Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:37 |
[MK3] Czarna szmata by Epinephrine |
Autor |
Wiadomość |
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 4 Gru 2009, 14:01
|
|
|
mmmm.. jaki smakowity macik |
_________________
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 11:46
|
|
|
Tommy, jakość wykonania tego malowania nie jest zapierająca dech w piersiach ale w tym projekcie nie chodzi o wygląd. performens biczes |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 7 Gru 2009, 07:54
|
|
|
Krawiec napisał/a: | Tommy, jakość wykonania tego malowania nie jest zapierająca dech w piersiach ale w tym projekcie nie chodzi o wygląd. performens biczes |
Z takim samym założeniem powstawała moja Zresztą, gdyby styling był priorytetem pewnie nie kupilibyśmy fiest
Życzę powodzenia w dalszych pracach Z całą pewnością będę dalej śledził postępy |
_________________
|
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 16:30
|
|
|
Prośba do znających się na sprawie. Jak puścić układ paliwowy (chodzi tylko o dojście do listwy paliwowej , powrót będzie pod autem) w środku kabiny żeby było najlepiej ?? nad tunelem , po lewej , po prawej i jak dojść do komory silnika ?? Wiercenie czy jak ?? Bardzo prosze o pomoc |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 18:03
|
|
|
Boisz się podgrzewania paliwa przez wydech ?
Ja przewody dałbym tak jak idą hamulcowe ( pod autem i dorobił osłonę z blachy ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:27
|
|
|
Żółwik Tuptuś, dokładnie...
a jakbys robił w kabinie to gdzie bys kładł ? |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:30
|
|
|
w kabinie bym nei dawał - jeżlei miałby iśćw kabinie to i tak by były w okolicach tunelu środkowego - czyli wydech by je podgrzewał . dałbym na zewnątrz - tak jak pisałem z osłoną metalową ( zawsze możesz wydech w tunelu także obwinąć bandażem ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:40
|
|
|
Jak Żółwik rzecze w środku niet, jak będziesz chciał startować w imprezach sportowych to cir zaraz wypunktują. Nas nie puścilina BK w Tychach między innymi za przewody paliwowe w kabinie włąśnie. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:44
|
|
|
Skfarek, - BK to kolejna sprawa ( i może nawet najważniejsza ) Choć trzeba by się wczytać , bo są dopuszczone jakieśrozwiązania z przewodami w środku , ale wtedy jest to obwarowane dodatkowymi warunkami . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:55
|
|
|
ok czyli pójdzie tunelem. Żółwiu ile tego bandaża pójdzie od downpipe do baku ?? 10 m ?
a i te trzymaczki przewodów paliwowych chyba będzie najlepiej na gwintach od odsłon zamocować prawda ?? |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 21:16
|
|
|
Na kolektor , korpus turbiny i downpipe zużyłem 10 metrów i trochę zostało , przypuszczam że 20 metrów na wszystko powinno wystarczyć ( czyli od kolektora do baku )
Trzymaczki do przewodów - najlepiej by było jakby na te cypideusze od osłon podeszły - wtedy byś nie musiał podłogi dziurawić . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 21:24
|
|
|
Ok czyli wiem jak kłaść układ paliwowy. Pozostaje jeszcze układ hamulcowy tył. Kłaść tak samo jak paliwowy ? |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 21:46
|
|
|
Ja mam położone razem z paliwowymi i dopiero na końcu podłogi się przewody hamulcowe rozchodzą prawo - lewo .
Wszystko pod jedną osłoną i jest oki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 21:59
|
|
|
no i git. jak zrobie to wrzuce foty do oceny ewentualnego druciarstwa żartuje... ukł. hamulcowy musi byc sprawny bez dwóch zdań |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 16:16
|
|
|
To moze ja sie jeszcze wypowiem, bo w sumie jestem na biezaco
Przewody paliwowe mozesz jaknajbardziej puscic srodkiem, sa tylko dwa warunki:
- przewody musza byc w oplocie uniemozliwiajacym mechaniczne przetarcie przewodu
- nie moze byc zadnych laczen przedwodow w kabinie
Czyli wiercisz otwor w przegrodzie czolowej i gdzies za fotelami, przeciagasz przewod jak chcesz ale bez laczen uszczelniajac jakos wiercone dziury i laczysz z seryjna instalacja kolo baku i w komorze silnika.
Co do przewodow hamulcowych nie ma zadnych ograniczen - mozesz puscic wszystko srodkiem, a nawet pompe hamulcowa ze zbiorniczkiem dac do srodka jesli tylko chcesz. |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 10:53
|
|
|
jeszcze takie pytanie. Normalnie przewody hamulcowe tylne są połączone z kilku krótszych odcinków. Połozyć przewody na tej samej zasadzie czy dać długi przewód ?? |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 12:05
|
|
|
normalnie przewody sa chyba w jednym kawalku wiec miales cos kombinowane juz |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 12:58
|
|
|
w focusie też mam łączone a wiem ze nie było z nim nic modzone. Poza tym to były ori porzewody... |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 14:51
|
|
|
często przewody idą od pompy pod auto i mniej więcej na wysokości połączenia nadkola z podłogą są łączenia i potem idą pod tynią oś a przednie w kawałku lewa i prawa nie dzielone |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
|