| [MK7] 1,6 VTI 16V (fiesta sport) po hamowni | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | logar4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  15:21   [MK7] 1,6 VTI 16V (fiesta sport) po hamowni |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam poniżej wykres z hamowni dla mojej Fiesty 1,6 VTI 120 KM (Fiesta SPORT mk7 z 2009 roku z przebiegiem 2000km) Niepokoi mnie ta dziura w przebiegu momentu obrotowego.. czy ktoś może zerknąć i powiedzieć czy jest ok. ?  i może podpowiedzieć jak się tego pozbyć, czy to cecha tego silnika czy może coś jest nie tak ?
 
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  15:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | rozumiem że te silniki maja zmienną faze rozrządu, wiec może to być normalne, moc rośnie liniowo, a wałki mogą być takie że moment spada w 2800-3400 zanim sie wałki przestawią na ostrzejszą wersje. 
 co do pozbycia sie to raczej bez utraty gwarancji tego sie nie pozbędziesz
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  15:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | ładny wykres mocy jak na seryjny silnik 1.6 
 szkoda, że nie mam teraz fiesty w wawie bo byśmy się spotkali! devil
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  16:34 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | szkoda, że nie mam teraz fiesty w wawie bo byśmy się spotkali! | 
 
 To coś, zrobił...
   |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  19:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak dla mnie jest ok. Winą może być to że w tym silniku jest na jednym wałku dodatkowe krzywki która robi za zmienną fazę.  Wynik bardzo ładny, zdrowa seria z bonusem |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2009,  20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niezły wykres mocy i te dodatkowe 7 kucy, a Ty się martwisz dziurą... Prawdopodobnie, jak to koledzy mówili, wtedy właśnie następuje zmiana faz rozrządu... PS.
 Odwiedź TEN TEMAT, może skusisz się wpaść na spota i pochwalić się Fiestą na żywo
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.