Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:16		 | 
	
			Jak myślicie co to może być ?? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 QBOSS  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Bożydar 
                  Wiek: 43  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Gru 2006,  11:23   Jak myślicie co to może być ??
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No właśnie jak myślicie czego to wina ?? jak daje kierunkowskaz w prawo to słychać szybkie tykanie ale nie ma kierunków ,trzeba kilka razy machnąć w prawo żeby zadziałało , efekt jest identyczny jak by jedna żarówka była spalona i przełącznik wtedy zapierdziela szybko z tym że tutaj żadna z żarówek nie świeci , jak daje w lewo to jest wszystko ok , to wina przełącznika czy może coś głębiej ?? | 
             
						
				_________________
  
 
 
FUTURA DIESEL RS PROJECT    - in 60% complete    - still under construction
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jareczek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Gru 2006,  14:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Prawdopodobnie przepaliła ci się jedna ze ścieżek - miałem to samo. Rozbierasz przełącznik, lecisz miernikiem albo wzrokowo po ścieżkach i lutujesz kabelek na przepalonej ściezce i powinno chodzić. 
 
 
 
PS. Uważaj przy rozbieraniu, bo moga sie wysypać plastiki    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Brook  		  
		 
         Klubowicz
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: ST 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Wioletta 
                  Wiek: 45  Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 QBOSS  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Bożydar 
                  Wiek: 43  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Gru 2006,  18:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No dobra ale jak rozebrać ?? To są przecież nity rozgiąć rozegnę ale potem jak złożyć ??
 
 
  | 
             
						
				_________________
  
 
 
FUTURA DIESEL RS PROJECT    - in 60% complete    - still under construction
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Gru 2006,  21:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ostre wiertełko i musisz delikatnie skaleczyć nit , Tak zeby sie rozpadł . Potem proponuje blachowkręty dobrać jakieś . delikatne nity miedziane/mosiężne.
 
Usterki szukaj w lewej stronie przełącznika beda takie srebrne ścieżki . Czsami wyciera się złącze w dźwigni . Jak rozbierzesz wszystko umyj alkoholem jakimś i weź lutownice i delikatnie połóż warstwe cyny . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2006,  11:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie wiem co ja mam za zespolony, ale zero śrub i nitów..      a trzyma sie sam od siebie bo ma zatrzaski... 
 
awaryjne są banalne do złożenia. wciskamy przełącznik bolec-pręcik lata luźnao, wciskamy - 
 
 bolec jest zahaczony     i tak na przemian.. | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KacpeRS [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Gru 2006,  15:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak to rozłożysz to przeczyść styki bo napewno się ponadpalały a swoją drogą to ja to mam na zatrzaski | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 QBOSS  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Bożydar 
                  Wiek: 43  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Gru 2006,  18:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i zrobiłem ten przełącznik , rzeczywiście była to wina styków    Może nie były po nadpalane ale mocno zaśniedziałe ,przeczyściłem i działa jak ulał a przełącznik poskręcałem na małe śrubki    wygląda jak by było oryginalnie    | 
             
						
				_________________
  
 
 
FUTURA DIESEL RS PROJECT    - in 60% complete    - still under construction
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Gru 2006,  22:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               i oto chodzi i oto chodzi    mowiłem ze nie jest groźny , ja dzisiaj miałem komputer MFA z golfa i niestety poległem :( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SirCortez  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 15 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2007,  15:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam wszystkich, aby nie zakladac kolejnego tematu o tym samym.. wiec napisze tutaj.. mialem rowniez te same objawy, tzn przy wlaczaniu prawego kierunku tykanie bylo bardzo szybkie+brak kierunku (zarowka) a lewy normalnie.. znajomy powiedzial, ze moze byc to wina przerywacza, wiec udalem sie do sklepu i za 17zl nabylem nowy.. po zalozeniu, okazalo sie, ze tykanie przy prawym juz jest normalne, lecz dalej nie swieca zarowki.. czy to dalej moze byc wina przypalenia sciezki? za nowy przelacznik w sklepie rzucono mi 470 zl +40zl wymiana.. uzywka z allegro max 120zl.. wolalbym zostac przy moim szczerze mowiac :( caly czas mam nadzieje, ze to jednak kwestia przylutowania kabelku lub przeczyszczenia blaszki.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2007,  17:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               skoro tyka normalnie to znaczy że zespolony uruchomił przerywacz. 
 
tylko dziwne że nie miga dalej szybko, skoro nie świca żarówki. podejrzewam że nalezy sprawdzic żarówki, przeczyścić masy - zwłaszcza w tylnej klapie. (jak nie masz nadkoli z przodu to ta operacja jest w pare minut. acha.. ja bym zarówki na oko nie oceniał.. podminiaj za jakąś pewną | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2007,  21:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeśli nie miga cała strona to trzeba zobaczyć jak jest na awaryjnych i dalej myśleć. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SirCortez  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 15 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2007,  14:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na awaryjnych swieca wszystkie.. po wymianie przerywacza, wszystko wyglada ok, tzn ustalo te cholerne szybkie stukanie.. tylko ze dalej migacz prawy (tylni i przedni) nie swieca :/ na allegro jest dosc duzy wybor przelacznikow zespolonych i mysle zeby zakupic sobie jeden.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SirCortez  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 15 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2007,  21:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czy przelacznik z mk4 bedzie pasowac do mk3? czy jednak jest jakas tam roznica..? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2007,  22:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | z tego co wiem to są inne ale moge się mylić . Jeśli na awaryjnych jest ok to na 100 % przełącznik zespolony . A przerywacz tyka dobrze bo jest lipny i cię nie poinformuje o spalonej żarówce . wsadź ten stary co był . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Staffu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 23 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2007,  07:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam pozwole sobie troche odświeżyć temat otóż wczoraj w czasie deszczu chciałem włączyć tylną wycieraczke i okazało sie że coś sie pochrzaniło w dżwigni to znaczy pociągając ją do siebie nie czuć żadnego pstryknięcia jak dotychczas i nie działa abi wycieraczka, ani spryskiwacz     Czy da sie coś z tym zrobić ? co sie mogło stać wogóle, z poprzednich postów wiem już że da sie to ustroistwo rozebrać i w wolnej chwili tak zrobie ,ale może miał ktoś podobny przypadek i wie jak to naprawić?
 
Pozdro. 
 
 
[ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 14:53 ]
 
Problem rozwiązany wyłącznik rozebrany, diagnoza: złamane cięgno od wycieraczek , ostatnio fiestą jeździła mamuśka, więc pomimo że sie nie przyznaje to sprawa jest jasna. Rozwiązanie problemu: DISTAL klei dwu składnikowy ,trzyma po chu..... a jak działa zaraz ide podłączyć.
 
Pozdro... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Staszku  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 14 Skąd: Stryków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2008,  15:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pozwolę sobie odgrzać temat: przerywacz tyka 2x szybciej niż normalnie i.... wszystkie kierunki działają (z lewej normalnie, z prawej 2x szybciej) *_^ rozbierać przełącznik czy darować sobie i na początek sprawdzić coś innego?
 
pzdr | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |