  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Kubaes [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sie 2007,  16:37   [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje pompe wtryskową w Fiescie dieslu '94 rok na pompie Lucasa- moim skromnym zdaniem autko dostaje za mało paliwa, bo po:
 
-pierwsze: nawet przy ostrym przeciągnięciu nie chce puścić grama dymu (wydech jest szczelny)-a co to za diesel bez kopcenia     :łoś: 
 
-drugie: np. przy ruszaniu lub przy jeździe na średnio niskich obrotach auto wpada w bardzo mocne wibracje (poduszki pod silnikiem i skrzynią są OK, sprzęgło również), tak jakby dostawało za mało paliwa
 
-trzecie: moim zdaniem ciężko wykręca maksymalne prędkości na poszczególnych biegach 
 
 
Aha filtry paliwa i powietrza są nowe i drożne więc to nie ich wina, testowane na paliwach z różnych źródeł, na każdym to samo
 
 
Gdzieś mi się obiło że robi się to jakąś śrubką,ale którą i jak mocno się nią kręci niestety nie wiem. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:24, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 odyniec  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: B. 
                  Wiek: 39  Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sie 2007,  21:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro? 
 
chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika... | 
             
						
				_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kubaes [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sie 2007,  14:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | odyniec napisał/a: | 	 		  | stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro?  | 	  
 
 
Chłopie ja nie chce zwiększać mocy mojego muła ponad tą która przewidziała fabryka (biorąc nawet poprawke na wiek i przebieg)
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika... | 	  
 
 
Chce m.in. poprawić warunki pracy mojemu klekotowi. Wiesz że zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.
 
 
A co do stanu silnika, to powiem szczerze kupiłem tą Fiestę właśnie dlatego że silnik w niej jest wyjątkowo zdrowy i w zasadzie udało mi się trafić dosyć zadbany egzemplarz za w miare dobrą kase. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sie 2007,  18:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.  | 	  
 
Silnik wysokoprezny sam z siebie jezdzi na bardzo ubogich dawkach...    
 
Odpowiedz jest prosta... na pompie masz zaslepke (od strony chlodnicy) kolory byly rozne zaslepek (ja mam żółtą) moze byc zielona , pomaranczowa... sciagasz ta zaslepke (u mnie jest wyciagana a nie wykrecana) po usunieciu jej trzeba pokrecic tak walem korbowym zeby pompa ustawila "okienko" regulacji dawek maksymalnych... z tego co pamietam imbus 6 ale musi byc bardzo mocny, polecam cos z zestawu nasadek "King Tonn" "Stanley" bo jesli ci sie imbus upierdzieli i resztka wpadnie w pompe to makabra    ... srube przekrecasz w lewa strone o okolo 45*, dalej zaluz zaslepke napompuj przez filtr paliwa zeby doszlo do pompy i test jak za malo to jeszcze o 45* daj w lewo....
 
Za wszelkie informacje zaplacisz karta mastercard  :lol: | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |