Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Kierunkowskazy sie palą cały czas (nie pulsuje)
Autor Wiadomość
szczepan751 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Toruń
Wysłany: 12 Kwi 2009, 08:25   [MK3] Kierunkowskazy sie palą cały czas (nie pulsuje)

Problem jak w temacie, kierunki czy to lewo czy prawo to albo sie pali caly czas albo pulsuje w tempie żółwia a czasem działa normalnie, zauważyłem też że to samo dzieje się z awaryjnymi ale czasem jest ze awaryjne pulsuje jak należy a kierunki albo wcale albo baardzo wolno.Co za diabelstwo za to odpowiada?Zamierzam sie dobrać do przełącznika zespolonego i przekaźników tam ukrytych czy słusznie?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Kwi 2009, 08:59   

Jeśli żarówki świecą silnie to przerywacz. Jeśli się żarzą to gdzieś zwarcie/brak masy
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szczepan751 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Toruń
Wysłany: 12 Kwi 2009, 09:52   

świecą normalnie, też stawiam na przerywacz aczkolwiek dziwi mnie ze np pulsują awaryjne a kierunki juz nie chcą prawidłowo śmigać, rozbiorę posprawdzam styki i połączenia i dam znać jaki efekt

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 17:28 ]
ruszanie czarnym przekaźnikiem pod kolumna kierownicy daje wyraźne efekty- działają lub nie działają zależy jak sie trzyma, teraz pytanie jak tego dziada wyjąć bo trzyma się mocno a nie chce go traktować śrubokrętem żeby nie urwać i pytanko poza tematem-czy u was też podświetlenie zegarka zapala się po uruchomieniu zapłonu?
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 13 Kwi 2009, 21:01   

szczepan751 napisał/a:
ruszanie czarnym przekaźnikiem pod kolumna kierownicy daje wyraźne efekty- działają lub nie działają zależy jak sie trzyma, teraz pytanie jak tego dziada wyjąć bo trzyma się mocno
w przyklejonych jest FAQ o całym przełączniku zespolonym - przekaźnik ma z tyłu zatrzask trzymający go w przełączniku. lekko odginasz i wyciągasz przekaźnik w dół. przy okazji pewnie przydałoby się podłubać przy wsuwkach w przełączniku...

co do zegarka - u mnie podświetla się po włączeniu zapłonu, podświetlenie zmniejsza natężenie po włączeniu świateł.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szczepan751 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Toruń
Wysłany: 13 Kwi 2009, 21:42   

Tak znalazłem ten zatrzask ale i tak nie chce się dać wyjąć no chyba że wsuwki tak trzymają mocno wolałbym żeby obyło się bez rozbiórki zespolonego, dzięki za info o zegarku-mam tak samo jak u Ciebie a coś sobie ubzdurałem ze podświetlenie było dopiero po włączeniu świateł :)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 13 Kwi 2009, 22:02   

generalnie przekaźnik siedzi dość solidnie we wsuwkach - trochę siły i sposobu (wyciąganie po trochu lewo-prawo) nie zaszkodzi :yes:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szczepan751 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Toruń
Wysłany: 23 Kwi 2009, 22:34   

Temat chyba w końcu rozwiązany- wyciągnąłem przełącznik zespolony rozebrałem wyczyściłem lekko dogiąłem styki, czyściłem środkiem kontakt S bo takowy mam na stanie-wg opisu jest to 100% trafiony preparat do styków oczyszczania i konserwacji przed korozją,w moim przełączniku smaru dużo nie było i ogólnie jego stan mnie zaskoczył hmm naprawde dobry i nie popalony nigdzie, punkty lutownicze przelutowałem, wsuwki podoginane żeby dobrze przerywacz trzymały, cały szkopuł tkwił w przekaźniku będącym wewnątrz przerywacza-punkcik styku upalił się i pozostawił ostrą krawędź powodując "lepienie" się styków i nie zawsze przekaźnik był w stanie rozłączyć obwód-dostałem identyczny przekaźnik jaki siedzi w przerywaczu w zabójczej cenie 2zł oczywiście nóweczka w sklepie elektronicznym i tym sposobem moje problemy ze świecącymi cały czas kierunkami się skończyły-zamiast kupować cały przerywacz za około 30zł jak nie więcej dałem 2zł i spokój mam :) jeśli ktoś nie mógłby dostać tego przekaźnika to polecam się na przyszłość :)Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Baza noclegowa na czas zlotu
Informacje i rezerwacje miejsc
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 99 29 Maj 2009, 11:17
a1topgear
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.