Przesunięty przez: szynszyl 5 Sty 2009, 07:17 |
[MK3] Jaki akumulator do Fiesty 1.8 diesel, 1990 r. ? |
Autor |
Wiadomość |
Rosa_canina [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 22:37 [MK3] Jaki akumulator do Fiesty 1.8 diesel, 1990 r. ?
|
|
|
Witam,
pytanie - jak w temacie; aktualny akumulator po 4 latach eksploatacji jest na wyczerpaniu, a niestety nie można z niego odczytać żadnych parametrów, dlatego byłabym wdzięczna gdyby ktoś z forumowiczów mógł podać wartości akumulatora, właściwe dla tego modelu fiesty .
Pomocna byłaby również podpowiedź, gdzie we Wrocławiu można taką wymianę akumulatora wykonać, jakiś sprawdzony punkt?
pozdrawiam
( zakładam nowy temat , ponieważ mimo przeszukania forum odpowiedniej informacji nie znalazłam ) |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 22:43
|
|
|
o akumulatorach było już...
ja mam 70 (albo 72?) MAh i starcza bez problemu...
a co do wymiany - idziesz ze starym aku do sklepu motoryzacyjnego i powinni ci wymienić... ew. do mechanika... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Rosa_canina [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 23:25
|
|
|
dziękuję za odpowiedź,
może nieco dokładniej przedstawię sytuację:
mechanik zaproponował pewien akumulator, jednak mam co do niego wątpliwości
i dlatego chce zweryfikować informacje swoje ( i mechanika)
dlatego też potrzebuję dokładniejszych danych poza pojemnością , napięcie zapewne 12 V, a prąd rozruchu? technologia, ewentualnie producent? |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 23:29
|
|
|
ojć teraz nie pamiętam jaki mam dokładnie... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 17:03
|
|
|
Teoretycznie powinno być 63Ah i 500A prądu startowego, ale nie wiadomo w jakiej normie, myślę że jak kupisz jakiś 72A będzie dobry. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Rosa_canina [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 19:41
|
|
|
Dziękuję za wszystkie rady.
Szczególnie przydatne okazały się dla mnie tabele producentów z propozycjami akumulatorów do konkretnych aut ( jak np. na podanej wyżej stronie varty ), nie ma się czym chwalić ale wcześniej nie wiedziałam, że takie są .
Pewien problem stanowiło dokręcenie jednej z klem, jednak
akumulator już zainstalowałam i co najważniejsze - samochód odpalił ! więc mam nadzieję, że wszystko jest ok ( co dla pewności przy najbliższej wizycie u mechanika będę
chciała sprawdzić). |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 20:26
|
|
|
dzisiaj się przyjrzałem bo miałem problem z uruchomieniem auta... mam 680A i 74 MAh... i 2 x wyładowałem aku, żeby odpalić auto... dopiero na zaciąg... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 20:58
|
|
|
najlepiej pojdz do sklepu motoryzacyjnego i niech z katalogu dobiorą aku. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
koval [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2009, 12:41
|
|
|
Miły napisał/a: | dzisiaj się przyjrzałem bo miałem problem z uruchomieniem auta... mam 680A i 74 MAh... i 2 x wyładowałem aku, żeby odpalić auto... dopiero na zaciąg... |
Polecam dokładnie sprawdzić jakość połączenia kabli z klemami. U mnie to samo przy pewnym mrozie się działo. Okazało się po osobistym śledztwie że kabel odpowiadający za grzanie świec ma słabe połączenie z klemą i nie grzeją jak potrzeba. Po przeszlifowaniu dokładnym i ponownym połączeniu klem przy -10 więcej potrafi odpalić od pierwszego razu |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.