Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Stuki przy ruszaniu kierownicą
Autor Wiadomość
jarek76
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2007, 19:49   [MK4] Stuki przy ruszaniu kierownicą

Witam. Mam problem, a mianowicie: ruszjąc lekko kierownicą coś stuka z okolicy podłogi pod krzyżakiem, jak poruszam mocniej to stuki się nasilają, kierownica nie ma żadnych luzów, krzyżak tez wydaje się ok, na drązkach tez nie ma wyczuwalnych luzów, pomóżcie, bo juz nie mam pojęcia co to może być
Ostatnio zmieniony przez trzeci 4 Sie 2010, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Cze 2007, 20:24   

przekładnia ?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
jarek76
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2007, 20:34   

Skoro to przekładnia, czy jest możliwe zeby tylko stukała, a kierownica nie miała żadnych luzów? Nie znam się na tym za bardzo, ale czy winny może być drążek od strony przekładni?
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Cze 2007, 20:39   

pewnie padł krzyżak od strony komory silnika. masz jeden krzyżak w kabinie kierowcy koło pedałów :) , a drugi jest od strony komory silnika i ten najczęściej leci.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
jarek76
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2007, 20:45   

a jest w mk4 drugi krzyżak?, mam nadzieje ze to będzie to bo ceny przekładni mnie powalają :-( . Dzięki za podpowiedż :)
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Cze 2007, 21:12   

jarek76 napisał/a: