Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] wysokie obroty w mk4
Autor Wiadomość
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Paź 2009, 19:51   [MK4] wysokie obroty w mk4

POMOCY
chciałbym sie od was dowiedzieć co jest podstawowy problemem lub wadą jakiego podzespołu jest to iż obroty przy redukcji biegow i wyrzucaniu na luz z np 4 przed światłami rosna niemiłosiernie i zatrzymuja sie na 5000 7000 tyś auto stoi i wyje nic nie naciskam nie jade wyje i tylko wrzucenie biegu pomaga jedziemy dalej i znów redukcja i wyje cO JEST POWODEM KORKOWIEC PRZEPUSTNICA SIE ZACINA MUSI CHYBA BYĆ TO ZWIAZANE Z JAKIMŚ PODZESPOŁEM ELEKTRYCZNYM W AUCIE MAM MK4 1.3 ENDURA

Czy komuś z was udał sie na stałe zlikwidować ten problem bo przyznam sie nie jest to frajda z jazdy jak trza walczyć z gazem,DODAM IŻ TEN PROBLEM POKAZUJE SIE GDY AUTEM PREJEDZIEMY Z 5 KM I SIE ROZGRZEJE ENERGICZNA JAZDA JEST MARZENIEM KAŻDE OSTRE DEPTANIE POWODUJE OD RAZU WZROST OBROTÓW I WYCIE

CZYTAŁEM WIELE POTSÓW I JAK ZWYKLE JEST WIELE GADANIA ALE KONKRETÓW BRAKUJE
PROSZE O POMOC Z MOIM PROBLEMEM.....
CZYTAŁEM ŻE WYMIANY SILNICZKA NIC NIE DAJĄ WIEĆ CO STERUJE TYM ŻE ONE SPADAJAJAK RUSZASZ A POTEM ROSNA I NIC NIE DZIAŁA[/b]
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Paź 2009, 20:30   

Odłącz vss jak będzie dobrze to masz winowajcę.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Paź 2009, 20:38   

vvs? to skrot od korkowca? moze jakieś foto tego to zaczaje

dziś odkręciłe korkowca wyczyściłem wd40 wytarłem zdjełem takze ten plastin z takim pojemniczkiem co jest za korkowcem te czarne gumeczki z gniazda dałem nową uszczelke bo wogóle nie było za korkowcem i zakręciłe mdobrze i mocno pojechałe mpolatać i kiszka rozpędziłem 3 4 i luz i wyje stanałem nawet na drodze dałem gazu wyje dalej podgazowałem wiecej i wyje wiecej na wyższych jezcze obrotach nie wiem co jest grane całkiem

[ Dodano: Pią Paź 02, 2009 20:40 ]
mariusz weź mi dobrze wytłumacz co to te vss wiem że kiedyś też sprawdzałem ten krokowyt odłaćzyłem go na pracujący silniku i zgasł zaraz

[ Dodano: Pią Paź 02, 2009 20:43 ]
po co mam kupowac kilka krokowych nowych jezeli piszecie że czasami nic nie pomaga wiec nie wina zawsze w tym silniczku wg mnie wiec mysle sobie to co jest 10 przyczyn że obroty nie spadają???
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Paź 2009, 21:00   

vss to czujnik predkosci. Wpisz w wyszukiwarce i bedziesz wszystko wiedzial. Co do obrotow to mialem podobnie kiedys. Co prawda obroty sie zatrzymywaly na 4k. Czyszczenie krokowca pomoglo. Moze Twoj jest zepsuty i musisz go wymienic.
P.S. Jak jedziesz samochodem, puszczasz gaz - samochod jest caly czas na biegu - to hamuje Ci auto silnikiem czy jedzie tak jak bys mial na luzie??
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Paź 2009, 21:59   

a gdzie w mk4 jest ten vss na ścianie grodziowej? pod zaworem od ogrzewania tak ?
auto na biegu hamuje
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Paź 2009, 00:00   

Vss jest przy skrzyni na lince prędkościomierza. Dochodzą do niego trzy kabelki, jest na wtyczce więc łatwo go odpiąć.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 4 Paź 2009, 09:13   

i co wtedy jeśli nie bedzie łapał obrotów to jest to jewgo wina i moge bez niego jeździć a jesli nic sie nie zmieni to korkowec trza jednak wymienić tyle tylko że pełno jest taniochy na allegro a w sklepie forda chcą za zamiennik 250zł a org 500 co jesli nie bedzie poprawy a jest to cześć elektryczna wiec nie podlega zwrotowi tym bardziej montowana juz wiec nie chce tracić kasy bez potrzeby a taki z allegro to spoko 70 zł i jest tylko czy to jest powód
no rozkmina jest duża z 6tego co widać w postach innych z tym problemem

[ Dodano: Nie Paź 04, 2009 10:57 ]
sprawdziłem właśnie po raz drugi wszystko:odkręciłem i przeczysciełem silniczek założyłem zakręciłem poprawiłem wczyskie naciski na rurze przez przepustnicą poprawiłem linke sprawdziłem przepustnice i na koniec zrobiłem reste kompa
popracowal chwile i sie przejechałem tąsamą trase o poprzednio gdy sie obroty zwiększyły rozpędzałem hamowałem wolno szybko zmieniając mu charakterystyke i żadne obroty sie nie pojawiły przy redukcji czy zwalnianiu na luzie, auto hanuje na biegu w tym momencie jest rewelacja ale przerabiałem juztakie zachowanie obroty zawsze wracał y po jakimś czasie teraz mam pomysla czy nie reset pomógł w tym
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Paź 2009, 11:11   

pawelo06 napisał/a:
teraz mam pomysla czy nie reset pomógł w tym

Wątpię, prędzej pomogły operacje które wcześniej robiłeś. Ja osobiście nie wierzę za bardzo w te cudowne resety, bo jak jeszcze nie wiedziałem o nich to odpinałem aku i podłączałem z powrotem, nigdy nie robiłem żadnych adaptacji, po prostu wsiadałem i jechałem i nie widziałem żadnych zmian.
Znalazłeś VSS ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Paź 2009, 11:17   

pawelo06, piszesz że wiele postów czytałeś,,, ale chyba mało uważnie, bo odpięcie VSS było nie raz opisywane, co to jest i gdzie to jest i jakie są skutki jazdy bez tego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 4 Paź 2009, 12:42   

tak znalazłem vvs!! ale potrzebuje kanału bo z góry nie sięgne nie ma miejsca na ręke spróbuje odpiąć go i zobacze czy rosną
zaznaczam iż auto po odłączeniu korkowca gaśnie, obroty przy zapalaniu rosna i od razu spadaja to 1000bo jak miałem w aucie obrtomierz to było 1000 tyle co moge podać z moich obserwacji sprawdze na kanale co bedzie po odłaczeniu vvs póki co dzięki za podpowiedź koledzy

[ Dodano: Nie Paź 04, 2009 13:01 ]
a w ogóle można ten vvs dokupić bo widze ze są ale do modelli po 2001

[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 15:13 ]
a mam jeszcze takie pytanko ja mam silniczek org FORDA o numer 95BF-9F715-AC

CZY EWENT MOŻNA INNE WKŁADAC NP KOŃCÓWKA AA LUB WIDZIAŁEM TEŻ AE CZY RACZEJ KAŻDY NUMER POD KONKRETNY SILNIK NP TEN MÓJ POD 1.3ENDURA JEST ALE CZY INNY BY MÓGŁ BYĆ I NIC NIE POWODOWAŁBY W PRACY CAŁEGO SILNIKA JEŚLI CHODZI O OBROTY WŁAŚNIE

