Wyniki z hamowań aut FKP |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 23:15
|
|
|
Dla potomnych wykres mojej mk3 hamowanej na wiosennym zlocie 2011.
Silnik RQC. Auto jak się później okazało z przestawionym rozrządem całkiem sporo i przelewające się. Teoretycznie seria z przelotowym wydechem i stożkiem. W praktyce do tego ECU z 1.6 16V, wtryski 250ccm. Może niedługo uda się znowu zmierzyć.
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 01:23
|
|
|
trochę bardzo słabo, lepiej ogarniaj kompa |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 12:27
|
|
|
Kurde, zapomniałem wrzucić wykres po swapie...
|
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 19:36
|
|
|
luk-90 napisał/a: | trochę bardzo słabo, lepiej ogarniaj kompa |
Auto już w miarę ogarnięte, ale wciąż szukam ECU od RS'a. Na razie siedzi od S'ki. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 21:00
|
|
|
przecież pisałeś, że z 1.6 ECU, jak co to mma kompa 1.8 105 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 00:53
|
|
|
Owszem, w czasie zlotu było jeszcze ECU z 1.6 16V 90KM. Teraz jest z S'ki, czyli 1.8 16V 105KM. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 12:11
|
|
|
Śliwka 2.0 Zetec druga próba pokazała 127HP
a tu na sekwencji
|
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 22:18
|
|
|
Jak sie chwalimy wynikami z wiosennego:
Ford Fiesta 1.8 16v, kolektor dolotowy plastik, wydechowy "barany" z foki, wiazka z 2.0 wogole nie ogarnieta-połowa czujnikow nie działajaca... odpadajacy alternator...
Dodam tylko ze w wyscigach dla nie umiejacych jezdzic, wywalczyla 3 miejsce w klasie! |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Cze 2012, 15:33
|
|
|
W dniu dzisiejszym 80bhp i 137nm.
1.6 16v
wałki, przepływka, przepustnica 2.0
kolektor dolotowy RQC
kolektor wydechowy RS2000 i przelot fi-60 z jedną strumienicą i tłumikiem końcowym
świece 1,2mm, wtryski 1-dyszowe, nie zestrojony, ecu 1.6 na resecie |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 11 Cze 2012, 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Cze 2012, 12:36
|
|
|
mało coś |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Cze 2012, 17:05
|
|
|
Daras84 napisał/a: | mało coś |
Nie jedyny to rozkminiasz
http://www.fiestaklubpols...p=661421#661421 |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Cze 2012, 11:50
|
|
|
1.8 RQC, dołożony plastik kolektor, reszta seria
Jak się okazało niedawno, przedmuchy na łączeniu kolektor wydechowy-downpipe oraz cat-środkowy |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 8 Wrz 2012, 18:36
|
|
|
1.8 130km RQC - 127km 155nm |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 8 Wrz 2012, 20:51
|
|
|
ładnie prawie seria |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:23
|
|
|
Dobry wynik jak na RQC... tylko Nm malo bo cos mi sie zdaje ze hamownia byla inercyjna... u mnie przy 124KM bylo 159,8Nm a przy 126KM bylo 163,5Nm... po mapowaniu wszlo 182Nm... |
_________________
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:51
|
|
|
Jest to vtech typ obciazeniowy a mozliwe pomiary to inercyjny, obciazeniowy, drogowy oraz stalych obrotow. Moze niski moment spowodowany jest zbytnim odprezeniem wydechem? kolek z rsa i dalej 2.2 cala do konca na jednym tlumiku przelotowym. Zamach jest seria |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:55
|
|
|
Jesli zjebawszy wydech bez 3 puszek to bedzie tak iz bedzie wyc zamiat miec wyniki... bo musza byc 3 puszki male lub 2 duze dla serii zeteca.... dzwiek nie robi tu duzego efektu lecz jego sktutecznosc... bo masz tam odbicia falowe oraz obcliczenia wielkosci puszek do zamierzonego celu... u ciebie wyszlo tak ze krecisz silnik do oporu na wydechu i tyle, a nie jezdzisz tym na co dzien... |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 23:14
|
|
|
to samo się ma przypadku dolotu |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 11:07
|
|
|
Na dzwieku mi nie zalezy...chcialbym nawet aby byl troche cichszy. Na chwile obecna jak pisalem mam kolek z rsa. Potem rura fi 55 a nastepnie to :
Tlumik koncowy ma wejscie i wyjscie jak caly uklad czyli 55 po zewnetrznej. W srodku ma jakby stozek zrobiony z blach dziurkowanych, wiec nie wiem czy to przelot jest czy co?
Jak widac jest tam jeszcez jakis maly tlumiczek ale czy daje cos to nie wiem.
Co Fordon, sugerujesz? Zeby w miejsce seryjnego kata wstawic jakis tlumikt typu http://allegro.pl/awg-tlu...2620947789.html ?
Da to cos? Jesli tak to rozmiar wejscia i wyjscia tyaki jak reszty ukladu czyli 55? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2012, 08:28
|
|
|
kenczorf, o szczegółach to już w temacie z Twoim autem.
Tutaj tylko wykresiki |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
|