Przesunięty przez: sowa 8 Paź 2007, 19:45 |
komora silnika xr2i |
Autor |
Wiadomość |
sowa
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img825.imageshack.us/img825/2734/sowy3a12.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 17:20 komora silnika xr2i
|
|
|
huhu!
Prosze Was o fotki komory silnika najlepiej od góry z wersji 104 i 110KM głównie lewej strony komory - okolice filtra powietrza i wszystkich kabelków wędrujacych w jego okolicy i 'EFI'. Mogą być brudne , czyste aby kompletne i w miare seryjne:)
..ps. Jak juz dostrzegę to co potrzebuje i pozapisuje sobie fotencje temat sie usunie wiec o spam prosze sie nie bać. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
![](http://www.suwaczki.com/tickers/43ktx1hp09a4a6rj.png) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
madek
![](http://images44.fotosik.pl/560/10c5da9a354daf89m.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 17:23
|
|
|
fote 100% fabryki zobacz gdzies tam w temacie wzór do nasladowania |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sowa
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img825.imageshack.us/img825/2734/sowy3a12.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 19:18
|
|
|
110KM rózni sie jedynie od 103KM tym że na ścianie grodziowej jest potencjometr CO2 do regulacji składu mieszanki, tzw. dwuruka idąca od kolektora wydechowego nie ma miejsca na sonde lambda i niby 110KM ma inny komputer ECU
jeśli chodzi o sposób regulacji obrotów jałowych to były aż 4 wariany umiejscowienia zaworu bocznikowego powietrza - trzeba przekopać archiwum i znaleźć posty demolka on umieszczał właśnie te 4 schematy |
_________________
![](http://img.photobucket.com/albums/v421/Plukaszcz/17c6f73efed73da4.png) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sowa
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img825.imageshack.us/img825/2734/sowy3a12.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 19:42
|
|
|
chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM
/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany
demolka poszukam dzieki:) |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
![](http://www.suwaczki.com/tickers/43ktx1hp09a4a6rj.png) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Laskosz
![](http://i5.photobucket.com/albums/y187/Laskosz/avatar%20na%20forum/123_zpsfntuguvr.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 20:24
|
|
|
pierwszy raz widze takie coś w obudowie filtra a to na kolektorze miałem zaślepione tak jak ty |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 20:50
|
|
|
sowa napisał/a: | chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM
[url=http://img62.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany
demolka poszukam dzieki:) |
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki
[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 19:53 ]
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki |
_________________
![](http://img.photobucket.com/albums/v421/Plukaszcz/17c6f73efed73da4.png) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.