Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] Ford Fiesta 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 15 Kwi 2012, 20:29
|
|
|
a odpala bez zarzutu??
chodzi o to ze szarpie w trakcie jazdy tak?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 16 Kwi 2012, 08:42
|
|
|
Odpala pięknie.
W czasie jazdy szarpie. Nie szarpie tylko jak trzymam gaz w podłodze.
Po ostatniej jeździe próbnej miała małe problemy z obrotami na biegu jałowym. Falowały nieco... |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16 Kwi 2012, 12:46
|
|
|
mialem takie cos. Sciagnalem przepustnice, kolektor, krokowca. Poczyscilem, poskaldalem i przeszlo. Po pol roku to samo ale po kilka razach przeszlo samoistnie |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Kwi 2012, 14:22
|
|
|
u mnie to co podnosi obroty od wspomagania się spsuło i miałem takie efekty, odłączyłem i było git |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 16 Kwi 2012, 16:50
|
|
|
Ja co prawda wrzuciłem wspomaganie w to auto, ale nie podpinałem nic pod ten czujnik na rurce wysokiego ciśnienia.
Jak na razie powyczyszczałem większość wtyczeki podmaską, mechanicznie wkrętakiem i chemicznie kontakt sprajem. Do tego wydmuchnąłem z nich to co mogło tam zalegać.
Jak trzeba będzie wyciągać cały dolot to trudno... |
|
|
|
|
Michaus
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 101 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 17 Cze 2013, 22:00
|
|
|
sprawdzasz czy robisz od nowa wiazke? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Michaus
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 101 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 18 Cze 2013, 07:31
|
|
|
Wziąłem się za sprawdzanie, poprawiam połączenia lutowane, w miejscach, w których było coś rzeźbione. Wycinam fragmenty z przetartą / popękaną izolacją, bo tam siedzi zło. Zdaszek kupił taki "szuwaks" w płynie, którym można zabezpieczyć przewody przy wtyczkach - ciekła izolacja. Generalnie odwinęliśmy wszystko i sprawdzamy po kolei. Muszę chyba to samo zrobić we wnętrzu.
Dostała nowe świece i przewody WN.
Blacha ogarnięta, na dłuższy czas powinien być spokój. Jako miły gadżet, w miejsce popękanego tylnego zderzaka, dostała zregenerowany, niegdyś najszybszy w naszym kraju... |
_________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.