Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

JAK ZDJĄĆ TAPICERKĘ (OBUDOWĘ) DRZWI w Mk4???
Autor Wiadomość
sowa250 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jakub
Wiek: 35
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 8
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2008, 19:20   JAK ZDJĄĆ TAPICERKĘ (OBUDOWĘ) DRZWI w Mk4???

Nie wiem jak zdjąć obudowę drzwi w Fieście Mk4... chcę założyć nowe głośniki ale nie wiem jak się tam dostać ;p PROSZĘ O POMOC!! :)
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Maj 2008, 19:36   

hmmm... nie długo zaczną padać pytania jak wsiąść do samochodu :-)

nie pamiętam ile śrubek, ale na pewno 3, może 4 do odkręcenia, każda za zaślepką, oprócz tej w rączce. Później trzeba przełamać siłe zatrzasków i masz tapicerke ściągniętą.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 5 Maj 2008, 19:36   

Odkręcasz śrubkę przy kieszeni bocznej, przy rączce od zamykania drzwi oraz przy klamce (wszystkie śrubki są pod kapselkami maskującymi). Przed zdjęciem obudowy klamki nie zapomnij rozłączyć kabelka od wysokotonowca. Potem demontujesz osłonę przy regualcji lusterka (śrubka też tam jest pod kapselkiem). O ile pamiętam to nie ma już więcej śrub... Pozostaje Ci tylko oderwać boczek od drzwi...trzyma się na zatrzaskach. Polecam robić to bez nadmiernej siły bo łatwo coś urwać :-P
Pozdrawiam.
 
 
 
sowa250 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jakub
Wiek: 35
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 8
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2008, 20:18   

ooOO dzięki za pomoc, rzeczywiscie są kapselki ;p ja jestem troche ciemny w takich sprawach ;p no to teraz bedzie gitarka :) dzięki za pomoc :)
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 5 Maj 2008, 21:20   

zapomnieliscie o jednej, mega waznej sprawie wajcha od szyb :)
musisz odgiac ja delikatnie i w srodku zobaczysz powyginany drucik ten drucik musisz odgiac i wyjac :) przy zakladaniu sprawa jest o tyle prostsza, ze nie muszisz tym drucikiem bawic sie w szparce (i bez zbereznych komentarzy prosz) tylko zakladasz na wajche i wciskasz na miejsce. proste.
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Maj 2008, 21:28   

sulos napisał/a:
zapomnieliscie o jednej, mega waznej sprawie wajcha od szyb :)

no wiesz.... niektórzy mają tylko przycisk :-)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 5 Maj 2008, 21:41   

Marcin napisał/a:
sulos napisał/a:
zapomnieliscie o jednej, mega waznej sprawie wajcha od szyb :)

no wiesz.... niektórzy mają tylko przycisk :-)


burżuazja! i co? wspomaganie moze tez maja?
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Maj 2008, 21:43   

baaaa i co tylko zechcesz, cud miod i orzeszki :2xf:

zaraz nas Molu pogoni :-P
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
molu 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 693
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 5 Maj 2008, 22:48   

:mod: ;))
spoko-macie fory :ok:
pozdro
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Maj 2008, 20:19   

zdejmuj od spodu postaraj sie sciagnac z zartrzasków jedne sa w góre a drugie w dół jeśli pociagniesz za mocno to wyrwiesz krzyklejone zamocowania w tapicerce i jusz nigdy nie będzie dobrze przylegac, montując spowrotem pamietaj aby wcisnąć w uszczelke tą od okna kant tapicerki najlepiej juz po założeniu płaskim śrubokrętem po kawałku delikatnie aby nie pociąć kantu, a jak będziesz zakładać na te żółte zapinki to je powyjmuj i zapnij do tapicerki to pomaga potem w zatrzasnięciu (nie złam głowek najlepije dwoma małymi śrubokrętami podważaj z czuciem................. :ok: powodzenia
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 7 Maj 2008, 20:25   

pawelo06, hm i pol dnia stracone na zdjecie :P
naprawde wystarczy jednym, zdecydowanym ruchem wyciagnac i nie ma prawa nic sie zlamac.
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Maj 2008, 20:29   

nie pół dnia bez przesady, szkoda zatrzasków jak pójdą potem dokupować trzeba :-P
ale każdy ma jakiś sposób
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 7 Maj 2008, 20:43   

rozbieralem drzwi w ten sposob niezliczona ilosc razy i nic nie poszlo :)
a raz oddalem samochod do majstra to mial wszystko, co tylko mozna powyginane i polamane :/
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.