Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Ciężko chodząca kierownica
Autor Wiadomość
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 25 Lut 2007, 17:30   Ciężko chodząca kierownica

:ok:
Dawno już pisałem o kłopotach mojej fiesty ale spróbuje nadgonić. A więc .....

Dzisiaj rano jadąc ....... zauważyłem że ciężko kręci się kierownica. Miałem takie wrażenie jadąc na wprost i chcąc skręcić w lewo czy w prawo kierownica miała taki jakby przeskok ( nie w sęsie przerwy, luzu albo cuś ) tylko musiała pokonać pewien opór a potem szła lżej, ale jednak trochę ciężko.
Co to może być ?? Dzień wcześniej była chlapa a w nocy był mróz -14C Może coś przymarzło albo....??
Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego. !!

Mam nadzieję że to nie maglownica.

A wy co myślicie ??
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lip 2010, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Lut 2007, 18:32   

A opcja szukaj i krzyżak zewnętrzny poleciał Ci na pewno. Też miałem taki przeskok (w poldku to przy takim czymś poleciała mi przekładnia). No ale ford to auto zachodnie więc pewnie krzyżak :lol:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25 Lut 2007, 19:42   

Krzyzak na 100% miałem te same objawy wymieniłem i było ok. Ale przez połtora roku teraz znowu mam do wymieny bo jesto to samo dlatego proponuje dołozyc pare zł i kupić oryginał. Tzn wszystko zalezy ile masz zamiar jeszcze pojezdzic tym autem. Pozdrawiam.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 25 Lut 2007, 20:44   

;-( Czyli stawiacie na krzyżak. ;-( No nic jak trzeba to trzeba. Jeszcze sprawdze pare żeczy i wtedy ewentualnie wymienie.

Aha ile moge na takim krzyżaku ( jeżeli to on ) posmigać, wytrzyma jeszcze koło 2 tygodni ??
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
 
 
 
Paweł F 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 49
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 71
Skąd: Międzychód
Wysłany: 25 Lut 2007, 21:07   

wymień jak najszybciej bo możesz mieć problem na zakręcie ( ja miałem ale było szeroko i nic nie jechało) 8)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Lut 2007, 22:26   

Zaklinuje Ci stary kierę i pójdziesz prosto :-(
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Iwa
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2007, 12:23   

To na pewno krzyżak ;-( Miałam takie objawy w zeszłą zimę, raz blokowało mocniej, raz słabiej... ale pojeździłam tak jeszcze ok. miesiąca, bez żadnych problemów :) Potem wymieniłam... Powodzenia
 
 
pawlik123
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2007, 13:05   

Ja jeżdżę już rok na takim krzyżaku. Zakup sobie WD 40 i raz na miesiąc pryśnij na nie, jeśli nie masz czasu na wymianę (jak w moim przypadku) ;-)
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 26 Lut 2007, 14:38   

pawlik123 napisał/a:
jeśli nie masz czasu na wymianę (jak w moim przypadku) ;-)
:hahaha: :hahaha: :hahaha: 10 minut roboty...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 26 Lut 2007, 17:01   

pawlik123 napisał/a:
Zakup sobie WD 40
nie rozśmieszaj mnie.. wd-40 wypłukuje i wysusza łożysko igiełkowe z resztki smaru.. jak już to olej w sprayu lubrification np. valvoline.... zreszta o tym juz gokowi na gg napisałem
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:11   

Zreszta ja bym tak nie polegał na WD-40, ludzie to układ kierowniczy jak cos sie zuzyło to natychmiast wymieniac i to nie na jak najtansze, juz nie mowiac o prowizorkach.
_________________


 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:28   

Longer_007 napisał/a:
i to nie na jak najtansze, juz nie mowiac o prowizorkach

Osobiście proponuje to:
http://www.ford.sklep.pl/...n,198539,0.html
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 26 Lut 2007, 19:34   

a ja sasic9004007 przez pół..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:06   

szynszyl napisał/a:
a ja sasic9004007 przez pół..
z calym szacunkiem ale szkoda kasy na ten chlam, tak jak pisalem wyzej poltora roku temu pozalowalem 40zl zeby dolozyc do czegos lepszego i efekt jest taki ze dzisiaj wymienialem go po raz drugi.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:17   

a jak w konkurencji z oryginałem wypada MEYLE w tej gumowej osłonie? :fox:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 26 Lut 2007, 21:21   

anjko napisał/a:
szkoda kasy na ten chlam


wg fota

wg IC tylko wkleic SAS9004007

ja to miałem w ręce i to co ty tam pokazujesz też...


a MAYLE zapomnij to jest chłam,
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
DomiOl
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2007, 22:23   znowu problemy:[[[[[[[[[[[[[[[[[

Witam

Mam podobny problem. Tylko ze mi ciezko sie skreca wylacznie w prawo... i tez jak jak by byl przeskok-zaczelo rowniez sciagac na prawo-bylo wszytsko ok dzis cos sie stalo:( mialem wymienianay koncow drazka i tuleje(jakis tydzien temu) ale bylo git a teraz znow problem z tym trupem:[[ Co sie dzieje??

