Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec....
Autor Wiadomość
lis2006 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:38   Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec....

Witam,

Mam do was pytanie. Tak jak w temacie. W piątek wymieniłem

-rozrząd komplet
-pompę wody
-świece żarowe

za wszystko dałem ponad 1000zł z robotą, przed wymiana silnik chodził dużo ciszej, natomiast teraz można ten dziwek porównać do traktora... słychać bardzo głośny klekot, taki metaliczny dźwięk, coś czego wcześniej nie było. możecie mi powiedzieć co mechanik źle zrobił i jak to skorygować?

z góry dziękuje za odpowiedzi:)

pozdrawiam!!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:46   

zapłon za wczesny jak jest to głośne i twarde stukanie
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
lis2006 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:51   

Kolega również mówił mi ze może to być źle ustawiony zapłon lub żebym dal do regulacji zaworów auto. Ale wkurza mnie to by dałem do renomowanego warsztatu za sama robotę 350zł a tu znowu coś nie tak jest..... czyli powinni mi to wyregulować na gwarancji?? prosze Cie napisz co dokładnie jest nie tak i gdzie to można ustawić? (zeby mnie tam nie wysmiali u mechanika...)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Cze 2008, 12:03   

zawieź i powiedz że teraz auto dużo głośniej pracuje czego wcześniej nie było, czy czegoś nie przestawili podczas wymiany.
reguluje się na 3 śrubeczki i w łatwy sposób można to robić dla kogoś kto ma jakieś pojęcie, jedynie trzeba ściągnąć obudowę rozrządu.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
lis2006 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Cze 2008, 12:08   

dobra jutro zawiozę do warsztatu auto, napisze czy pomogło:) dzięki wielkie:)!!
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 1 Cze 2008, 15:30   

Raczej walneli się o ząb na kole, do wymiany rozrządu nie trzeba chyba ruszać pompy wtryskowej, zreszta jak by był tak mocno przestawiony to by bardzo słabo jeździł.
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Cze 2008, 16:07   

od przodu na kole pasowym pompy jest regulacja i tym to podleczy jak się walnął o 1 zęba :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Cze 2008, 18:50   

Im bardziej jest wyprzedzony kat wtrysku tym bardziej twardy i "grzechoczacy" dzwiek silnika jest, do tego dochodzi opuzniona reakcja na gaz i dosc spora chmura czarnego dymu.
Powiedz ze zle ustawili ci kat wtrysku (a nie kat zaplonu bo diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym) i prosil bys o zmiane ustawienia w rozrzadzie, miedzy walem a pompa wtryskowa,a jak by facet sie rzucal i wymyslal to krotko i w temacie zapytaj czy uzywali blokatorow jesli tak to ilu sztuk, a powinny byc 3 + czujnik zegarowy ktory nie jest obowiazkowy.
Powiedz tez ze teraz masz problem z odpalaniem na zimnym silniku i auto nie chce przyspieszac, troche strachu im napedzisz :hihihi:
_________________

 
 
 
lis2006 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Cze 2008, 08:57   

Właśnie wracam od mechanika, zrobili teraz chodzi jak trzeba, na szczescie obyło sie bez dodatkowych kosztów:):) dzieki za porady :)

pozdrowienia:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów [MK6] Wymiana pompy wodnej przy wymianie rozrządu
Gość Mechanika 5 7 Lip 2009, 15:32
Marcinowaty
Brak nowych postów 1.3 - wymiana pompy wody.
Cieknącą pompa.
KoneserOOOO Mechanika silnika 1 4 Paź 2021, 22:02
JoeMix
Brak nowych postów [MK4] Po wymianie świec szarpie
Gość Mechanika 8 26 Wrz 2008, 20:04
pablon
Brak nowych postów [MK3] Wymiana pompy wody
fiesta 1.6 16v 1995r
damian81 Mechanika ogólna 5 11 Sie 2013, 22:40
Markz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.