestety czesto okazuje ze że jedyną zaletą!!! bo z jakośćią nie ma to nic wspolnego a w polączeniu z naszymi super drogami wychodzi kompletna kicha i tyle. Wiem ze czesto cena odgrywa glówna role i to ze nie oplaca sie do starego auta pakować niewiadomo czego sam czesto kupuje te zeczy ale trzeba sie niestety liczyc z tym ze nie są one trwałe. I jesli w gre wchodzi jakas duza suma to ok ale jesli roznica jest 30 czy 40 zł to naprawde nie warto oszczedzac bo to sie msci. Generalnie watro inwestować w czwsci firm które produkuja na pierwszy montaz takich jak GATES BOSCH ATE SACHS BODGE LEEMFERDER itp. |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 07:55
|
|
|
z tego anjko napisał/a: | GATES ............................ SACHS BOGE............... LEEMFERDER |
nie chciało ci się popatrzyć... cena ceną.. w jednym sklepie 73 zł w drugim 130... a ceny ja podaje jakie ja mam inie sugeruj sie tym że napisałem o cenie przez pół.
SASIC leci w linii pierwszego montazu francuskich aut.. więc to jest jak dla nas motorcraft, bo ktoś tam kiedyś podpisał umowe z nim w fordzie..
ATE też sie nie podniecaj.. może i montujesz to codzień, tylko że ja czytam wiele for motoryzacyjnych i wiem jak jest opinia ... ATE ma produkty na poziomie 4max i kager oraz na poziomie np. motorcraft.. stad nie uogólniaj.
na przykładzie poduszek do silnika widzę nawet cenowo różnicę między sasis a np. FEBI.. i widzę też to po zadowoleniu swoim kiedy coś takiego sobie zamontowałem.. no akurat nie poduszi ale tej firmy... a co do SIDEM.. to zapomniałem co to jest łącznik stabilizatora choć wcześniej zakłądałem łączniki "lepszych" firm...
tak na szybko bo do roboty ide... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
DomiOl [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 08:34
|
|
|
a moze mi podpowiecie co sie dzieje z fofi a nie sie klucicie???? |
|
|
|
 |
|