Pasy szelkowe - jak zamontować ? |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Sie 2008, 11:50 Pasy szelkowe - jak zamontować ?
|
|
|
Witam .
Zakupiłem od Pieska pasy szelkowe . Jest to zestaw trzypunktowych shrotów z elektrycznym napinaczem . Moje pasy mają około 20 lat ( pochodzą z mk2 więc chyba już warto je wysłać na emeryturę) a shroty z napinaczem stanowią dość dobry kompromis w zakresie cena/właściwości użytkowe na co dzień/właściwości użytkowe w sporcie .
Mam parę pytań związanych z ich montażem i chętnie wysłucham Waszych sugestii .
Chcę je założyć tak aby bezwładnościowe odcinacze napięcia były na wysokości środkowych mocowań pasów ( czyli mniej więcej na środku auta ) dodatkowo chcę dać zwykłe wyłączniki odcinające prąd w chwili gdy jest to potrzebne ( na przykład odcinek specjalny ) . Bębny z napinaczami chcę dać albo do słupka C albo w miejscach mocowania pasów dla pasażerów tylnej kanapy pomiędzy siedziskiem a oparciem ( proszę o radę gdzie będzie to lepiej , bezpieczniej założyć)
Auto nie posiada klatki a fotele to sportowe głębokie siedzenia , jednak nie kubełki . Przy montażu pasów pogodziłem sie z rezygnacja z tylnej kanapy . Bębny z napinaczami zamierzam przykręcić na sztywno do nadwozia , tak samo jak i dolne mocowania pasów ( nei będe korzystał z elestycznych przedłużek .
Jako że auto jest częściowo i sukcesywnie przygotowywane do sportu ale nadal posiada cechy auta użytkowego ( sytuacja się zmieni gdy zawitają kubły i klatka ) a pasy mają służyć do tego do czego zostały stworzone a nie jedynie ładnie wyglądać proszę o rady i sugestie jak je założyć . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 3 Sie 2008, 14:34
|
|
|
w kwesti formalnej w zalaczniku J jest kilka sposobow czytales go?? |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Sie 2008, 19:13
|
|
|
w kwestii formalnej czytałem . Chodzi mi bardziej o praktyczne porady wynikające z doświadczenia przy użytkowaniu . :łoś: |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Sie 2008, 19:49
|
|
|
Miałem ten sam problem
coprawda mam 5 punktowe paski ale mocowałem je do orginalnych
dziur pasażera z tyłu. |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Sie 2008, 13:55
|
|
|
ja swoje 3 punktowe przymocowalem do oryginalnych dziur mocujacych i z przodu i z tylu, z tylu do mocowan pod kanapa |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Sie 2008, 20:34
|
|
|
Hmm czyli mówicie żeby wyjebawszy tylnąkanapę dać je do otworów pomiędzy oparciem a siedziskiem . Chyba to będzie lepsze wyjście niżciągnięcie całości do słupka C . Dzięki za odpowiedzi . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 5 Sie 2008, 23:12
|
|
|
ja mam tak samo zamocowane w fabrycznych miejscac ha tył wąłsnie miedzy nanape a oparcie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 7 Sie 2008, 20:07
|
|
|
Daras84 napisał/a: | ja mam tak samo zamocowane w fabrycznych miejscac ha tył wąłsnie miedzy nanape a oparcie |
Daras przecież w twoim aucie niema nic wentrząc oprócz kubła i kiery |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Sie 2008, 23:21
|
|
|
mamuten napisał/a: | Daras84 napisał/a: | ja mam tak samo zamocowane w fabrycznych miejscac ha tył wąłsnie miedzy nanape a oparcie |
Daras przecież w twoim aucie niema nic wentrząc oprócz kubła i kiery |
kanape i oparcie to tak wirtualnie sobie opisalem aby bylo wiadomo łoco biega |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 14:39
|
|
|
ja mam troche inaczej zamontowane pasy mianowicie 3 punktowy pas mam zamocowany do słupka tylnkiego tam gdzie był przykręcony pas tylniego pasarzera |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 10:52
|
|
|
a ja mam zamontowane tu
|
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 7 Wrz 2008, 00:56
|
|
|
hehe..ale fotel pasażera to masz fajny |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
|