Mam juz tego samochodzika dosc ciagle cos:(

[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 22:41 ]
jeszcze jedno- kiera zrobila sie strasznie nerwowa jak skrece szybko prawo lewo to caly samochodzik chodzi a tak wczesniej nie bylo i jak skrecam i puszcze kiere to ta odbija jak by sie przy skrecaniu sprezyna naciagala, a puzniej sie odkrecala bo kiera sie odkreca w 2 strone z taka predkoscia ze lepiej jej łapkami nie trzymac bo nadgarstki polamie;/

to tak zeby bylo latwiej zdiagnozowac
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Lut 2007, 22:46   

szynszyl napisał/a:
anjko napisał/a:
szkoda kasy na ten chlam


wg fota

wg IC tylko wkleic SAS9004007

ja to miałem w ręce i to co ty tam pokazujesz też...


a MAYLE zapomnij to jest chłam,

Troche nie rozumiem kryteriów w jakich rozpatrujesz jakość części zamiennych bo jesli tylko cena i to ze miałes je w rece i widziałes jak wyglądają to życze powodzenia... Pare lat dzień w dzien montuje te różne wynalazki i jakies tam zdanie sobie wyrobiłem.
Wiekszość firm oferujących czesci typu SASiC SIDEM MOOG 4MAXX KAGRE i wiele innych to jest jeden h... Są to firmy które tłuką dany asortyment na tony i potem miedzy soba go odkupuja pakują w swoje pudelka i juz. Glowną zaletą tego towaru jest cena ale niestety czesto okazuje ze że jedyną zaletą!!! bo z jakośćią nie ma to nic wspolnego a w polączeniu z naszymi super drogami wychodzi kompletna kicha i tyle. Wiem ze czesto cena odgrywa glówna role i to ze nie oplaca sie do starego auta pakować niewiadomo czego sam czesto kupuje te zeczy ale trzeba sie niestety liczyc z tym ze nie są one trwałe. I jesli w gre wchodzi jakas duza suma to ok ale jesli roznica jest 30 czy 40 zł to naprawde nie warto oszczedzac bo to sie msci. Generalnie watro inwestować w czwsci firm które produkuja na pierwszy montaz takich jak GATES BOSCH ATE SACHS BODGE LEEMFERDER itp.
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 27 Lut 2007, 07:55   

z tego
anjko napisał/a:
GATES ............................ SACHS BOGE............... LEEMFERDER

nie chciało ci się popatrzyć... cena ceną.. w jednym sklepie 73 zł w drugim 130... a ceny ja podaje jakie ja mam inie sugeruj sie tym że napisałem o cenie przez pół.

SASIC leci w linii pierwszego montazu francuskich aut.. więc to jest jak dla nas motorcraft, bo ktoś tam kiedyś podpisał umowe z nim w fordzie..

ATE też sie nie podniecaj.. może i montujesz to codzień, tylko że ja czytam wiele for motoryzacyjnych i wiem jak jest opinia ... ATE ma produkty na poziomie 4max i kager oraz na poziomie np. motorcraft.. stad nie uogólniaj.

na przykładzie poduszek do silnika widzę nawet cenowo różnicę między sasis a np. FEBI.. i widzę też to po zadowoleniu swoim kiedy coś takiego sobie zamontowałem.. no akurat nie poduszi ale tej firmy... a co do SIDEM.. to zapomniałem co to jest łącznik stabilizatora choć wcześniej zakłądałem łączniki "lepszych" firm...

tak na szybko bo do roboty ide... :fox:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
DomiOl
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 08:34   

a moze mi podpowiecie co sie dzieje z fofi a nie sie klucicie????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów ciężko chodząca kierownica
MK 1
profi Mechanika ogólna 6 30 Cze 2009, 23:42
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK4] ciężko chodząca kierownica
jerzol Mechanika ogólna 11 13 Mar 2014, 22:16
Marcinowaty
Brak nowych postów [MK3] Lekko chodząca kierownica
Gość Mechanika 1 13 Lis 2010, 08:18
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Kierownica ciężko się obraca
murgrabia Mechanika 5 4 Lut 2008, 23:31
murgrabia
Brak nowych postów Kierownica ciężko chodzi i nie odbija
fake4r Mechanika ogólna 6 5 Cze 2016, 13:28
fake4r


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.