Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki
Autor Wiadomość
rafi-2004 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 13
Skąd: gniezno
Wysłany: 4 Lip 2009, 14:31   [MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki

Witam
mam problem ze spryskiwaczem tylniej wycieraczki od czasu do czasu wode podaje raz nie raz tak napięcie na gałce od spryskiwaczy jest bo sprawdzałem może jest jakiś regulator o którym nie wiem gdzie jest i to może to
prosze o pomoc :hammer:
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 4 Lip 2009, 18:33   

Może po prostu płyn się cofa i musisz dłużej pompować. Zalej cały zbiornik płynem/wodą i wtedy sprawdź.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Lip 2009, 18:58   

Wentylek zapobiegający cofaniu się płynu jest zamontowany z przodu wzdłuż linii błotnika, nie wiem czy w każdej fieście go montują. Bardziej obstawiałbym jeśli nie problem elektryczny to zapchaną dyszę.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
rafi-2004 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 13
Skąd: gniezno
Wysłany: 14 Lip 2009, 16:05   

tak tylko że silniczek wogóle nie chodzi jak podaję na tył a na przód chodzi
zaznaczam że na urządzeniu sterującym przy kierownicy wszystko jest ok
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Lip 2009, 18:44   

Od tylnego spryskiwacza jest ten sam silniczek co od przedniego, tylko kręci w drugą stronę. Więc usterki szukaj jednak przy zespolonym.
Chyba, że silnik się przytarł i kręci tylko w jedną stronę :9:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2009, 12:43   

jest dokładnie jak pisze MARIUSZ.B - pompka jest jedna, tylko chodzi w 2 strony. odkręć śruby mocujące plastikowe przednie lewe nadkole (torxy, bodajże T30), odchyl je a zobaczysz pompkę. zepnij na krótko i zobacz czy hula w obie strony - jak hula to sprawna, a wina jest zespolonego/kabli po drodze.

a osobiście obstawiam zespolony, a konkretnie styki na sankach prawej manetki - u mnie przed reanimacją zespolonego trzeba było "szukać" manetką spryskiwacza (do siebie na max, a potem lekko góra/dół). w podwieszonych masz FAQ który sam napisałem :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16 Lip 2009, 12:49   

bidżej - zanim kolega sobie zacznie łapki brudzić, proponuję dojść do kabli przy nogach pasażera we wnętrzu kabiny - winna tam być kostka (4 lub 6 pinów) - wystarczy sprawdzić czy przy machaniu dźwigienką pojawia się napięcie na określonych pinach (jak autor zechce to sprawdzić, to wrzucę zdjęcie z oznaczeniami) - jeśli napięcia nie będzie i jeśli to nie będzie wina zespolonego, to masz Waćpan przerąbane (czego Ci nie życzę).
Jeśli napięcie będzie, to znaczy, że zespolony i kable do wtyczki są ok, a należy sprawdzić kable od wtyczki do silnika i sam silniczek (chociaż jeśli się kręci w jedną stronę, to w drugą - na logikę - też powinien)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.