Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

FIESTA 1.8D nie odpala.....
Autor Wiadomość
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Lut 2008, 14:40   FIESTA 1.8D nie odpala.....

Witam mam problem... Fiesta nie chce odpalić na początku myślałem ze to aku bo świeciła mi sie kontrolka akumulatora.... ale aku podmieniłem i nadal nie pali. Problem jest taki iż dojechałem do garażu podłączyłem aku do ładowania przyszedłem na drug dzień aku naładowany i go podłączam przekręcam kluczyk wszystko działa świece mi grzej czekam na pyknięcie od grzania świec i przekręcam na rozruch i nic ;-| jeszcze raz i to samo wymieniłem aku to samo... ;-| ;-| ;-| ;-| po przekręceniu bardzo ale bardzo leciutko kontrolki mi przygasają i wyłącza radio (ale zawsze mi radio wyłączało) Co to może być rozrusznik jakiś przekaźnik czy co ??? bo nie wiem.... :(:(:(
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 20 Lut 2008, 14:46   

ale to rozrusznik Ci kreci Czy nie???? Jak nie kreci- to sprawdz kable idące do niego 3 sa, lubia zlapac wilgoci zasniedziec itd, jak nie pomoze to rozrusznik na stól i obaczysz co jest z nim grane
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Lut 2008, 14:53   

no rozrusznik nie kreci.

[ Dodano: Sro Lut 20, 2008 15:00 ]
jak wyjmę rozrusznik na stul to na co mam zwrócić uwagę ???
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Lut 2008, 15:12   

hm
automat rozrusznika (elektrowłącznik) i szczotki to 2 głównych winowajców .
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Lut 2008, 21:53   

ten trzeci przewód który idzie od rozrusznika to do czego on służy ??
I jak zdiagnozować czy "automat rozrusznika (elektrowłącznik)" jest uszkodzony ??
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Lut 2008, 23:10   

połączenia elektryczne są raczej ok bo przygasają kontrolki . jak rozbierzesz i bedzie zabrudzona tuleja elektrowłącznika to wiadomo co jest grane . a stan szczotek ocenisz odkręcając dwie długie śruby (na krawędziach i automat wtedy możesz wysunąć tylną płyte szczotek razem z wirnikiem . Odrazu mowie że odkręcanie tych małych śrubek bliżej środka rozrusznika jest bezsensu i robi wiecej problemów niż pozytku . W 90 % pomaga wyczyszczenie tulei elektromagnesu .
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 21 Lut 2008, 10:18   

Witam mam go już wyjęte... mam pytanie tylko gdzie jest ta tuleja elektrowłącznika w tym małym "silniczku" czy gdzie ??

I jak to bym już zrobił wyczyścił i wo gule to jak go mogę sprawdzić przed montażem ?? po podłączać wszystkie te przewody i sprobować odpalić auto z wiszącym rozrusznikiem ? <co> ?? :) :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Lut 2008, 10:42   

automat jest przykręcony z boku rozrusznika na 3 śruby na krzyżaka .idą do niego wszelkie przewody.
 
 
 
Longman
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lut 2008, 19:59   

Właśnie wczoraj miałem ten sam problem.Po przekręceniu kluczyka rozrusznik robił tylko TYK i koniec.Okazało się,że automat się rozleciał.W miejscu,gdzie był przykręcony jeden z przewodów (cieńszych) wytopiło się mocowanie gwintu i wszystko wisiało jak na sprężynie.Niestety musiałem kupić nowy automat.Po wymianie wszystko gra.
 
 
juras_10
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lut 2008, 20:05   

Miałem ten sam problem w zeszłym roku - po podłączeniu kompa okazało się że to pompa wtryskowa.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Lut 2008, 21:12   

z tym że w91 roku nie było kompa do diesla .
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 22 Lut 2008, 14:53   

diodalodz napisał/a:
z tym że w91 roku nie było kompa do diesla .


dodatkowo ewidentnie jeśli nie kręci rozrusznik przy próbie odpalenia , to oczywiste że pierwsze co to rozrusznik / przewody a nie pompa :)
kolega Juras sie zagalopował :P diagnoza super :)
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 22 Lut 2008, 16:12   

witam :) doszedłem do problemu <jupi> zużyte szczotki rozrusznika :) Powiedzcie jak mam zamocować nowe bo stare to chyba zgrzewane są czy coś nowe mogę przylutować ???
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 22 Lut 2008, 17:12   

mozesz przylutowac bo moje to sa przulutowane :) Z załozeniem bedzie problem chyba ze masz male zgrabne raczki ja to nitki uzywam i wiaze je, a później po zlozeniu nitke wyciagam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lut 2008, 18:02   

wymienia się całość tj komplet szczotek i szczotkotrzymacz jako komplet . koszta ok 60 zł .
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 22 Lut 2008, 21:45   

no mam zwinne raczki bo se uczę jako elektronik lutować tez umie ;)

To ja je sobie przylutowałem bo w sklepie dostałem same szczotki ;) i jest <ok> poskładałem wszystko do "kupy" i ładnie sobie chodzi :) auto odpala super....
Został mi tylko jeden problem bo cały silnik mi opadł po wyjęciu mocowania jego aby sie dostać do śrub od rozrusznika :( ale jakoś dam rade już z tym... :) :):)

Wszystkim dziękuje za pomoc :-) :-) :-) :-) :ok: :ok:
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lut 2008, 08:22   

PIOTREKSTART napisał/a:
no mam zwinne raczki bo se uczę jako elektronik lutować tez umie ;)

To ja je sobie przylutowałem bo w sklepie dostałem same szczotki ;) i jest <ok> poskładałem wszystko do "kupy" i ładnie sobie chodzi :) auto odpala super....
Został mi tylko jeden problem bo cały silnik mi opadł po wyjęciu mocowania jego aby sie dostać do śrub od rozrusznika :( ale jakoś dam rade już z tym... :) :):)

Wszystkim dziękuje za pomoc :-) :-) :-) :-) :ok: :ok:


a to ciekawe jak wykręcałeś ten rozrusznik, bo ja sie mogę dostać do wszystkich śrub nie demontując nic oprócz rozrusznika :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.