Samochód nie pali brak iskry na świecy |
Autor |
Wiadomość |
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Gru 2007, 23:17 Samochód nie pali brak iskry na świecy
|
|
|
Jak w temacie auto nie chce zapalić niema wogole iskry na świecy tylko kręci rozrusznik. Sprawdzalem prubówka ze prąd dochodzi do cewki zapłonowej. Chcąc sprawdzić cewke wymontowalem ja od kolegi z samochodu i podlączyłem do siebie też nic zmieniłem modul i też nic.Ale najciekawsze jest tto ze postoi pare dni i zapala bez żadnego problemu, tak bylo jak zacholowałem ją do elektryka on do niej z miernikiem w rękach a ona cyk i pali bez żadnego problemu bylo miesiąc spokoju i teraz znowu. Prosze o jakie kolwiek pomysly bo już brakuje mi sil. A święta bez samochodu i mozliwości transportu to marna perspektywa. |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 17 Gru 2007, 23:24
|
|
|
wiesz co moze i glupota ale tez tak mialem tylko ze na krotkich odcinkach czasowych, odpiela mi sie pierwsza masa przy akumulatorze |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Gru 2007, 23:30
|
|
|
A w ktorym miejscu jest ta pierwsza masa. Ja to w zasadzie jestm zielony jeżeli chodzi o elektrykę. |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 18 Gru 2007, 17:17
|
|
|
odrazu przy akumulatorze (w kazdym badz razie ja tak mam) jest podpieta do polki akumulatora, idz po kablach znajdziesz |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 19:47
|
|
|
No niestety nie to ale samochód znów jeździ. Postawołem go na noc w garażu i rano patrze a on pali. Ale ciekawe było to że na benzynie chodził nie równo nie miał siły dławil się. A jak przełączyłem na gaz to wszystko było oki w związku z tym mam drugie pytanie czy np. jeżeli pompka paliwa nie podaje paliwa do silnika to czy komputer może zablokować iskre na świecach. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 20:46
|
|
|
nie może . |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 22:43
|
|
|
A czy ma ktos schemat instalacji zaplonowej do tego modelu ???? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 02:08
|
|
|
a co cię interesuje ??
1 pin do kompa do pinu 24
2 pin wolny
3 pin do kompa36 pin
4wolny
5 pin minus czujnika położenia wału
6 pin plus czujnika wału
7 ekranowanie przewodów do kompa i czujnika wału
8 pin +12V po stacyjce
9 masa
10 odpalanie cewki nr1 minusem
11 wolny
12 pin odpalanie cewki nr 2 minusem
zasilanie i cewek i modułu od jednego bezpiecznika 15A |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 07:36
|
|
|
NO to się poddaje Po swiętach musze odprowadzic auto do elektryka bo widze ze sam to nie dam sobie rady a tym bardziej że tam pod maska to nawet niema gdzie reki wlożyć. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 18:16
|
|
|
masz Edisa na ścianie grodziowej ??czy zapłonem steruje komputer już bo były obie opcje . |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 08:09
|
|
|
mam nawett kupilem drugiego i zamieniłem dalej to samo nie pali. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 14:28
|
|
|
to weź woltomierz i sprawdź czy między
Podziałka 20 DC
8a 9 pinem jest +12 V po przekręceniu stacyjki .
9 a10 troche mniej niż 12V
9 a 12 troche mniej niż 12V
Potem przestaw miernik na omomierz do 2 K
i włącz między styki 5 i 6 odczytaj wartość z tego co pamiętam ok 800 ohm
jeśli tak bedzie to przełącz na voltomierz do 2V
postaw miernik na szybie i włącz rozrusznik i patrz czy bedzie się pojawiać napięcie ok 1 V ale jak bedzie 0,4 -0,6 też bedzie ok .
jeśli przejdzie taka ścieżkę to zapalić musi . |
|
|
|
|
ari [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2007, 21:40
|
|
|
Dziekuje za szczegułowa porade narazie miałem przerwe swiąteczna ale niestety czas wrócic do żeczywistości i zabrac się za fiestke jak tylko sie ogarne. |
|
|
|
|
maczeta10
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 197 Skąd: Inowrocław-K-ce
|
Wysłany: 22 Sty 2008, 15:15
|
|
|
Ponieważ wątek mi zamknęli u mnie padnięta cewka była przy tych samych obiawah od spodu lekkie pęknięcie miała. Zakupiłem nową Boscha mam nadzieję że z rok przetrzyma , całość kosztów 160zł więc nie tak drogo jak to wszyscy piszą . Powodzenia |
_________________ Kozienice
Moja Galeria |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 1 Lut 2008, 13:11
|
|
|
dioda a jak mi sie na czujniku polozenia walu nie pojawia napiecie to co padlo ?? |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
maczeta10
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 197 Skąd: Inowrocław-K-ce
|
Wysłany: 1 Lut 2008, 14:37
|
|
|
Słuchaj po cewce padł mi ostatnio modół-EDIS tak więc wszystko może się zdarzyć |
_________________ Kozienice
Moja Galeria |
|
|
|
|
|