| 
		problem z jedna srubą | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mamuten  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Imię: Bartłomiej 
                  Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  20:10   problem z jedna srubą
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam chciałem dzisiaj coś zrobić przy festolocie  wiem że święto ale chciałem przygotować na jutro chciałem odkręcić śrubę od koła odkręciłem  3 i z jedną nie poszła uwaliłem dwa klucze do kul i co zrobić a śruba  ani drgnęła a tak zakręcił mi mechanik od wymiany opon co zrobić pomóżcie
 
 
nakrętka puściła w ziołem klucz od poldolota a tego sie nie ugnie rura i sie odkręciło ale nakrętka do wymiany 
 
 
PS proszę nie udzielać porad na ten temat dziękuje  | 
             
						
				_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem 
 
 
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez mamuten 23 Maj 2008,  15:11, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  20:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mamuten  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Imię: Bartłomiej 
                  Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  20:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę. | 	  
 
 
 klucz był dobry bo okręcił 3 wcześniejsze śruby tylko z tą sobie nie poradził a jak urwie zrube to będzie mnie czekała wizyta na szrocie za tą częścią a ale jak znam życie to na jednym szrocie walą ceny droższe niż w sklepie | 
             
						
				_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem 
 
 
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  20:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Popsikaj tam dobrym środkiem (dobry środek to nie WD40) albo polej ciepłą kola    może puści,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  20:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               poważnie skoro urwał się klucz to był słaby      dobry klucz do kół powinien wytrzymać dołożenie mu jeszcze 1.5m róry      a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mamuten  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Imię: Bartłomiej 
                  Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | próbowałem  psikałem WD i nic i teraz nie mam takiego klucza szlak a u mnie cienko z kasą i muszę jeszcze w wlew paliwa zrobić | 
             
						
				_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem 
 
 
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Laskosz napisał/a: | 	 		  | a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz | 	  
 
Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku     
 
 
A co do problemu to jak wyżej porządny klucz to podstawa. | 
             
						
				_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r. 
 
strach pomyśleć co będzie dalej ???    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | anjko napisał/a: | 	 		  Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku   
 
 | 	   ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem    | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A najlepiej podjedz jutro do jakiegoś warsztatu bądź wulkanizacji i ci odkręcą.
 
Porządny warsztat za taka "usługę" nie powinien wziąć ani grosza    | 
             
						
				_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r. 
 
strach pomyśleć co będzie dalej ???    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mamuten  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Imię: Bartłomiej 
                  Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bardziej mi chodzi z tyłu ponieważ chce ściągnąć tylne koło bo chce robić tam blachę | 
             
						
				_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem 
 
 
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Laskosz napisał/a: | 	 		   	  | anjko napisał/a: | 	 		  Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku   
 
 | 	   ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem    | 	  
 
 
A po co wyciągać piaste do wymiany szpilki  :yyy: przeca bez problemu wychodzi i to w większości aut nie tylko w fieście. | 
             
						
				_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r. 
 
strach pomyśleć co będzie dalej ???    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mamuten  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Imię: Bartłomiej 
                  Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2008,  21:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wiec tak nakrętka do przykręcania śruby do wymiany obrobiona i jutro jadę do mechaników żeby mi to odkręcili  bo samemu nie pójdzie | 
             
						
				_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem 
 
 
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcinowaty  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 46  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Wrz 2008,  18:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Smar na nakrętki do kół, niby prosty patent, ale zapomniany..    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |