Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:46
[MK5] Fiesta nie odpala.
Autor Wiadomość
lakiernik
[Usunięty]

Wysłany: 17 Lis 2009, 20:40   [MK5] Fiesta nie odpala.

Witam

Mam spory problem ze swoim autkiem ( 1.8 TDDI 2000 r.) Chodzi o to ze auto nie chce odpalic zaczelo sie to z pare tyg temu jak byly pierwsze przymrozki wieczorem zgasilem , rano juz nie odpalil.


Z rana pierwsze co sprawdzilem swiece zarowe i nie wiem czemu wszystkie padly;/ wiec sa juz nowe. Ale auto wciaz nie odpalalo. Sprawdzilem filtr paliwa wymieniany na wiosne troche przeplukalem przedmuchalem wezyki szczegolenie doprowadzajacy ( kiedys wlecial mi spory syf i raz juz zatkal dojscie paliwa i dmuchanie pomoglo) niestty auto wciaz nie palilo;/ i zaczalem martwic sie ze to pompa wtryskowa;/. Odkrecilem dojscie matalowych rurek do wtryskow i sprawdzilem czy aliwo dochodzi i wszsytki gra paliwo idzie tyle tylko ze moge zatkac to palcem nie wiem czy cisnienie jest dobre;/ .Probowalem odpalic autko na Plaka ale chodzili tylko jak plak byl psikany nie reagowal wogole na pedal gazu.

Nie wiem co to moze byc moze ktos z Was zna przyczyne.

Ja podejrzewam:
- przekazniki od pompy
- brudna pompe
- wtryski ?
- no i cala pompe;/


Dodam ze bezpieczniki sa dobre , odpialem tez wtyczke na pompie i sprawdzilem miernikie ze prad dochodzi

Powiedzcie jak pokolei wykluczac te rozne przyczyny albo podajcie ja:D

pozdro czekam na odp
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Lis 2009, 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 18 Lis 2009, 18:45   

a może padł przekaźnik odpowiedzialny za grzanie świec ? i one nie padły tylko się nie grzeją :P ??

[ Dodano: Sro Lis 18, 2009 18:51 ]
lub na 75 % wtryski bym obstawiał
 
 
 
piotrunio22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: ulanow
Wysłany: 26 Lis 2009, 13:01   

ja mam podoban sytuacje jak krece niezalapuje czasmi ciagnie i niemoze zalapac az akumulator pada podczas krecnia i niewiem co to jest czy rozrusznik trzeba wymien bo teraz musze ladowac akumulator codziennie fiesta 1 8 d mk3
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 26 Lis 2009, 14:57   

akumulator pada codziennie tak ? to jest już stary !
trzeba zainwestować w nowy, to jak z bateria do telefonu jakiś czas trzyma dobrze a potem ładujesz bez przerwy :)
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 26 Lis 2009, 15:14   

ładuje aku bo go pierwej katuje rozrusznikiem ;)
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27 Lis 2009, 20:39   

no ale nie wierze w to ze akumulator pada od piłowania go rozrusznikiem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lis 2009, 21:37   

lakiernik, auto pod obd i wyjdzie ci przyczyna, ale skoro mowisz ze mozesz zatkac palcami przewody wysokieo cisnienia to znaczy ze pompa zrobila blee... piotrunio22, a u ciebie to bym sprawdzil czy uklad paliwowy sie nie zapowietrza i kat wtrysku na pompie nie jest przestawiony, czesto sie tak zdarza jak ktos wymienial rozrzad bez blokatorow.
_________________

 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27 Lis 2009, 23:08   

a da sie samemu wyregulowac kat wtrysku??
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Lis 2009, 00:12   

portier napisał/a:
a da sie samemu wyregulowac kat wtrysku??

Niestety nie...
sprawdz najpierw temat zapowietrzania sie, ja specjalnie dalem przezroczysty przewod paliwowy idacy od filtra paliwa do pompy zeby widziec czy bomble powietrza nie dostaja sie do pompy.
Kat wstryski zmieni ci naprawde bardzo malo osob i to dobrze obeznanych w silnikach diesla, a za razem posiadajacych czujnik zegarowy, lub ustawi to ktos na sluch i znam 3 przyklady doswiadczonych ludzi ktorzy umia to zrobic.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.