Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: sowa
8 Paź 2007, 19:45
komora silnika xr2i
Autor Wiadomość
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Paź 2007, 17:20   komora silnika xr2i

huhu!
Prosze Was o fotki komory silnika najlepiej od góry z wersji 104 i 110KM głównie lewej strony komory - okolice filtra powietrza i wszystkich kabelków wędrujacych w jego okolicy i 'EFI'. Mogą być brudne , czyste aby kompletne i w miare seryjne:)

..ps. Jak juz dostrzegę to co potrzebuje i pozapisuje sobie fotencje temat sie usunie wiec o spam prosze sie nie bać.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Paź 2007, 17:23   

fote 100% fabryki zobacz gdzies tam w temacie :) wzór do nasladowania :P
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Paź 2007, 17:32   

wiem jego juz popodgladałam :8: . Potrzebuje jeszcze jakiegoś porównania zwłaszcza z 110kM
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 8 Paź 2007, 19:18   

110KM rózni sie jedynie od 103KM tym że na ścianie grodziowej jest potencjometr CO2 do regulacji składu mieszanki, tzw. dwuruka idąca od kolektora wydechowego nie ma miejsca na sonde lambda i niby 110KM ma inny komputer ECU

jeśli chodzi o sposób regulacji obrotów jałowych to były aż 4 wariany umiejscowienia zaworu bocznikowego powietrza - trzeba przekopać archiwum i znaleźć posty demolka on umieszczał właśnie te 4 schematy
_________________
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Paź 2007, 19:42   

chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM



/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany

demolka poszukam dzieki:)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Paź 2007, 20:24   

pierwszy raz widze takie coś w obudowie filtra a to na kolektorze miałem zaślepione tak jak ty
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 8 Paź 2007, 20:50   

sowa napisał/a:
chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM

[url=http://img62.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany

demolka poszukam dzieki:)

to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika ;)
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki :)

[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 19:53 ]
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika ;)
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Wiązka silnika xr2i
Motorkaput Kupię 5 19 Paź 2018, 20:12
Motorkaput
Brak nowych postów Przeróbki silnika xr2i
Gość Tuning mechaniczny 17 3 Mar 2007, 07:00
odyniec
Brak nowych postów Demontaż silnika 1.6 CVH XR2i
pmbmn Mechanika ogólna 7 21 Sie 2014, 21:44
pmbmn
Brak nowych postów Kolektor ssący z silnika 2.0 Zetec do xr2i
dawid12112 Tuning mechaniczny 2 18 Sie 2015, 08:33
dawid12112


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.