
|
Potrzebna pomoc :( Brak iskry |
Autor |
Wiadomość |
vasylpoz [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2008, 21:38 Potrzebna pomoc :( Brak iskry
|
|
|
Witam ponownie.Jakieś dwa lata temu byłem posiadaczem fiestki xr2i i bywałem na zlotach w poznaniu,może ktoś jeszcze pamieta,ale to tak na przywitanie,bo obecnie fiestką jezdzi teść )
Obecnie tesc jest w holandii i ma problem :( Jechał samochodem i nagle bez przyczyny zgasł silnik i nie odpala.Brak iskry,kable do świec ok,aparat zapłonowy nowy,nadal nic.Takie kabelki 3 cienkie które o ile pamietam dają impuls sterujący do aparatu tez ok.Prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny.Wszystkie kontrolki palą sie dobrze,rozrusznik kreci,pompa działa i podaje paliwo.Prosze o pomoc i informacje gdzie patrzec i gdzie tego szukac i jak wygląda,bo mechanikiem nie jestem,a i fiestki silnika juz dawno niewidziałem.Problem ze auto jest w holandii i za sam aparat dał 100euro ,wiec nawet nie mysle ile elektryk by tam kosztował |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Cze 2008, 21:56
|
|
|
Jeśli to xr2i 104km to możę urwał się kabelek od czujnika położenia wału. Element znajduje się z przodu silnika, ciut powyżej rozrusznika. Niech go wykręci i oczyści.
Pompa chodzi po przekręceniu kluczyka?
Acha i niiech sprawdzi czy nie poluzowała się któraś z kostek wiązki silnika pod maską. Tr koło przepustnicy.
To tyle z moich sugesti.
[ Dodano: 10 Czerwiec 2008, 22:03 ]
Link jak sprawdzić czy jest iskra na cewce i czujnik położenia wału.
Możę Edis padł - moduł zapłonowy
link |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 22:55
|
|
|
niech zejmie przewody ze świec przekręci kluczyk na kontrolki i pcha auto na 5 biegu do przodu . Jeśli ponownie usłyszy pracę pompy paliwa to znaczy że czujnik czyta impulsy i edis o ile jest tam edis je przetwarza poprawnie . Pozostaje wtedy sprawdzenie cewki i jej połączeń . Niech zrobi zdjęcie komory silnika żebyś my wiedzieli która to wersja elektroniki . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|