[ Dodano: Wto Paź 13, 2009 17:16 ]
zrobiłem czyszczenia, reset kompa i latam już 1,5 tygodnia codziennie do roboty i żadnych objawów wzrastajacych obrotów, kupiłem też na szrocie orginalny używany silniczek wyszyściłem go i czekam az cos znów da zanać to na ulicy przełoze i zobacze czy pomogło coś....
a moze tak byc ze po przeczyszczeniu pochodzi troche i znów sie zacznie gechenna???
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
arturor 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 10
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:43   

Mam zaślepioną uszczelkę przy krokowcu (poprzedni właściciel to zrobił) jak dam oryginalną to obroty są BARDZO wysokie,o co chodzi?po odłączeniu krokowca auto działa normalnie z lekko podwyższonymi obrotami.
_________________
mk4 style 1.3endura efi
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:48   

arturor napisał/a:
po odłączeniu krokowca auto działa normalnie z lekko podwyższonymi obrotami.

To dziwna sprawa bo powinno zgasnąć.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
arturor 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 10
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 11 Lis 2009, 09:02   

No powinno ale dziwne jest to że skoro jest zaślepiona uszczelka to silniczek krokowy jest odcięty (brak dopływu powietrza)i właściwie niepotrzebny bo nie spełnia swojej funkcji.auto normalnie jeździ (lekko podwyższone obroty)więc teraz zgłupiałem i nie wiem po co montują krokowce skoro można jeździć bez.O co chodzi ?
_________________
mk4 style 1.3endura efi
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 11 Lis 2009, 09:16   

21 i 41 pin na sterowniku jaka rezystancja? oraz czy pomiedzy 3 pinem silniczka (jest to 18 pin ze sterownika) a minusem aku po wlaczeniu zaplonu masz 5V, cos to PW
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Lis 2009, 09:39   

arturor napisał/a:
No powinno ale dziwne jest to że skoro jest zaślepiona uszczelka to silniczek krokowy jest odcięty (brak dopływu powietrza)i właściwie niepotrzebny bo nie spełnia swojej funkcji.auto normalnie jeździ (lekko podwyższone obroty)więc teraz zgłupiałem i nie wiem po co montują krokowce skoro można jeździć bez.O co chodzi ?

jak masz zaślepionego krokowego, to na bank gdzieś musi łapać lewe powietrze albo ktoś nawiercił dziurkę w przepustnicy i tamtędy silnik dostaje powietrze dla wolnych obrotów. Na pewno tak nie powinno być jak masz teraz.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 11 Lis 2009, 09:42   

prawdopodobnie jest to kolejny wspanialy patent ominiecia krokowca przez Franka z komorki
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
arturor 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 10
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 11 Lis 2009, 14:59   

Pawełos666 napisał/a:
21 i 41 pin na sterowniku jaka rezystancja? oraz czy pomiedzy 3 pinem silniczka (jest to 18 pin ze sterownika) a minusem aku po wlaczeniu zaplonu masz 5V, cos to PW



Rezystancji nie sprawdzałem bo nie wiem jak sprawdzić i gdzie jest ten sterownik ale dodam że kupiłem nowy silniczek krokowy założyłem z oryginalną uszczelką i objawy są takie same jak przy starym więc musiałem zaślepić ponownie.a może zrobić reset komputera po założeniu normalnej uszczelki?

[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 07:18 ]
Problem z moimi obrotami rozwiązałem fartem,poprzedni własciciel lub jego mechanik odwrotnie przykręcili krokowca więc obroty po uruchomieniu zamiast spadać do normalnych wartosci niemiłosiernie wzrastały ponadto koles zapomniał o małej gumowej uszczelce w kształcie dwóch kółek urwał sirubkę od regulacji położenia przepustnicy tak żeby nie zamykała się do końca i w ten oto sposób auto nie gasło i jeździło bez krokowca.GENIUSZE KU....
_________________
mk4 style 1.3endura efi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Wysokie obroty
theng Mechanika 6 13 Wrz 2010, 11:36
piranya
Brak nowych postów [MK4] 1.3 - wysokie obroty podczas rozruchu
Rarros Mechanika 4 28 Paź 2012, 15:41
mlodyfiesta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.