Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Intelcoler
Autor Wiadomość
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 20 Kwi 2007, 20:59   Intelcoler

Mam takie pytanko szybkie czy montaz samego intellcolera daje cos ? czytałem w gazecie i ponodz cos tam daje ale,w gazety to gazety


Moja gablota jest obecnie zmodyfikowana w dziale Tuningu Mechanicznego

tytuł: Modyfikacje Fiesty Kolina
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Kwi 2007, 21:56   

Jesli IC jest umieszczony w prawidlowym miejscu i jest przynajmniej w 60% odkryty to owszem daje... schladza sprezone powietrze ktore to wedruje od turbiny przez w/w intercooler zmniejszasz temperature ladunku przy czym polepsza sie spalanie mieszanki powietrzno paliwowej... :)
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 20 Kwi 2007, 22:03   

Konrad ale czy Kolinowi czasem nie chodziło a N/A z IC? :he:
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 20 Kwi 2007, 22:07   

przy n/a to raczej nie da efektów...
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Kwi 2007, 23:28   

IC służy do chłodzenia turbiny, więc do czego byście chcieli ten IC zamontować w aucie N/A ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Kwi 2007, 23:38   

Powietrze w wolnossącym silniku zasysane jest z zewnątrz i idzie od razu do silnika, więc na podgrzanie go będzie mało czasu, więc nie będzie zbytnio rozrzedzone.
W turbo powietrze jest bardzo skutecznie podgrzewane przez spaliny idące przez spreżarkę, więc trzeba je doprowadzić jak najbliżej temperatury otoczenia co by zniwelowac straty, wiec przepuszcza sie je przez IC.
Intercooler w wolnossącym moze dać efekty, jednak odwrotne do zamierzonych ;) Po prostu będzie przeszkodą dla lecącego do silnika powietrza a i tak nie będzie go z czego chłodzić, bo chodźby nie wiem jak wielki był IC to i tak nie ochłodzisz go do temp. niższej od otoczenia, jaką właśnie ma zasysane powietrze. I kółko się zamyka.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Kwi 2007, 17:33   

Marcin napisał/a:
Konrad ale czy Kolinowi czasem nie chodziło a N/A z IC? :he:

:he: Kolin cos napominal ze zakupil graty od FRST bo ma byc 1.4turbo, no ale jesli mialo by to byc do wolnossaka to Wojtass w pelni wyjasnil temat :)
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Kwi 2007, 19:45   

No tak ale jak na razie to kompletuje zabawki, wiec w taki sposob odebralem jego pytanie, a swoja droga on sam moglby wyjasnic sytuacje. koniec OT.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 21 Kwi 2007, 21:47   

Cytat:
olin cos napominal ze zakupil graty od FRST bo ma byc 1.4turbo, no ale jesli mialo by to byc do wolnossaka to Wojtass w pelni wyjasnil temat :)
_________________


graty wszystkie zakupione hehe teraz tylko drobnostki zostały i za niedługo zaczynam składac mam nadzieje ze wszystko sie uda tylko nie wiem o ile dac grubsza uszczelke pod glowice to mnie ciagle meczy ...
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Kwi 2007, 21:57   

Haaa :V: dobrze pamietalem... a czego ci brakuje jeszcze?? bo z uszczelka to nie pomoge... Pume zapytam przy okazji moze cos doradzi :) :-D
_________________

 
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 22 Kwi 2007, 03:01   

przy wolnossącym silniku ic zwiekszy opory przepływu powietrza i wydłuży jego droge co spowoduje że silnik będzie się słabo, długo wkręcał na obroty i będzie miał mniejszą moc.
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 22 Kwi 2007, 11:14   

Fordon napisał/a:
Haaa :V: dobrze pamietalem... a czego ci brakuje jeszcze??



