[MK3] dodatkowe zegary |
Autor |
Wiadomość |
olo_2026
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 87 Skąd: wąwolnica
|
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:00 [MK3] dodatkowe zegary
|
|
|
Mam zegary firmy" auto gauge" woltomierz, ciśnienie oleju, i temperature oleju ale nie mam schematu podłączenia. Może ktoś ma schemat podłączenia e |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:39
|
|
|
Zacisk + do 12V za stacyjka, zacisk - do masy, zacisk IN do czujnika. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
olo_2026
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 87 Skąd: wąwolnica
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 15:56
|
|
|
dokładnie chodzi mi czy mase brać z silnika z budy a może z akumulatora
czujniki (-) do silnika , akumulatora czy po prostu do budy nie wiem czy to ma jakieś znaczenie |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 16:01
|
|
|
weź sobie z akumulatora - będziesz mieć bezpośredni pomiar napięcia na klemach - a o to chyba w tym chodzi? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:28
|
|
|
To chyba chodzi jednak żeby działało po włączeniu zapłonu, z klem będzie pomiar 24/7 |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:50
|
|
|
tam gdzie zegarek wystarczy, do podwietlenia zegarka, zadnego spadku nie bedzie w tym obwodzie, a i tak ma dzialac po przekreceniu kluczyka |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:52
|
|
|
staly plus to glupi pomysl, nie ciaga sie dodatkowo stalych plusow po samochodzie, bo to jest glupota, mija sie z celem |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
olo_2026
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 87 Skąd: wąwolnica
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:11
|
|
|
ok. (+) podpinam do stacyjki, następny kabel idzie do czujnika a drugi wychodzący z czujnika jest masowy chodzi mi oto czy mam go podłączyć do silnika czy do nadwozia. jest to jakaś różnica??? zostaje jeszcze jeden do podłączenia (-) wychodzący z zegara i to samo pytanie nadwozie czy do silnika. oraz podświetlenie ale z tym to nie będzie problemów |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:17
|
|
|
masowy z czujnika na silnik (dodatkowo dodatkowa masa z aku na silnik, zawsze nie zaszkodzi), zeby nie robic plataniny kabli, minus od woltomierza daj albo na stale do masy budy jesli plusa robisz ze stacyjki,albo
opcja 2 - jesli zamierzasz podpinac woltomierz do stalego plusa gdzies z instalacji pod reka z wnetrza to mozna puscic mase przez przekaznik az do samego akumulatora, a przekaznik wtedy moze byc zasilany po zaplonie (jego cewka), jesli chccesz wyeliminowac ciagniecie stalego plusa z aku a tak bardzo chcesz podpiac sie pod minus aku, ona nie stanowi wtedy zagrozenia |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
olo_2026
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 87 Skąd: wąwolnica
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:45
|
|
|
ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania.
Odnośnie zegara ciśnienia i temperatury oleju.
(-) z zegara podpiąć gdziekolwiek |
Ostatnio zmieniony przez olo_2026 10 Lis 2009, 21:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:13
|
|
|
olo_2026 napisał/a: | ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania |
Będzie pokazywał napięcie na stacyjce. Najdokładniejszy pomiar będziesz miał jak podłączysz go pod aku - tak jak pisałem.
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:35
|
|
|
olo_2026 napisał/a: | ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania. |
trzeba pomierzyc i porownac, czy nie ma spadku na plusie ze stacyjki czy tam innym z wnetrza, musisz znalesc taki ktory z masa da to samo co bezposredni pomiar akumulatora |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
|