Zamknięty przez: szynszyl 12 Lip 2012, 08:08 |
[MK3] alternator |
Autor |
Wiadomość |
motor89
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 25 Skąd: LBN
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 18:57 [MK3] alternator
|
|
|
Siema.Sprzedałem gościowi alternator który miałem u siebie w samochodzie i był w 100% sprawny i gość mi pisze ze po założeniu go i zostawieniu samochodu na noc rano go nie odpalił.Co ma dp tego alternator |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1121 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 18:59
|
|
|
Jeśli rozrusznik kręcił, to nic. W innym przypadku może jakaś upływność prądu/zwarcie w alternatorze, która przez noc wyładowała aku... |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 20:49
|
|
|
może być zwarta dioda plusowa która rozładowuje akku. Ale generalnie najpierw przed diagnozą trzeba przeprowadzić pomiary. |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 21:00
|
|
|
jeśli mówimy o tym samym alternatorze (Kraków) to było coś strzelonego bo miał duży pobór prądu, tj przy podłączaniu klem iskrzył po odłączeniu altka iskrzenie nie występowało, Po regeneracji tj wymianie komutatorów, samo-regulatora, łożysk, przeglądnięciu i wyczyszczeniu z zasyfianego oleju, podłączyłem go i działa i już nie kradnie prądu. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 21:13
|
|
|
motor89 napisał/a: | Co ma dp tego alternator | Sprawa już chyba wyjaśniona ale dla Twojej wiadomości, alternator nie ma wyłącznika takiego mechanicznego, tylko elektroniczny, jak zgasisz auto to powinno zostać wyłączone uzwojenie, bo alternator oprócz tego że produkuje prąd trochę (a nawet sporo) go pobiera, i dopiero po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej zaczyna więcej wytwarzać niż pobierać, ale jak się nie wyłączy na postoju to przez noc rozładuje akumulator do zera. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
motor89
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 25 Skąd: LBN
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 21:47
|
|
|
Luki ja go tobie nie sprzedałem tylko kszychowi jakiemuś |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 21:57
|
|
|
ale ja mu to składałem z bidżejem |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
motor89
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 25 Skąd: LBN
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 22:34
|
|
|
A mo chyba że no nie wiem co się w nim zje... ale u mnie wszystko grało,robiłem po 250 km dziennie i nie miałem żadnych przygód |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.