w praktyce to mi brakuje hmmmm tak chłodnica wody nie jest za bogata ale kolega ma ja zabarac i zobaczymy co z niej wyjdzie,bo cieknie :D nastepnie zawór upustowy,wiatrak od chłodnicy ten na przod co przychodzi bo seryjny to nie pasuje tak na moje oko jak patrzałem ale musze się upewnic,i musze zregenerowac Turbinke ale tym sie nie przejmuje bo najprawdopodobniej bede miec to za Friko :D i jak dobrze pamietam to jednej złączki no i jak wiadomo wskazniki,czyli suma summarum takie drobnostki :D a tak to wszystko mam

Gdyby to ze nie wiem jaka uszczelke wsadzic podejrzewam ze szybciej bym sie za to zabrał a tak nie pozostaje mi nic jak czekac na PUME :-P bo nie widze sensu rozbierania silnika jak narazie... :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Kwi 2007, 12:03   

Nie bedziesz musial czekac... jak bedzie dzwonil to zapytam jaka uszczelke dac lub jak w inny sposob odprezyc 1.4 :) :ok:
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 22 Kwi 2007, 12:14   

Fordon napisał/a:
jak w inny sposob odprezyc 1.4

z tego co pamietam jak Kolin przymierzał sie na zmiane z gaznika na wtrysk, to byl wątek nt. tłoków a w zasadzie ich roznicy i ktoś stwierdził ze te "gaznikowe" z glowica od wersji z wtryskiem bylyby idealne pod turbo...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:40   

a co z kompem ?? na cyzm to bedize jezdizlo smt6?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:44   

tak były idealne ale nie mam zamiaru znowu przebijac tłoków i kupowac nowych pierscienie itp a tak na marginesie to robiłem z mono wtrysku na pełny wtrysk :D


tłoki w gazniku,wtrysku,jedno pkt były takie same jak w RS turbo tylko ze sa od 1.4
a w pelnym wtrysku były pół okrągłe :D a dołu silnika bym nie chciał ruszac bo jest swieżo poskładany na nowo ;-)

i dlatego chce postawic na uszczelke
Fordon napisał/a:
Nie bedziesz musial czekac... jak bedzie dzwonil to zapytam jaka uszczelke dac lub jak w inny sposob odprezyc 1.4 :) :ok:


byłbym bardzo podniecony :hahaha: bo moglbym juz cos zaczac glebiej ingerowac w silnik :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 22 Kwi 2007, 19:10   

Kolin napisał/a:
a tak na marginesie to robiłem z mono wtrysku na pełny wtrysk

sory... z pamieci pisalem wiec mi sie pomylilo ;-)
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 22 Kwi 2007, 19:39   

Daras84 napisał/a:
a co z kompem ?? na cyzm to bedize jezdizlo smt6?


tak bedzie strojone za pomoca SMT6 a smigac bedzie na ECU od 110 Kucykowej fiesty bo gada na tej wiązce
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24 Kwi 2007, 22:56   

kurde ja z wiatrakiem mam problem w doborze... bo seria od diesla (xr2i ma taki sam) odpada, od FRST też raczej odpada... jest cholernie mało miejsca i chyba będę musiał zderzak ciąć :( a tego nie chciałem i na 50% zamka będę musiał się też pozbyć... bo miejsca brak i zapinki na maskę przyjdą. Jak będziesz chciał blowa, to mam dostęp do takich rzeczy w dobrej cenie :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 25 Kwi 2007, 11:48   

Kolin napisał/a:
Daras84 napisał/a:
a co z kompem ?? na cyzm to bedize jezdizlo smt6?


tak bedzie strojone za pomoca SMT6 a smigac bedzie na ECU od 110 Kucykowej fiesty bo gada na tej wiązce


ile cie kosztować bedzie strojenie i smt6 ??
i gdzie to bedziesz robił ?? jak ja dzwoniłem to mało kto chciał sie tego podjąć...
chyba ze sam bedziesz ustawiał mapy to czapki z głów :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.