| 
		[MK3] EGR | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 HUNTER [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  21:31   [MK3] EGR
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:23, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawloplus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  21:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to ma podobne zadanie jak ssanie. Zwieksza obroty silnika jak jest zimny.. Co do nazwy tego nie pomoge | 
             
						
				_________________ Kochaj i nie słuchaj innych.. 
 
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
 
 
THE END | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  22:19   Re: Co to za cudowne cudo ;P ??
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | HUNTER napisał/a: | 	 		  | Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi[url=http://img103.images....th.png]Obrazek[/URL] | 	  
 
To co jest zaznaczone to jest zawor EGR (exhaust gas recirculation) i odpowiada on za wprowadzanie nie przepalonej dobrze mieszanki do kolektora ssacego... pokaz foto tego nowego silnika... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HUNTER [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  22:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie mam ich teraz, ale jutro je dodam, jest troche inny, np ma inny filtr paliwa, taki z pompka ale nie wiem czy nie był zmieniany na jakis inny, nie wiem, moze jest od escorta ... jutro beda fotki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kubaes [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  23:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | HUNTER, w silnikach z pompą Cav/Lucas jest taki filtr paliwa jak piszesz i przynajmniej u mnie nie ma EGR. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HUNTER [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  23:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  23:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Leee chlopak 200 tys to dla tego silnika w zasadzie jak pierdnac w wentylator... moj grzechotnik mial przeszlo 600tys nakulane i sam gubl juz cisnienie oleju ale kompreche mial dobra jak na taki przebieg... daj jutro te foty... a filtr z pompka jest norma przy ukladzie Lucas, jak masz tam podgrzewacz paliwa to go od razu wywal bo on jest najczestrza przyczyna zapowietrzania sie...     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HUNTER [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Sie 2007,  23:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jutro beda fotki    juto mam zamiar go poskładac do konca, muze podłaczyc alternator , rozrusznik i te wszystkie dyperelki    
 
 
[ Dodano: Sob Sie 25, 2007 19:33 ]
 
Witam, po wielu perypetiach udało mi sie wkoncu zakonczyc swapa      jestem przezadowolony ze stanu ,,nowego" silnika      pali elegancko, ciagnie idealnie      jest cichy i  suchutki      Mam nadzieje ze bedzie tak cały czas      Dzieki za pomoc i pozdro dla całego forum     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Sie 2007,  18:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Oby dlugo    i bez awaryjnie sluzyl...     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KrystianA [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Sie 2007,  19:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | HUNTER napisał/a: | 	 		  Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu    | 	  
 
 
u mnie taki silnik jest z 92, mimo że samochód jest w dowodzie rej. składakiem 95
 
to okurat wyszło dopiero przy motaniu głowicy
 
też mam taki EGR
 
 
jak będziesz kupował części do niego, to podzielone są na silniki 1,8 D do 92 i od 92 w górę...
 
więc warto to ustalić...
 
 
 
 
 
http://img442.imageshack....dsc00086zt3.jpg | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez KrystianA 26 Sie 2007,  19:21, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Sie 2007,  19:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KrystianA [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Sie 2007,  19:22   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fordon napisał/a: | 	 		  To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot    | 	  
 
 
zawsze są też oznaczenia i numery po których też się da   
 
 
można nawet dojść gdzie wyprodukowali autko..    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |