| [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | BlackJack   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 29 Lis 2007
 Posty: 47
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  11:27   [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów. |   
 |  
               | 
 |  
               | Po wymianie sprzęgła moja fiesta zaczęła więcej palić ok 14/100km pojechałem na regulacje gazu gazownik ustal mi od nowa instalacje, lecz wstawił mi coś w dolot powietrza. Tz.  jakiś zmniejszasz otworu... fiesta zaczęła mi palić ok tz 11/100 ale pojawił sie następny problem przy gwałtownym ruszeniu lub przy ok 4 tys obrotów zaczyna jej brakować mocy... mulić 
 Pojechałem z powrotem do gazownika powiedziałem mu co jest grane i sprawdził jeszcze raz wszystko powiedział ze wszystko jest ok i ze to nie wina gazu...
 
 Czytałem tutaj trochę na forum i znalazłem ze jeśli zmniejszy się średnice dolotu może być za mała dawko powietrza ??
 
 Miał ktos podobny prolem ?? Ps. dodam ze na benzynie chodzi ok
 
 Moze wywalić to guw.. z korektora dolotu powietrza, kiedyś tgo nie było i fiesta chodzil ok
 
 Proszę o rady
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012,  17:11, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | jaki masz parownik ?? Mi się wydaje że masz gdzieś nieszczelny dolot . Jeśli nie a masz kompa gazowego to ktoś źle ustawił max wychylenie silniczka krokowego .  Auto na seryjnym dolocie powinno jeździć bez żadnych zwężek w dolocie .Taka jest moja opinia . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michał22   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Michał
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Paź 2006
 Posty: 74
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  15:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | JA MIAŁĘM TAKIE ALE PRZE BEZYNIE:) |  
				| _________________ Zetec Team/Mazda Power
 1,5 16V 90km 105 NM przy 4500
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  15:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | 3ch0,  jak masz ustawiony dolot powietrza?? w ktora strone jest skierowana rura i jaka jest srednica??
 |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BlackJack   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 29 Lis 2007
 Posty: 47
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  15:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony Wywalilem ten szajs z dolotu co sie okazalo po wyciągnięciu... (Jest to dekielek po np. farbie w spreju z zrobioną dziurką w srodko o średnicu ok 2cm.... Auto zaczelo ruwniej chodzic ale nie mam mocy...
 
 Jutro jade poszukać gdzieś dobrego gazownka Ps. moze wie ktoś gdzie jest dobry gazowik w koninie ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | masz stożek ?? zobacz czy jest szczelny dolot za mikserem . czy nie wypadło jakieś podciśnienie ect  . Profesjonalnie bada sie to vakuometrem i wtedy wiadomo gdzie podciśnienie ginie  Ale i przed mikserem musi być nieco zdławiony dolot chociaż by przez filtr powietrza żeby układ pracował poprawnie . To są właśnie patologie instalacji gazowych starszej generacji . Ponadto jeśli się źle dobierze zwężkę to auto nie bedzie poprawnie chodzic na gazie . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BlackJack   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 29 Lis 2007
 Posty: 47
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  20:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie nie mam stozka...Jutro jade do gazownika zmieniam filtr powietrza i gazu na nowy i niech ustawia mi jak trzeba |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2008,  23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony | 
 no dobra OK
 ale w ktora strone skierowana jest rura
 PRZOD/TYL/DO GORY/W DOL/W BOK
 |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BlackJack   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 29 Lis 2007
 Posty: 47
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2008,  13:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | w przod |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2008,  15:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam w bok i jest gitara (nie mowie ze ty tez tak powinienes, bo zaraz wpadnie tutaj LOY i bedzie sie wymadrzal, ze przeciez to da sie normalnie ustawic itd. itp) gazownik mi nawet mowil zeby dac taka sama rure tylko ze w tyl alle tego to juz nie wiem |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2008,  18:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | to jest dobre rozwiązanie . Bo LPG pracuje tylko jeśli są różnice ciśnień . Właśnie po to stosuje się zwężki . jeśli jedziesz z jakaś prędkością to gaz jest wpchany do parownika jeśli dolot jest w stronę przodu. Ale nie ma to wpływu na max obroty . tam jest kwestia nieszczelności bądź regulacji |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BlackJack   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 29 Lis 2007
 Posty: 47
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2008,  21:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmm kiedyś chodzila na normalnym dolocie i bylo wszystko ok Poprostu hu... nie gazownik co u niego byłem... Popieprzył mi ustawienie coś i tyle!!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |