Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:32 |
Ile można wycisnąć z 1300 |
Autor |
Wiadomość |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 21:50 Ile można wycisnąć z 1300
|
|
|
Trochę nie na temat ale weteran.
Wykres z hamowni ten najgorszy.
Waga auta 620kg
Dopracowanie gaźnika (SOLEX) i zapłonu trochę potrwa - jest realne wyciśnięcie 100km. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 22:05
|
|
|
mimo fajnych wyników nadal to jest małe wredne w naprawach auto
Hm co było zmienione w silniku ?? |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 22:11
|
|
|
diodalodz napisał/a: | mimo fajnych wyników nadal to jest małe wredne w naprawach auto
Hm co było zmienione w silniku ?? |
Masz rację, że wredne w naprawach, ale jaka jazda Dużo i nie tylko w silniku o ceny nie pytać |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 22:39
|
|
|
dużo zaczołeś to powiedz co było a nie mówisz dużo . |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 26 Cze 2008, 21:49
|
|
|
Silnik:
Tłoki Omega Pistons 6,5 –komora 250
Głowica Minisport Stage 4 420
Wałek 286 + osprzęt KENT 350
Sprzęgło AP + lekkie koło zamachowe 200
Dyfer ( różne przełożenia ) – używka 120
Gaźnik Weber 40DOHC 120
Kolektor wydechowy, tłumik RC 40 200
Obróbka mechaniczna+panewki 300
Wyważenie układu korbowo-tłokowego 100
Elektryczna pompa paliwa + reduktor 50
Chłodnica oleju+węże w oplocie 90
Drążek zmiany biegów – Quick 30
Zawieszenie:
Gwint GAZ+Belka tylna 350
Przód regulowane drążki, wachacze 200
Przód regulowana wysokość i amory 100
Hamulce:
Przód zaciski 4 tłoki AP Racing 100
Klocki FERODO DS. 3000 50
Tarcze EBC nacinane i nawiercane 80
Bebny tył – aluminiowe, szczęki EBC 150
Przewody hamulcowe w oplocie Goodridge 50
Wnętrze
Fotel Sparco + pasy Sabelt 3” – 6 Pkt. 300
Kierownica+ wskaźniki 300
Felgi + opony Yokohama 900
Inne drobiazgi 900
Robocizny nie podaję
Ceny zakupu również.
Doinwestowanie na chwilę obecną ok. 2 000
Ceny w Funtach ( i to tanio kupione )
Zsumuj i masz wynik |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Cze 2008, 21:55
|
|
|
wariat jesteś chciałbym Cię poznać i zobaczyć twój tabor autek bo wiem że nie jedno masz |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 26 Cze 2008, 21:56
|
|
|
Laskosz, ja widze po rejestracji ze z Olzy nie ma daleko do kolegi:D |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Cze 2008, 22:00
|
|
|
Cieszyn ? hmmm w niedziele chyba już późno będę w Olzie więc szkoda też na noc zajechać do kolegi a gdzie jeszcze do domu... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.