|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 2 Maj 2006, 17:07 |
Skrzynia biegów , Szpera , RST , |
Autor |
Wiadomość |
remus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Cze 2004, 18:09 Skrzynia biegów , Szpera , RST ,
|
|
|
Czy jest tak jak myślę. Czy jest szpera w skrzyni w Fieście RS Turbo. Kiedyś czytałem że tak. U mnie wydaje się że tak, bo nawet na mokrym nie zrywa jedna strona. Może Gienek (ma RS) albo ktoś inny wie coś na ten temat. Jak tak to ilu %-towa.
Pozdrawiam Remus. |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 10 Cze 2006, 21:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Cze 2004, 11:35
|
|
|
zmartwie Cie,zapewne nie masz szpery,bo fiesty turbo bardzo żadko miały szpery,był napewno mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu,ale to szpera nie była.szpera w FRST była opcją i z tego co wiem znaleźć taką w Europie to trzeba mieć naprawde szczęście.escorty turbo miały szpere w serii.te szpera w ERST była z tego zo pamiętam 15%,może masz skrzynie z escorta??:] |
|
|
|
|
remus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Cze 2004, 13:44
|
|
|
Od escorta zapewne nie. Jest to skrzynia od fiesty. Może mi się tylko zdawało. Jeśli chodzi o tarcie 15 %-towe to właśnie o takim czytałem. |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 18 Cze 2004, 06:59
|
|
|
LimitedSlipDifferencial dostępny tylko w skrzyniach od escorta rs turbo |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Cze 2004, 11:42
|
|
|
z tego co ja wiem to jako opcja w fiescie turbo też było tylko jak napisałem praktycznie nie da sie takiej znaleźć. |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 19 Cze 2004, 10:21
|
|
|
Wszystkie fiesty turbo były bazowane na skrzyni B4
o przełożeniach i dyferencjale identycznym jak w xr2i 8V.
Nie było montowanych tam skrzyń z LSD chyba że ktoś
sobie zamontował- co często robią chłopaki z wysp
czasem dodatkowo przebudowując te skrzynie.
Najlepsza konfiguracja to skrzynia od ERST I z dyferencjałem
od ERSTII oraz kołem piątego biegu od escorta 1,8 diesel
największe przełożenie i prędkość. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|